POLSKA

Data: 2011-05-16 01:02:18
Autor: Tom01
POLSKA
W dniu 11-05-16 00:59, NESSO pisze:
  Na plus oczywiscie idzie dodatkowa  błyskotka na sobie która pozwala byc
jeszcze bardziej widocznym na drodze

Koguta na kasku najlepiej....

--
Tom01

Data: 2011-05-16 01:13:16
Autor: NESSO
POLSKA
W dniu 11-05-16 00:59, NESSO pisze:
  Na plus oczywiscie idzie dodatkowa  błyskotka na sobie która pozwala byc
jeszcze bardziej widocznym na drodze

Koguta na kasku najlepiej....

Jasne :) ROTFL koguta juz mam,  ale nie pytam o koguta tylko o naszywki

Data: 2011-05-16 01:36:33
Autor: Tom01
POLSKA
W dniu 11-05-16 01:13, NESSO pisze:
ale nie pytam o koguta tylko o naszywki

Kamizelki, drogowe ¶wiatła, odblaski, białe kaski i co jeszcze? To jest przecież chora sytuacja.

--
Tom01

Data: 2011-05-16 07:00:21
Autor: Mystik
POLSKA
Cze¶ć

W dniu 2011-05-16 01:36, Tom01 pisze:
W dniu 11-05-16 01:13, NESSO pisze:
ale nie pytam o koguta tylko o naszywki

Kamizelki, drogowe ¶wiatła, odblaski, białe kaski i co jeszcze? To jest
przecież chora sytuacja.

Możesz rozwin±ć, co w tym jest chorego?

pozdr.
Mystik

Data: 2011-05-16 11:32:13
Autor: Tom01
POLSKA
W dniu 11-05-16 07:00, Mystik pisze:
Możesz rozwin±ć, co w tym jest chorego?

Akcje róznego typu ze wszystkich sił zwiększania widoczno¶ci. Skoro jest problem nie zauważania, to jest jaka¶ przyczyna, prawda? I nie jest to banalny brak odblasków.

--
Tom01

Data: 2011-05-16 13:34:45
Autor: szerszen
POLSKA

Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iqqb16$iq9$1@news.onet.pl...

Możesz rozwin±ć, co w tym jest chorego?

stylizacja na policje?

Data: 2011-05-16 13:41:07
Autor: The_EaGle
POLSKA
W dniu 2011-05-16 13:34, szerszen pisze:

Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup

Możesz rozwin±ć, co w tym jest chorego?

stylizacja na policje?

Ciekawe po co? Stylizować się na co¶ co jest obiektem żartów...
Przecież jak kto¶ nie zobaczy w lusterku autobusu to nie zobaczy też motocykla w z oczojebnym motocyklist±...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-05-17 09:10:27
Autor: szerszen
POLSKA

Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iqr2gj$ed7$2@news.onet.pl...

Ciekawe po co?

mnie nie pytaj ;)

Data: 2011-05-16 07:33:49
Autor: Roman Niewiarowski
POLSKA
W dniu 2011-05-16 01:13, NESSO pisze:

Jasne :) ROTFL koguta juz mam,

I TOZ sie nie czepia ?

ale nie pytam o koguta tylko o naszywki

Super pomysl. A ponizej dopisz
JEBAC $klub_pilkarski_z_rodzinnego_miasta.

pozdr
newrom

Data: 2011-05-16 10:13:57
Autor: marcin
POLSKA
Użytkownik "Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomo¶ci news:4dd05b7a$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11-05-16 00:59, NESSO pisze:
  Na plus oczywiscie idzie dodatkowa  błyskotka na sobie która pozwala byc
jeszcze bardziej widocznym na drodze

Koguta na kasku najlepiej....

A ja gupi maluję wła¶nie motur na czarny mat ł±cznie z detalami, mam czarny matowy garnek i do tego czarn± jak noc kurtkę, rozjad± mnie zanim z bramy wyjadę :P
W jakim¶ tam w±tku napisałem swoje zdanie na temat "sztuczek" aby być zauważalnym, poza tym, że dojebałem trochę z jazd± na dlugich za co słusznie mi się oberwało (ale też się pokalałem :D), to głównie zwróciłem uwagę, że najwazniejszym sposobem na bycie zauważalnym jest sposób jazdy. Kierowcy wbrew pozorom spodziewaj± się innych pojazdów na drodze, wystarczy im tego nie utrudniać a na pewno zauważ± nawet bez kogutów i naszywek. Poza tym jak rozumiem t± naszywkę będziesz miał na plecach - a moim zdaniem jak już kto¶ widzi Twoje plecy to raczej krzywdy Ci nie zrobi, wróg się czai z przodu i z boku...
--
pzdr,
marcin

Data: 2011-05-16 11:05:28
Autor: NESSO
POLSKA

[...]

generalnie z opisu wygl±dasz jak czarna dziura a kto by chciał sie pakować w czarn± dziure :)
a an poważnie odblaki z tyłu też maja sens szczególnie jak np zlazisz stojac na poboczu grzebiesz co¶ przy moto a nie zawsze warto zakaldac odblaskow± kamizelke .

Data: 2011-05-16 09:18:26
Autor: AZ
POLSKA
On 2011-05-16, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:

generalnie z opisu wygl±dasz jak czarna dziura a kto by chcia³ sie pakowaæ w czarn± dziure :)
a an powa¿nie odblaki z ty³u te¿ maja sens szczególnie jak np zlazisz stojac na poboczu grzebiesz co¶ przy moto a nie zawsze warto zakaldac odblaskow± kamizelke .

Jak czesto grzebiesz cos w moto na poboczu? Zrob sobie swiatla awaryjne.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-16 11:22:43
Autor: duddits
POLSKA
On 16.05.2011 11:18, AZ wrote:
Jak czesto grzebiesz cos w moto na poboczu? Zrob sobie swiatla awaryjne.

To akurat nienajlepszy przykład, bo światła awaryjne są mocno nadużywane i kierowcy są na nie mało czuli. Wielokrotnie widuję "zaparkowane" na poboczu czy obok chodnika auta zostawione "na chwilę" na awaryjnych. Myślę, że motocykl tak ustawiony byłby nawet jeszcze mniej rzucający się w oczy.

--
duddits

Data: 2011-05-16 11:37:59
Autor: Tom01
POLSKA
W dniu 11-05-16 11:22, duddits pisze:
To akurat nienajlepszy przykład, bo światła awaryjne są mocno nadużywane
i kierowcy są na nie mało czuli.

O, to, to... Doskonały przykład na patologię sytuacji. Wszelkich swiateł, sygnalizacji, oblasków itd trzeba używać tyle ile trzeba. Nie masowo! Inaczej dochodzi do sytuacji takiej jak mamy, czyli wszędzie gdzie się odróci wzrok, coś świeci, połyskuje, miga itd. Jeśli zachodzi sytuacja anormalna, niebezpieczna, nie ma jak jej wyróżnić.

--
Tom01

Data: 2011-05-16 11:55:56
Autor: Jasio
POLSKA
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomo¶ci news:iqqq52$3lu$4node2.news.atman.pl...

Jak czesto grzebiesz cos w moto na poboczu? Zrob sobie swiatla awaryjne.

Fachowa porada od wlasciciela Kawasaki?

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-05-16 10:16:49
Autor: AZ
POLSKA
On 2011-05-16, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
Jak czesto grzebiesz cos w moto na poboczu? Zrob sobie swiatla awaryjne.

Fachowa porada od wlasciciela Kawasaki?

Ulegasz miejskim legendom kolego. Moje Kawasaki ma sie bardzo dobrze,
awaryjne sie przydaja gdy trzeba pomoc w srodku nocy jakiemus Suzuki,
Hondzie czy ostatnio SuperTeresie popsutej na estakadzie z pasem
awaryjnym 1m po ktorej gnaja ciezarowki a kierownik jedna reka nerwowo
trzyma przycisk rozrusznika a druga wyciaga/wciska ssanie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-16 12:26:14
Autor: Jasio
POLSKA
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:iqqtih$3lu$5node2.news.atman.pl...
On 2011-05-16, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
[...]

Oczywiscie, ze ulegam miejskim legendom.
Skoro Kawasaki sie nie psujom to Suzuki przestaly rdzewiec. (:

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-05-16 13:38:48
Autor: The_EaGle
POLSKA
W dniu 2011-05-16 12:26, Jasio pisze:

[...]

Zardzewiała ci kiedy¶ owiewka w suzuki?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-05-16 17:20:30
Autor: NESSO
POLSKA

[...]

demntuje pogłoski jakoby SUZUKI rdzewiało , potwierdzić za to moge że Suzuki - ZAPIERDLA nieprzecietnie i daje dużo frajdy z jazdy

 :P

Data: 2011-05-16 17:43:41
Autor: erg
POLSKA

Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości news:iqrfc1$2ep$1news.onet.pl...

demntuje pogłoski jakoby SUZUKI rdzewiało , potwierdzić za to moge że Suzuki - ZAPIERDLA nieprzecietnie i daje dużo frajdy z jazdy

A moje S zardzewialo juz po 2 latach od nowosci. Najpierw rama od spodu, a zaraz potem pojawily sie utlenienia na felgach. Jak bylo pozniej to nie wiem, bo znalazl sie kupiec i sprzedalem zanim mialo sie zamienic w zardzewiala kupe zelastwa.
Za to pojezdzilem tysz troche Kawa i nie mialem kompletnie zadnych problemow przez 4 lata. Nawet aku pozostawione same sobie na zime w garazu odpalalo sprzeta na wiosne bez zajaknienia. Szwagier moj ma WR-ke. Kupil nowke 2-3 lata temu. Poupalal troche w w zeszlym miesiacu i pekla mu chlodnica. Uparl sie na nowa (pewnie i slusznie) z serwisu za kwote ktora nie przechodzi mi przez klawiature, no i w koncu przyszla. Miedzy logo Jamacha widac pientkny napis: "Made in Italy". I juz sie nie ma czemu dziwic ze pekla.
Z kolei koledze obrocilo panewke w Trampku juz po 2,5kkm. A mowia ze Hunda najlepsza.
Dziwne rzeczy sie teraz dziejom..

erg

Data: 2011-05-16 17:46:42
Autor: Tom01
POLSKA
W dniu 11-05-16 17:43, erg pisze:
A mowia ze Hunda najlepsza.

Moja też zaczęła rdzewieć. Ale po 10 latach. :P

--
Tom01

Data: 2011-05-16 17:55:32
Autor: NESSO
POLSKA

W dniu 11-05-16 17:43, erg pisze:
A mowia ze Hunda najlepsza.

Moja też zaczęła rdzewieć. Ale po 10 latach. :P

Trzymacie pewnie moto caly sezon w kondonie za 20 zl z Allegro pod blokiem i nic dziwnego ze rudy w takich warunkach szaleje .

Data: 2011-05-16 18:01:34
Autor: erg
POLSKA

Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości news:iqrhdn$9oj$1news.onet.pl...

W dniu 11-05-16 17:43, erg pisze:
A mowia ze Hunda najlepsza.

Moja też zaczęła rdzewieć. Ale po 10 latach. :P

Trzymacie pewnie moto caly sezon w kondonie za 20 zl z Allegro pod blokiem i nic dziwnego ze rudy w takich warunkach szaleje .

Teraz to juz wiem dlaczego ta Suka zardzewiala.
No nie ma to jak opinia eksperta.

erg

Data: 2011-05-16 18:58:02
Autor: NESSO
POLSKA

[...]

czesze się bardzo że moglem ci pomoc . jak cos wal jak w dym na prv .

Pozdr :)

Data: 2011-05-16 23:11:58
Autor: The_EaGle
POLSKA
W dniu 2011-05-16 17:55, NESSO pisze:
W dniu 11-05-16 17:43, erg pisze:
A mowia ze Hunda najlepsza.

Moja też zaczęła rdzewieć. Ale po 10 latach. :P

Trzymacie pewnie moto caly sezon w kondonie za 20 zl z Allegro pod blokiem i
nic dziwnego ze rudy w takich warunkach szaleje .

Ty możesz mieć racje. Mojej hondzie pod takim ustrojstwem skończyła się instalacja elektryczna w wieku 3 lat... Za to obecna suka dzielnie trzyma się w ogrzewanym garażu :>... I teraz co z tego mogę wywnioskować? ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-05-16 23:38:30
Autor: erg
POLSKA

Użytkownik "The_EaGle" <thegit@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqs3uu$jnd$1news.onet.pl...

Ty możesz mieć racje. Mojej hondzie pod takim ustrojstwem skończyła się instalacja elektryczna w wieku 3 lat... Za to obecna suka dzielnie trzyma się w ogrzewanym garażu :>... I teraz co z tego mogę wywnioskować? ;)

ze suki trzymaja sie lepiej w ogrzewanym garazu?

erg

Data: 2011-05-16 11:35:06
Autor: Tom01
POLSKA
W dniu 11-05-16 11:05, NESSO pisze:
a an poważnie odblaki z tyłu też maja sens szczególnie jak np zlazisz stojac
na poboczu grzebiesz co¶ przy moto a nie zawsze warto zakaldac odblaskow±
kamizelke .

Odblaski z tyłu to motur ma swoje i tak zaprojaktowane żeby było je widać kiedy trzeba.

--
Tom01

POLSKA