POLISOLOKATA - ominiecie belki...

Data: 2012-05-13 08:45:34
Autor: fReLuZ
POLISOLOKATA - ominiecie belki...
POLISOLOKATA - ominiecie podatku belki w MBANKU - oplaca sie? Nie warto? Bo konsultant mnie namaiwial?

Data: 2012-05-13 07:04:56
Autor: Konfabulator
fReLuZ <fredzik@ibt.com.pl> napisał(a):
POLISOLOKATA - ominiecie podatku belki w MBANKU - oplaca sie? Nie warto? Bo konsultant mnie namaiwial?

4,55%, więc niech sobie wsadzą taką ofertę w dupę.

Data: 2012-05-13 18:28:19
Autor: Krzysztof

"fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> wrote in message news:jonlah$sp5$1inews.gazeta.pl...
POLISOLOKATA - ominiecie podatku belki w MBANKU - oplaca sie? Nie warto? Bo konsultant mnie namaiwial?

Generalnie jest sporo lokat na rynku, ktore po opodatkowaniu daja wiecej niz te polisolokaty netto, takze generalnie nie warto.  Po drugie gwarancje na produkty ubezpieczeniowe sa duzo gorsze niz to co oferuje BFG w razie upadlosci banku.

Data: 2012-05-15 23:13:06
Autor: Titus Atomicus
POLISOLOKATA - ominiecie belki...
In article <joonf5$kup$1@news.ett.com.ua>,
 "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Generalnie jest sporo lokat na rynku, ktore po opodatkowaniu daja wiecej niz te polisolokaty netto, takze generalnie nie warto.

Ktore konkretnie?

--
TA

POLISOLOKATA - ominiecie belki...