POLICE - spiskowa teoria

Data: 2009-11-23 10:59:44
Autor: Gan
POLICE - spiskowa teoria
W zeszłym tygodniu głośno było o tym, że PGNiG wstrzyma dostawy gazu do Polic. Spowodowało to spadek kursu PCE o jakieś 12% do 5,33 zł.
Tak sobie myślę - czy jedna państwowa spółka może spowodować upadłość drugiej państwowej spółki, jednocześnie pozbywając się swojego największego klienta? I to w okresie, gdy wydaje się, że najgorsze już za Policami? I po co o tym trąbić?
Węszę spisek - zagranie na spadek kursu, dlatego wszedłem dziś skromnie w PCE :)
Teraz poproszę o aprobatę albo lincz:)
Pozdrawiam
G.

Data: 2009-11-23 18:09:17
Autor: vanbasten
POLICE - spiskowa teoria
Gan <jA@wp.pl> napisał(a):
(...) I to w okresie, gdy wydaje się, że najgorsze już za Policami?

a nie wydaje ci sie ze moze sie tobie wydawac?...

I po co o tym trąbić?

moze po to abys zrobil co wlasnie uczyniles...

Węszę spisek - zagranie na spadek kursu, dlatego wszedłem dziś skromnie w PCE :)

bardzo prostolinijny sposob rozumowania... czy nie uwazasz iz obrazasz
inteligencje "spiskowca"?... i powiedz mi dlaczego az tak skromnie?...
Teraz poproszę o aprobatę albo lincz:)
Pozdrawiam
G.

aprobaty nie bedzie... bynajmniej nie z tego powodu jak myslisz... jest za to
znaczne ryzyko iz zlinczujesz sie sam...

pzdr

Data: 2009-11-24 10:19:59
Autor: Gan
POLICE - spiskowa teoria

Użytkownik "vanbasten" <vbasten.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heej4d$h5h$1inews.gazeta.pl...
Gan <jA@wp.pl> napisał(a):

(...) I to w okresie, gdy wydaje się, że najgorsze już za Policami?

a nie wydaje ci sie ze moze sie tobie wydawac?...

Owszem, stąd moje wątpliwości.
Natomiast przejeżdżam codziennie koło zakładów i widze jaki jest ruch - ustawiają się kolejki tirów (a wcześniej były pustki). Poza tym nowe zobowiązania za gaz regulowane są na bieżąco, zadłużenie ma zostać pokryte z kredytu który już jest przyznany (w grudniu mają być pieniądze). Skąd więc nagle takie straszenie ze strony PGNiG?

I po
co o tym trąbić?

moze po to abys zrobil co wlasnie uczyniles...

Czyli jeszcze bardziej spiskowa teoria? :) Rozgłośmy, że spółka upadnie - ludzie nam nie uwierzą i zrobią na odwrót?

[...]

Skromnie bo niestety nie mam więcej środków i nie czuję się na tyle doświadczony, żeby ryzykować jakieś duże kwoty.
Poza tym Police są największym klientem PGNiG. Obydwie spólki są własnością SP. Jak dla mnie uwalenie jednej spółki przez drugą spółkę tego samego właściciela gdy nie jest to bezwzględnie konieczne jakoś się kupy nie trzyma.

oby nie ;)
moj stop to 4,65

Data: 2009-11-24 14:47:00
Autor: vanbasten
POLICE - spiskowa teoria
Gan <jA@wp.pl> napisał(a):
(...)

no dobra moje zdanie nieco powazniej... odczytuje to jako forme nacisku ze
strony pgnig... na dluznika w celu odzyskania naleznosci... taki piarowy
chwyt... tyle...

co to zmienia w ogolnym obrazie polic... absolutnie nic... firma jak miala
problemy tak je dalej ma... i one wychodza dalej niz brak platnosci za
surowiec... to jedynie jest efektem a nie skutkiem... struktura produktow
oferowanych przez pce... kompetencje zarzadu firmy... etc...

oczywiscie mozna sie przykleic to zafajdanego tematu... nawet lepiej niz do
blyszczacego... wg zasady ze kasa jest tam gdzie nastepuje transformacja z
gowna w zloto... ale stosujac taka metodologie dobrze byloby zobaczyc jakies
zalazki tej transformacji... czy tez pod ich pojawienie sie zagrac (co wymaga
jednakze ich zdefiniowania)... wybacz ale przez argumanty typu "dolowanie"
najlepiej okraszone przymiotnikiem "celowe" juz sie swego czasu
przeczalgalem... nie dziala...

pzdr --

Data: 2009-11-23 20:50:15
Autor: mwojc
POLICE - spiskowa teoria
Nie jest rozsądnie wchodzić w spadająca spółkę na podstawie TEORII  spiskowej.

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-11-24 10:21:15
Autor: Gan
POLICE - spiskowa teoria
Nie jest rozsądnie wchodzić w spadająca spółkę na podstawie TEORII spiskowej.

pewnie masz rację, no cóż - chciwość
G.

POLICE - spiskowa teoria