POLSKA ANGLIA

Data: 2009-04-23 09:11:06
Autor: Wegier
POLSKA ANGLIA

Jeszcze raz, bo mi sie nick popierdolil....
Jedzie ktos moze z Polski do Anglii okolo 10-12 maja ??
Ja bede lecial Hajabusa, ale obladowana jak Gold Wing :P
Bede lecial do Sheffield.
BTW, jak ktos jezdzi tam autem,, albo ciezarowka, to tez jestem zaintersowany, bo mam pare gratow, ktore bede musial tam przewiezc, a na moto sie nie zmieszcza.

Wegier

Data: 2009-04-23 09:13:56
Autor: Darek Mroz
POLSKA ANGLIA

Uzytkownik "Wegier" <wegier@poczta.onet.eu> napisal w wiadomosci news:MPG.245a32f7b9d3e0a7989681213.180.128.149...

Czlowieku, nie ma takiego meczu, jak sport masz na mysli?

DM

Data: 2009-04-23 12:42:34
Autor: marider
POLSKA ANGLIA
Wegier pisze:

[...]

Odezwij sie na priv to podam Ci nr tel do znajomego ktory wozi to i owo z UK to i sprzeta i graty Ci przewiezie razem z Toba. Nie odparzysz sobie tylka a i taniej/wygodniej bedzie niz bol plecow przez kilka dni "po" ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

Data: 2009-04-24 16:36:27
Autor: huck
POLSKA ANGLIA

Uzytkownik "marider" <mariderCUT@go2.pl> napisal w wiadomosci news:gspgpn$u9s$2news.onet.pl...
Wegier pisze:

[...]

no tyyyyy...... racja, bo taka hajabusom to sobie  mozna wokól komina polatac co najwyzej
ale dziabnac 2000 km ( w tym 700 po germanskich autobanach) to nie ten tego , no nie nadaje sie ......
huck

POLSKA ANGLIA