POLBANK24 - permanentna awaria?

Data: 2009-03-10 11:51:03
Autor: Bartnick
POLBANK24 - permanentna awaria?
Witam,
W weekend była modyfikacja systemu transakcyjnego Polbank24.
Niestety od wczoraj system jest w kompletnej rozsypce.
Czasami uda się zalogować, a nawet wyświetlić niektóre informacje, ale najczęściej jest komunikat o pracach serwisowych i prośba o skorzystanie za pół godziny. I tak od poniedziałku rana.
Przelewu zupełnie nie da się wykonać.
Infolinia nie potrafiła mi powiedzieć czy z powodu awarii Polbanku24 zwrócą, albo nie pobiorą kasy za przelew zlecany przez Infolinię. Poradzili mi jedynie żeby złożyć reklamacje po wykonaniu przelewu przez infolinię o zwrot opłat.
Czy ktoś ma może informacje kiedy sytuacja się unormuje?
Albo może ktoś ćwiczył reklamację kosztów operacji wykonywanych przez infolinię?
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-03-10 04:15:32
Autor: kl1
On 10 Mar, 11:51, "Bartnick" <anario...@SPAMpoczta.onet.pl> wrote:

Czy ktoś ma może informacje kiedy sytuacja się unormuje?
Sądzę, że tego to nawet oni nie wiedzą.
system widać padł poważnie i mają wielkie problemy, więc lepiej
założyć, że na razie działać nie będzie i wszystkie pilne sprawy
załatwiać inaczej lub z innego banku.

Data: 2009-03-10 11:35:18
Autor: Zbigniew Demidowicz
kl1@o2.pl napisał(a):
On 10 Mar, 11:51, "Bartnick" <anario...@SPAMpoczta.onet.pl> wrote:

> Czy kto=B6 ma mo=BFe informacje kiedy sytuacja si=EA unormuje?

Jest info, po zalogowaniu, o awarii chwilowej.

Data: 2009-03-10 11:38:31
Autor: Zbigniew Demidowicz
Zbigniew Demidowicz <dezet@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jest info, po zalogowaniu, o awarii chwilowej.

Upsss.. przepraszam, to dotyczy Banku Pocztowego  :( --

Data: 2009-03-10 12:41:20
Autor: Sinus
Bartnick <anarionNO@SPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):
W weekend była modyfikacja systemu transakcyjnego Polbank24.
Niestety od wczoraj system jest w kompletnej rozsypce.

Działa, ale na pół gwizdka. I ze starym layoutem.

--
Sinus

Data: 2009-03-10 15:33:15
Autor: K
POLBANK24 - permanentna awaria?
Świetna jest ta ich angielszczyzna:
Polbank24 are current not available. Please try in half hour.

In advance we apologize for any inconvenience.

Data: 2009-03-10 20:18:08
Autor: ls
Uzytkownik Bartnick napisal:
[...]

Sprobuj z samego rana. Mnie dzis rano (przed 7) udalo sie odwolac i zainstalowac certyfikat, a potem puscic dwa przelewy.
W poniedzialek przez caly dzien tez nie dalem rady nic zrobic.
--
pozdr.
ls

Data: 2009-03-10 20:37:13
Autor: Mariusz
POLBANK24 - permanentna awaria?
Wy używacie tego pseudo-banczku dla przekory, czy po prostu uwielbiacie ryzyko
i wieczne lanie cieplym moczem na klientów? Są o wiele lepsze banki niż to
coś, a te ich procenciki nie są warte tego jak ten banczek (to nie jest bank
wg polskiego prawa) traktuje klientów. --

Data: 2009-03-10 23:04:52
Autor: Michał
Dnia Tue, 10 Mar 2009 20:37:13 +0000 (UTC), Mariusz napisał(a):

[...]

Ja jakiś czas temu założyłem tam konto właśnie głównie dla procencików :-)
i darmowej obsługi bankomatów Euronetu - jako konto zapasowe.

Otworzyłem w piątek późnym popołudniem (1700). Wszystko ładnie, pięknie.
Uprzejma Pani powiedziała, że konto internetowe powinno być aktywne w ciągu
2h. Gdy późnym wieczorem sobie o tym przypomniałem i zacząłem sprawdzać jak
to wszystko wygląda. Pomijając PeeReLowy interfejs (w dobie Web2.0 ;-)) gdy
już udało mi się zalogować. Po drodze były jeszcze: "Serwer jest
niedostępny.", "Przepraszamy, aktualizacja systemu." i tego typu, to w
chwili gdy zgłosił mi się standardowy ekran serwera aplikacyjnego Oracle to
się załamałem :-). Naprawdę, nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać.

Decyzja była natychmiastowa z najbliższym terminem realizacji -
poniedziałek. Pani która mnie akurat obsługiwała oczywiście nawet się nie
zdziwiła :-).

Tak już poza konkursem, to czy wiecie może kto dla nich to pisze (jaka
firma)? --
Pozdrawiam,
   Michał

Data: 2009-03-10 15:10:13
Autor: kl1
On 10 Mar, 23:04, Michał <n...@none.pl> wrote:

Tak już poza konkursem, to czy wiecie może kto dla nich to pisze (jaka
firma)?
Pewnie oszczędzają i nie robi tego firma zewnętrzna, tylko jakas grupa
pracowników której podstawowe obowiązki są zupelnie inne a system
internetowy tylko przy okazji:)

Data: 2009-03-10 23:16:11
Autor: BK
On 10 Mar, 21:37, "Mariusz " <maniek...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
banczek (to nie jest bank
wg polskiego prawa) traktuje klientów.

Jest.

Data: 2009-03-11 07:50:54
Autor: neonix64
POLBANK24 - permanentna awaria?
Dziwie sie kazdemu kto narzeka na ten bank. Skoro wiekszosc uslug maja
za darmo to nie nalezy sie spodziewac cudow. To konto idealnie nadaje
sie do wspolpracy z mBankiem jako darmowy "wplatomat". Bankowosc
internetowa dziala im ale tylko wczesny rankiem.

POLBANK24 - permanentna awaria?