POLSKA I OBCA MASONERIA W POLSCE

Data: 2010-07-07 14:00:32
Autor: Panslavista
POLSKA I OBCA MASONERIA W POLSCE
TRZEBA  ICH  WYBIĆ DO  NOGI  I  BEZ  SPADKOBIERCÓW !!!

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2010-07-07 06:12:24
Autor: J-23
POLSKA I OBCA MASONERIA W POLSCE
On 7 Lip, 14:00, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
TRZEBA  ICH  WYBI DO  NOGI  I  BEZ  SPADKOBIERC W !!!

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAK W  -  S OWIAN !!!

golodupki hop do kupki

Data: 2010-07-07 15:34:05
Autor: Panslavista

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:e3d7c98a-7a4a-4d6f-9ff9-cb8d4c016a18g19g2000yqc.googlegroups.com...
On 7 Lip, 14:00, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
TRZEBA ICH WYBI DO NOGI I BEZ SPADKOBIERC W !!!

POLSKA TYLKO DLA POLAK W - S OWIAN !!!

golodupki hop do kupki

Niearyjska holota pójdzie precz. Znak ich  -  oberzniete kuski.ich i ich krewnych.

Data: 2010-07-07 07:47:10
Autor: J-23
On 7 Lip, 15:34, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

On 7 Lip, 14:00, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

> TRZEBA ICH WYBI DO NOGI I BEZ SPADKOBIERC W !!!

> POLSKA TYLKO DLA POLAK W - S OWIAN !!!

golodupki hop do kupki

Niearyjska holota p jdzie precz. Znak ich  -  oberzniete kuski.ich i ich
krewnych.

Powiedz jaki pozytek z ciebie i z twojej kuski? Wymien choc jedena
zalete twojego jestestwa. Cos stworzyles wartosciowego? Albo placisz
wysokie podatki. Moze prowadzisz jakas pozytecznoa dzialalnosc
spoleczna? Albo cos...

J-...

Data: 2010-07-07 18:33:08
Autor: Panslavista
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:86d233b6-3813-45db-b2c5-1e78095c7d8bc33g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

zalete twojego jestestwa. Cos stworzyles wartosciowego? Albo placisz
wysokie podatki. Moze prowadzisz jakas pozytecznoa dzialalnosc

Sam sobie odpowiedziales - dzialalnosc spoleczna i polityczna. Nie musi sie podobac.

Data: 2010-07-07 11:09:27
Autor: J-23
On 7 Lip, 18:33, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

J-...

Sam sobie odpowiedziales - dzialalnosc spoleczna i polityczna. Nie musi sie

Jaka dzialalnosc? Co ty bradzisz? Co i gdzie zdzialales? I nie chodzi
o to czy sie podoba czy nie. Powiedz co zrobiles pozytecznego w swoim
zyciu? Czy sobie zaluzyles na powszechny (hm!) szacunek. Jakim prawem
uzurpujesz sobie prawo do roztrzygania kto jest dobrym Polakiem, a kto
zlym?

Data: 2010-07-07 20:26:16
Autor: Panslavista

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:8c4fb3aa-fab3-4069-8ff5-330902cea6cer27g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

zyciu? Czy sobie zaluzyles na powszechny (hm!) szacunek. Jakim prawem
uzurpujesz sobie prawo do roztrzygania kto jest dobrym Polakiem, a kto

Nie mam zamiaru spowiadac komukolwiek, a zwlaszcza parchom.

Data: 2010-07-07 13:53:30
Autor: J-23
On 7 Lip, 20:26, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

> zlym?

Nie mam zamiaru spowiadac komukolwiek, a zwlaszcza parchom.

z ciebie jest kupa gowna, smierdzisz kapusiem na kilometry, cieciu

Data: 2010-07-07 23:45:12
Autor: Panslavista
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:8ae1dfb2-f8d6-4866-8634-314b4381a92fj4g2000yqh.googlegroups.com...

z ciebie jest kupa gowna, smierdzisz kapusiem na kilometry, cieciu

Czyz juz nie pisalem, ze smród wokól ciuebie jest twoim wlasnym?
Zawsze mozesz sie ujawnic - latwo atakowac in koguto.

Data: 2010-07-08 03:44:06
Autor: J-23
On 7 Lip, 23:45, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

Czyz juz nie pisalem, ze smród wokól ciuebie jest twoim wlasnym?
Zawsze mozesz sie ujawnic - latwo atakowac in koguto.

Nikogo nie atakuje, zajmuje jedynie stanowisko wobec twojego
zidiocenia, bo co z roznica jakiej ktos jest narodowosci? Wazne zeby
cos pozytecznego wnosil w zycie spoleczne. Zeby przyczynial sie do
rozwoju i wzrostu swiadomosci Polakow i do poprawy ich zycia.
Proponujesz Polske gowniana, ktora dle mnie jest obrzydliwa. Polske
narodowosciowo-katolicka. Kazda z tych definicji przyprawia mnie o
mdlosci, a razem powoduje chec mordu. Jestes jak baba. Cigle
postulujesz o wartosci, ktore sa mi obce. Nie mam czasu ani ochoty na
zycie rodzinne, a juz w szczegolnosci na nianczenie dzieciarow. Nie
znasze zadnych prac domowych, a juz w szczegolnosci nie lubie gotowac.
Widok samej kuchni przyprawia mnie o mdlosci. Nie podoba mi sie wizja
Polek w barchanach, ktore zatyrane rodza tepym baranom kolejne i
kolejne dziecko. Wole kobiety swiatle, piekne uroda, i swiatowe. I
teraz co ja mam ci powiedziec o sobie? Mozemy jak chcesz zrobic
konkurs dyplomow, i stopni naukowych. Chetnie sie z toba zmierze, byle
nie na forum publicznym. I w tym kontekscie mam spokojne odniosic sie
do tego gowna, o ktore postulujesz? Moja kobieta, ktora jest kobieta
madra i jest wolna swiatopogladowo, nie chcialby nawet z toba zamienic
jednego slowa..., a ja sie mecze dla potomnosci (sic!)

J-...

POLSKA I OBCA MASONERIA W POLSCE