POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO

Data: 2010-04-20 11:31:22
Autor: MarekS
POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO
Data: 2010-04-20 11:34:37
Autor: PaPi
POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=LoUkobHYAlk

Kolejne "zrodlo" dla odmozdzonych. Po cholere komisje, pracujace drugi tydzien skladajace sie z wybitnych specjalistow. Po kiego dochodzenie.
A najgorsze to, ze po tym calym obradowaniu wypuszcza jakis raport co to bedzie mial wiecej jak strone tekstu.
Kto to ma panie przeczytac ? Zydy chyba tylko i masony czy inne wyksztalciuchy.
Prawda jest podana w sposob prosty i oczywisty na youtube. I czytac nie trzeba umiec :-)

Data: 2010-04-20 11:46:50
Autor: 954

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcd752enews.home.net.pl...
[...]

Dla odmozdzonych powiadasz ? Chcialoby sie tak jak w Chinach cenzurowac internet ?
Czy aby napewno wybitni specjalisci w komisji wyjasnia przyczyny tragedii ?
Rosyjska prokuratura dzien po katastrofie na 100 % wykluczyla awarie maszyny - ta sa wybitni specjalisci.
Bo takie NTSB to miesiacami bada wrak zanim wypowie sie nt przyczyn.

Data: 2010-04-20 12:12:38
Autor: PaPi
POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO
Dla odmozdzonych powiadasz ?

Ano. Dla odmozdzonych.

Chcialoby sie tak jak w Chinach cenzurowac
internet ?

Po czym wnosisz ? Gdzie napisalem o tym by cenzurowac internet ?
Niektorzy czytaja ksiazki, inni ogladaja seriale wenezuelskie. Czy ktos wpadl na pomysl zeby z uwagi na powyzsze cenzurowac telewizje ?

Czy aby napewno wybitni specjalisci w komisji wyjasnia przyczyny tragedii ?

Nie no na 100% nie wyjasnia :-) Wyjasnia je za to wespol zespol gimnazjalisci z youtube, mohery od rydzyka i Pospieszalski.
Taka dreamteam od wszystkiego. Nie tylko od tej katastrofy lotniczej.

Rosyjska prokuratura dzien po katastrofie na 100 % wykluczyla awarie
maszyny - ta sa wybitni specjalisci.

Podaj zrodla tego co wykluczyla prokuratura rosyjska.
Poza tym, rozprawa toczy sie przed sadem polskim prowadzona przez polska prokurature.
A na sam koniec - od ustalenia przyczyn jest komisja. I ta komisja cos wykluczyla ? Prokuratura jest strona postepowania w sadzie.

Data: 2010-04-20 12:38:47
Autor: 954
[...]

Tak tak, Litwinienko, Politkowska - jasne

Rosyjska prokuratura dzien po katastrofie na 100 % wykluczyla awarie
maszyny - ta sa wybitni specjalisci.

Podaj zrodla tego co wykluczyla prokuratura rosyjska.

Rosja: samolot nie miał problemów technicznych
- Te nagrania, którymi dysponujemy, potwierdzają, że samolot nie miał problemów technicznych - poinformował szef Komitetu Śledczego przy Prokuraturze Federacji Rosyjskiej Aleksander Bastrykin. - Pilot został poinformowany o trudnych warunkach pogodowych i mimo to zdecydował się wylądować - dodał.
http://wiadomosci.onet.pl/2153566,403,item.html
Data publikacji : 11.04.2010 - dzień po katastrofie.
Rosyjskie zegarki chodza najszybciej

Data: 2010-04-20 12:51:30
Autor: PaPi
[...]

Czy jest to informacja komisji ds. badania wypadku ?

Data: 2010-04-20 13:16:22
Autor: 954

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcd8733$1news.home.net.pl...
[...]

Pisales :
Podaj zrodla tego co wykluczyla prokuratura rosyjska.

Data: 2010-04-20 13:22:13
Autor: PaPi
[...]

Czy szef komitetu sledczego przy prokuraturze = prokuratura rosyjska ?
Zrozum. W panstwie prawa (jakim jest Polska oraz mniej lub bardziej Rosja) prokuratura to strona postepowania przed sadem.
Do jej stanowiska trzeba sie wstrzymac przynajmniej do czasu zakonczenia prac przez komisje.
Poki co jest informacyjny piard Aleksandra Bystrykin'a i tyle.

Data: 2010-04-20 13:33:24
Autor: 954

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcd8e66$1news.home.net.pl...
[...]

Twoim zdaniem oni moga puszczac "piardy" a my mamy prawo je wachac ale nie komentowac ze smierdzi ???
Dla mnie EOT

Data: 2010-04-20 13:41:28
Autor: PaPi
POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO
Twoim zdaniem oni moga puszczac "piardy" a my mamy prawo je wachac ale
nie komentowac ze smierdzi ???

Ja czekam na raport komisji. I po nim bede mogl rozmawiac o przyczynach wypadku.
Rozmowa przed to robienie z siebie idioty.

Data: 2010-04-20 19:37:16
Autor: ColgatesBilly
"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4bcd92e8$1news.home.net.pl...
[...]

Cwoku! Czy ty w ogole znasz angielski?

Data: 2010-04-20 18:38:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ja czekam na raport komisji. I po nim bede mogl rozmawiac o przyczynach
> wypadku.
> Rozmowa przed to robienie z siebie idioty.

Cwoku! Czy ty w ogole znasz angielski?

Dobre pytanie, pascianka.

C.

Data: 2010-04-20 19:48:28
Autor: ColgatesBilly
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:ea4c$4bcdd897$54702a04$18990news.chello.at...

> [...]
> wypadku.
> Rozmowa przed to robienie z siebie idioty.

I dobra Twoja odpowiedz ;)

P-KoL

Data: 2010-04-20 12:03:51
Autor: MarekS
POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcd752enews.home.net.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=LoUkobHYAlk

Kolejne "zrodlo" dla odmozdzonych.

no to powiedz co w tym materiale jest klamstwem a jezeli nie ma klamstwa to jakie wnioski Panie Nieodmozdzony mozesz wysnuc

Data: 2010-04-20 12:13:49
Autor: PaPi
POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO
no to powiedz co w tym materiale jest klamstwem a jezeli nie ma klamstwa to
jakie wnioski Panie Nieodmozdzony mozesz wysnuc

Nie zwyklem wypowiadac sie na temat na jaki nie mam bladego pojecia.
Nie jestem specjalista z zakresu lotnictwa ani tym bardziej sledczym komisji zajmujacej sie wypadkami lotniczymi.
Bedzie raport komisji bedzie o czym dyskutowac.

Data: 2010-04-20 12:37:41
Autor: MarekS

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcd7e5e$1news.home.net.pl...
[...]

z twojej wypowiedzi wynika, ze albo nie ogladales albo nie zrozumiales ani slowa

Data: 2010-04-20 14:30:40
Autor: ColgatesBilly
"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4bcd7e5e$1news.home.net.pl...
[...]

No to zamknij kanalio ryjem... sedes

Data: 2010-04-20 14:29:43
Autor: ColgatesBilly
POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO (zabic lewactwo)
"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4bcd752enews.home.net.pl...
[...]

Wypraszam sobie zaprogramowany kmiocie lewacki takie zagajenia.
Bacz sie debilu bo nachajka bez ryj, gazeciana gnido!

Najpierw ...
KTO JEST W KOMISJACH, dlaczego mielibysmy im wierzyc
i dlaczego nie odpowiada sie JUZ TERAZ na kilkanascie
samo-narzucajacych sie., PODSTAWOWYCH PYTAN.
Np. dotyczacych sprzecznych wersji pracy ruskiej obslugi lotniska.
Do tego nie trzeba skrzynek.
Takze do kwestii STRZALOW PO WYPADKU oraz... braku widoku zwlok.

Przy okazji: gdzie jest trzecia skrzynka (podobno nie gina)
i dlaczego nie otrzymalismy ich natychmiastowo, zaraz po wypadku, skoro sa
wlasnoscia panstwa polskiego.
Takich pytan jest dziesiatki, ale i tez kazdy widzi, ze Komorowski nie byl zaskoczony tym co sie stalo, a uklady foksdojczera tuska
z putinem conajmniej dwuznaczne,.

TUSK TO ZBRODNIARZ POKOJOWY  ( cus jak Hitler
co byl malarzem POKOJOWYM ale i.. zbrodniarzem wojennym)
- kolko na czole sie zamyka

POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO