Data: 2009-06-25 11:51:00 | |
Autor: Maciek | |
POLSAT CYFROWY - reklamacja | |
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisał
Pisemko wysłałem w marcu, poleconym. To w końcu kiedy umowa została/zostanie rozwiązana zdaniem Polsatu? Bo podałeś 2 terminy, które w kontekście żądania opłaty są wzajemnie sprzeczne. M. |
|
Data: 2009-06-25 17:05:45 | |
Autor: moru_s_666@gazeta.pl | |
POLSAT CYFROWY - reklamacja | |
Maciek pisze:
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisałzdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem |
|
Data: 2009-06-25 18:23:01 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
POLSAT CYFROWY - reklamacja | |
moru_s_666@gazeta.pl wrote:
zdaniem polsatu umowa zostanie rozwiazana w czerwcu, pisemko wyslalem w marcu, odpowiedz dostalem w maju zwykłym listem A karty przestały działać we wrześniu poprzedniego roku, na co masz dowód na piśmie, dobrze rozumiem? M. |
|
Data: 2009-06-26 09:03:11 | |
Autor: moru_s_666@gazeta.pl | |
POLSAT CYFROWY - reklamacja | |
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
moru_s_666@gazeta.pl wrote:przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami. |
|
Data: 2009-06-26 10:48:17 | |
Autor: Maciek | |
POLSAT CYFROWY - reklamacja | |
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisał
przestały działać na poczatku wrzesnia 2008 ale dowodu na pismie nie mam. Wywaliłem informacje ktora przyszla z kartami. Chłopie, otrzeźwiej wreszcie ;) Sam napisałeś, że "W maju dostałem odpowiedz że usłoga została odłączona we wrzesniu i to jest powodem niedziałających kart." Czy coś jeszcze jest niejasne? Maciek. |
|
Data: 2009-06-26 16:32:21 | |
Autor: moru_s_666@gazeta.pl | |
POLSAT CYFROWY - reklamacja | |
Maciek pisze:
Użytkownik <moru_s_666@gazeta.pl> napisałStare karty działały jakos do 31 sierpnia, wlozylem nowe, nie zadziałały, zgłosiłem do boku 3 czy 4 razy i na tym sie skonczylo. Jeżeli miałem to odłączone za płatności to powinni mi o tym powiedziec, przysłać jakieś upomnienie, czy chodzby wyświetlic info na dekoderze (co zawsze robili). Tym razem tego nie było. Poza tym jesli usługa nie jest dostarczana (odłączona za płatnosci we wrzesniu) to czy trzeba normalnie opłacac abonament? W umowie nic o tym nie ma. W kwietniu po otrzymaniu pisma zadzwoniłem do boku i kobieta poinformowałą mnie że faktycznie problem z nie działającym polsatem został zgłoszony we wrzesniu i nie wie dlaczego nie jest to rozwiazane. Nikt nie wspomniał o płatnosciach i tym razem. |
|