Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   POLSAT CYFROWY - reklamacja

POLSAT CYFROWY - reklamacja

Data: 2009-06-24 17:26:03
Autor: moru_s_666@gazeta.pl
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Witam. Mam taką sytuację...

Mam podpisane 2 umowy na 2 dekodery na czas nieokreślony. W sierpniu przyszły mi nowe karty, oraz info aby do dnia jakiegoś tam zmienić karty oraz ze po tym dniu stare karty zostaną wyłączone. Tak się stało, stare karty zostały wyłączone. Włożyłem nowe karty, postąpiłem zgodnie z instrukcją ale karty nie zadziałały. Ani na jednym ani na drugim dekoderze. Zgłosiłem problem do boku, koleś powiedział że za 2 godz będzie wsio OK. Niestety, nie było, na drugi dzień zgłosiłem problem ponownie i usłyszałem tę samą informację że za jakiś czas będzie OK. Niestety nie było. Zgłosiłem po raz kolejny, powiedziano mi że faktycznie karty nie są aktywne i że zaraz będzie OK. Niestety nie było... darowałem sobie dzwonienie na jakiś czas, pomyślałem że trzeba poczekać.

Jakoś w lutym przyszło mi pisemko że zalegam z abonamentem od września do lutego. Oczywiście tego abonamentu nie płaciłem bo POLSAT mi nie działał. Zadzwoniłem do BOK aby to wyjaśnić. Kobieta powiedziała że karty faktycznie są nie aktywne i nie wie o co chodzi.
Napisałem więc pisemko z całym wyjaśnieniem oraz rezygnacje z usług (wiem wiem, powinienem ją wysłac we wrześniu ale ja chcialem korzystac z usług, nie chcialem rezygnowac)

Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.

W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa zostanie rozwiazana w czerwcu...

Czy jest na to jakas rada aby nie płacic za ten okres w ktorym nie korzystałem z POLSATU??

pozdr

Data: 2009-06-25 11:51:00
Autor: Maciek
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisał
Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.

W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa zostanie rozwiazana w czerwcu...

To w końcu kiedy umowa została/zostanie rozwiązana zdaniem Polsatu? Bo podałeś 2 terminy, które w kontekście żądania opłaty są wzajemnie sprzeczne.

M.

Data: 2009-06-25 17:05:45
Autor: moru_s_666@gazeta.pl
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Maciek pisze:
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisał
Pisemko wysłałem w marcu, poleconym.

W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to jest powodem niedziałających kart. W pismie proszę mnie też o uregulowanie opłat od wrzesnia do czerwca. Jest tez info ze umowa zostanie rozwiazana w czerwcu...

To w końcu kiedy umowa została/zostanie rozwiązana zdaniem Polsatu? Bo podałeś 2 terminy, które w kontekście żądania opłaty są wzajemnie sprzeczne.

M.
zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem

Data: 2009-06-25 18:23:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
POLSAT CYFROWY - reklamacja
moru_s_666@gazeta.pl wrote:

zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem

A karty przestały działać we wrześniu poprzedniego roku, na co masz dowód na piśmie, dobrze rozumiem?

M.

Data: 2009-06-26 09:03:11
Autor: moru_s_666@gazeta.pl
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
moru_s_666@gazeta.pl wrote:

zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem

A karty przestały działać we wrześniu poprzedniego roku, na co masz dowód na piśmie, dobrze rozumiem?

M.
przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.

Data: 2009-06-26 10:48:17
Autor: Maciek
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisał
przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.

Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne?

Maciek.

Data: 2009-06-26 16:32:21
Autor: moru_s_666@gazeta.pl
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Maciek pisze:
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisał
przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami.

Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to
jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne?

Maciek.
Stare karty działały jakos do 31 sierpnia, wlozylem nowe, nie zadziałały, zgłosiłem do boku 3 czy 4 razy i na tym sie skonczylo. Jeżeli miałem to odłączone za płatności to powinni mi o tym powiedziec, przysłać jakieś upomnienie, czy chodzby wyświetlic info na dekoderze (co zawsze robili). Tym razem tego nie było.
Poza tym jesli usługa nie jest dostarczana (odłączona za płatnosci we wrzesniu) to czy trzeba normalnie opłacac abonament? W umowie nic o tym nie ma.

W kwietniu po otrzymaniu pisma zadzwoniłem do boku i kobieta poinformowałą mnie że faktycznie problem z nie działającym polsatem został zgłoszony we wrzesniu i nie wie dlaczego nie jest to rozwiazane.
Nikt nie wspomniał o płatnosciach i tym razem.

Data: 2009-06-26 02:30:08
Autor: Silos
POLSAT CYFROWY - reklamacja
cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
im takich informacji.
Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
hipermarkecie i im to polozyc  na ladzie - niech walcza.

Data: 2009-06-26 16:34:57
Autor: moru_s_666@gazeta.pl
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Silos pisze:
cos krecisz, POLSAT nie ma mozliwosci stwierdzic czy karta jest
aktywna czy nie, bo tuner nic do nich nie wysyla a jedynie odbiera z
nieba. To ze karty nie sa aktywne to problem po twojej stronie, nie
potrafiles ich odopwiednio aktywowac. ONi nie wyslaliby ci
niesprawnych kart, a nawet jakby wyslali to nieswiadomie wiec nie
mogli stwierdzic "karty sa nieaktywne". W zaden sposob nie sa w stanie
na odleglosc sprawdzic czy karta dziala czy nie. Dekodery nie wysylaja
im takich informacji.
Na moj gust, to dostales karty, masz stary dekoder ktory nie radzi
sobie z nowymi kartami lub nie przepuszcza kodow. Moze bledna
aktualizacja softu z nieba. Przyczyn moze byc kilka. Trzeba bylo
zabrac dekoder i karte do reklamowki, udac sie do stoiska CP chocby w
hipermarkecie i im to polozyc  na ladzie - niech walcza.
No spoko, dzwoniłem własnie 4 razy aby mi to pomogli jakos odpalic, zrobilem tak jak bylo w instrukcji i nie zadziałało.

Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.

Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem odłączony Polsat z powodu płatnosci

Data: 2009-06-26 16:58:50
Autor: Maverick
POLSAT CYFROWY - reklamacja
moru_s_666@gazeta.pl wrote:

Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.

Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem odłączony Polsat z powodu płatnosci

Musisz zaplacic (bo nie wyslalem wypowiedzenia wczesniej itp), a potem na drodze cywilnej wniesc pozew o zwrot kasy ze wzgledu na niedzialanie uslugi (w umowie powinno byc co nieco w stylu: Za kazdy dzien niedzialania nalezy sie odszkodowanie w wysokosci 1/30 miesiecznego abonamentu lub cos podobnego - jak nie ma to szukaj na necie wyrokow/postanowien sadow w podobnych sprawach - bo juz bylo wiele razy)

Data: 2009-06-26 20:15:54
Autor: moru_s_666@gazeta.pl
POLSAT CYFROWY - reklamacja
Maverick pisze:
moru_s_666@gazeta.pl wrote:

Mialem dekodery wukupione na wlasnosc jesli ma to jakies znaczenie.

Generalnie chodzi mi o to czy musze płacic za msc w których miałem odłączony Polsat z powodu płatnosci

Musisz zaplacic (bo nie wyslalem wypowiedzenia wczesniej itp), a potem na drodze cywilnej wniesc pozew o zwrot kasy ze wzgledu na niedzialanie uslugi (w umowie powinno byc co nieco w stylu: Za kazdy dzien niedzialania nalezy sie odszkodowanie w wysokosci 1/30 miesiecznego abonamentu lub cos podobnego - jak nie ma to szukaj na necie wyrokow/postanowien sadow w podobnych sprawach - bo juz bylo wiele razy)
no oki, kapuje

Dzieki wielkie

POLSAT CYFROWY - reklamacja

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona