Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes   »   POLSKA AGENCJA MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO - faxmaili ng

POLSKA AGENCJA MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO - faxmaili ng

Data: 2009-05-16 05:20:04
Autor: instytut
POLSKA AGENCJA MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO - faxmaili ng
Fax Mailing czyli natychmiastowy i bezpośredni kontakt z odbiorcą

Fax mailing (faxmarketing) umożliwia natychmiastowy i bezpośredni
kontakt z
odbiorcą. Koszt tej formy reklamy jest jednym z najniższych w
marketingu
bezpośrednim. Faks jest najlepszym narzędziem do przesyłania
profesjonalnych
wiadomości w dużych ilościach przy stosunkowo niewielkim koszcie:
- fax jest uniwersalnym elektronicznym środkiem dla komunikacji B2B,
99%
firm ma aparaty faksowe
- dzięki usłudze fax mailingu istnieje możliwość wysłania do 10 000
faksów w
ciągu 24h. Obecnie w Polsce ten sposób dotarcia do odbiorcy nie jest
jeszcze
tak popularny jak w innych krajach. W Stanach Zjednoczonych
zainteresowanie
mailingiem faxowym jest bardzo duże. Firmy świadczące tego typu usługi
działają przez 24h, 7 dni w tygodniu oraz potrafią obsłużyć nawet 1
milion
faxów w ciągu 24h.  Komunikacja faksowa staje się standardem w wielu
przedsiębiorstwach:
- Dystrybucja (nowy produkt, zwiększenie sprzedaży, zmiana siedziby
firmy).
- Turystyka (promowania organizatora wycieczki, sprzedaż last minute).
- Publikacje (nowe wydawnictwa, okólniki).
- Unie, organizacje pozarządowe, partie polityczne, regulacyjne rady
(pilna
łączność, kampanie polityczne).
- Bankowość i ubezpieczenia (potwierdzenie zamówienia, informacje o
nowych
usługach).
- Telekomunikacja (wezwania, umocnienie marki, nowy produkt,
sprzedaż).
- Szkolenia, seminaria, kursy językowe (wysyłanie zaproszeń).  Fax
mailing
będąc mniej kosztownym rozwiązaniem od tradycyjnej wysyłki adresowej
pozwala
na generowanie o wiele większego odzewu. Fax mailing, tak jak i
reklama
tradycyjna, ma za zadanie sprzedawać jakąś usługę lub produkt, czy też
budować wizerunek, itp. Musi też mieć swój cel i na tym etapie nie
różni się
niczym od tradycyjnego mailingu. Ważną cechą fax mailingu jest
rozmieszczenie tekstu (podstawowa zasada to duża czcionka i
odpowiednie
odstępy między wierszami). Należy pamiętać o tym, że dokument, który
wysyłamy będzie odbiegał jakością od oryginału. Należy unikać grafiki
i
pastelowych kolorów oraz stosowania tła - czarno biały faks nie odda
estetyki przesłanej grafiki, a cała wysyłka oprócz znaczącego wzrostu
kosztów połączeń, może przynieść odwrotny efekt od zamierzonego.
www.pamb.pl

POLSKA AGENCJA MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO - faxmaili ng

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona