POLSKA ANGLIA

Data: 2009-04-23 08:54:21
Autor: LUCASSO
POLSKA ANGLIA

Leci ktos Polska Anglia okolo 10 - 12 Maja ??

Wegier

Data: 2009-04-23 09:19:21
Autor: gildor
POLSKA ANGLIA
LUCASSO pisze:
 Polska Anglia okolo 10 - 12

by myślałem, Ĺźe znowu grają. ale wynik jakiś taki nie taki. na ręczną za mały, na noĹźną za duĹźy. ba, na  hokej nawet za duĹźy.

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-23 10:10:38
Autor: strzała
POLSKA ANGLIA

 Polska Anglia okolo 10 - 12

by myślałem, że znowu grają. ale wynik jakiś taki nie taki. na ręczną za mały, na nożną za duży. ba, na  hokej nawet za duży.

no wiesz san marfino udalo sie strzelic 10 wiec czmeu by nie angolom tyle samo

Data: 2009-04-23 10:56:51
Autor: gildor
POLSKA ANGLIA
strzała pisze:
[...]

ale w jedną bramkę tylko.

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-24 11:06:29
Autor: strzała
POLSKA ANGLIA

ale w jedną bramkę tylko.

wynik jednoznacznie wskazuje 12 do 10 dla angoli wiec jak nasi strzela 10 anglicy i tak nas przebija

POLSKA ANGLIA