POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE

Data: 2011-01-21 13:39:44
Autor: obserwator
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
Lotnisko Siewiernyj jest pod stala, czujna obserwacja satelitarna  USA,
poniewaz jest to miejsce przerzutu rosyjskiej broni, o czym w tekscie
*Horyzont z Buten w tle* pisze W. Gadowski

Amerykanie przekazali Polsce zdjecia satelitarne z dnia 10.04.2010 i Jacek
Cichocki sekretarz Kolegium ds. Sluzb Specjalnych powiedzial o tym w Sejmie w dniu 29 kwietnia ubieglego roku. Dlaczego teraz rzad Tuska nie chce tych zdjec ujawnic???

Cytat z komentarza Aleksandra Sciosa pod tekstem W. Gadowskiego: Horyzont z
Butem w tle:

      *Przypomnę zatem, że 29 kwietnia sekretarz rządowego Kolegium ds. Służb
Specjalnych Jacek Cichocki powiedział w Sejmie, że Polska otrzymała ze Stanów
Zjednoczonych zdjęcia satelitarne przedstawiające miejsce katastrofy. Kilka
dni później Cichocki powtórzył tę informację w rozmowie z dziennikarzem RMF
FM. Stwierdził wyraźnie, że fotografie te „zostały przekazane stronie
polskiej, są w dyspozycji”.
      Pojawia się pytanie: kto jest obecnie dysponentem tych zdjęć, skoro 5
sierpnia 2010r. Naczelna Prokuratura Wojskowa zapytana przez dziennikarzy
"Gazety Polskiej", czy polscy prokuratorzy dysponują zdjęciami i czy zawierają
one jakieś ważne informacje, odpowiedziała, że "polska prokuratura oczekuje na
realizację swojego wniosku o pomoc prawną skierowanego do Prokuratora
Generalnego Stanów Zjednoczonych" i nie posiada zdjęć satelitarnych. Z jakich
powodów rząd D.Tusk ukrywa te materiały, a jeśli ich nie posiada - dlaczego w
tej sprawie kłamał minister Cichocki?
      Wyjaśnienie tej sprawy, może być dla dziennikarza doskonałą okazją do
przeprowadzenia "zimnej analizy".*

 http://lubczasopismo.salon24.pl/sensito/post/270837,horyzont-z-butem-w-tle

Data: 2011-01-21 08:53:49
Autor: Bruner

"obserwator " <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ihc2av$6o7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdjecia satelitarne z okreslonej godziny i dnia, rozdzielnosci sa do sprzedania mozesz sie zwrocic z prosba do kilku firm o to

aby lotnisko bylo pod czujna obserwacja to by tam musial tam wisiec geostacjonarny satelita caly czas i nawet wtedy jego mozliwosci sa dyktowane warunkami pogodowymi

i co tam niby widac jak kilka radiowozow na sygnale goni uciekajaca brzoze we mgle

powiedz kaczorowi ze jest glupi, chociaz mu to mowia caly czas i nie dociera

Data: 2011-01-21 14:06:08
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
powiedz kaczorowi ze jest glupi, chociaz mu to mowia caly czas i nie dociera

skoro taki glupi to dlaczego nawet po smierci jego brata nie ustajecie w
bezpodstawnym oczernianiu Jaroslawa? Boicie sie Lecha Kaczynskiego nawet po smierci ?

Data: 2011-01-21 09:10:14
Autor: Bruner

" obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ihc3sg$b54$1inews.gazeta.pl...
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

skoro taki glupi to dlaczego nawet po smierci jego brata nie ustajecie w
bezpodstawnym oczernianiu Jaroslawa?

jest roznica miedzy oczernianiem a samemu robieniem z siebie idioty

Data: 2011-01-21 14:17:04
Autor: obserwator
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
jest roznica miedzy oczernianiem a samemu robieniem z siebie idioty

a to ze Tusk robi z siebie idiote, to ci nie przeszkadza?

Data: 2011-01-21 09:24:32
Autor: Bruner

" obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ihc4h0$csc$1inews.gazeta.pl...

a to ze Tusk robi z siebie idiote, to ci nie przeszkadza?

podaj przyklady oparte o konkrety fakty a nie wymysly kaczora

Data: 2011-01-21 14:32:42
Autor: obserwator
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
podaj przyklady oparte o konkrety fakty a nie wymysly kaczora

to co? Nie czytasz zamieszczanych tutaj tekstow merytorycznych o poczynaniach rzadu Tuska czy nie potrafisz wyciagac obiektywnych wnioskow, tak nienawisc ci
oczy zacmiewa?

Ile jeszcze chcesz przykladow matactw rzadu Tuska?

Data: 2011-01-22 19:44:14
Autor: Saram
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ile jeszcze chcesz przykladow matactw rzadu Tuska?

napij sie denaturatu...

Data: 2011-01-21 15:53:32
Autor: cyc
[...]

Czy mowienie swini , ze jest uswiniona jest oczernianiem ? , czy mowienie wielbladowi , ze ma garb jest naigrywaniem sie z niego ? , czy kiedy nazwiesz gnide gnida , opluwasz ja ? .
Oczywiscie , ze nie . Opiosujesz fakty !. To samo dotyczy Kaczynskiego .
Ci , ktorzy mowia o nim zle po prostu opisuja rzeczywistosc i nie ma to nic wspolnego z "bezpodstawnym oczernianiem " .
To samo dotyczy bylego prezydenta .
Krytyka jego dzialalnosci , nieudolnosc i brak politycznego talentu a takze wyluszczanie wielu jego przywar , jak chocby arogancja okrzykniete zostalo jako bluznierstwo a nie jak rzeczowa , oparta na faltach krytyka !.
Nauczcie sie w koncu tego , ze nie wszystko to co dla was zlote , jest nim w istocie , ze sa ludzie , ktorzy inaczej postrzegaja wasza pisowska polityke , waszych furerow i was stosunkek do morlanoscvi , ktory znacznie odbiega od przyjetych od wiekow standatrow !.
Slowa u was to jedno a praktyka drugie . Tych pierwszych wasze "geby " pelne , tak samo jak deklaracji .Z drugim macie powazne problemy . Cechuje was wyjatkowe chamstwo , niespotykana obluda i iscie faszystowskie metody uprawiania polityki a krzykiem a wlasciwie wrzaskiem uslujecie zag;uszyc prawde o sobie o tym co jestescie warci .
Spoleczenstwo jednak doskonale zdaje sobie sprawe z uprawianej przez was socjotechniki , poza waszym stalym elektoratem , ktory tego nie rozumie bo wywodzi sie z tej najglupszej , najmniej wyksztalconej , wprost z Radia Maryja wywodzacej sie czesci .

cyc

cyc

Data: 2011-01-21 15:22:44
Autor: obserwator
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
cyc <ja@ja.pl> napisał(a): ( ciach belkot)

miales juz na tej grupie zawiesic swoja dzialalnosc dezinformatorze prosowiecki.

Twoich postow nie czytam, bo sa zwyklym propagandowym belkotem czlowieka, ktory ma nierowno pod sufitem.

Data: 2011-01-21 16:24:55
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc8c4$ndp$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Prosze, jak przygwożdżony do ziemi sowiecki agent się wije. Aż miło popatrzeć na tą glizdę ;)))

Zennon

Data: 2011-01-21 15:04:06
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-21 14:39, obserwator pisze:
Dlaczego teraz rzad Tuska nie chce tych zdjec ujawnic???

za daleko do wyborow jeszcze?

--
the_foe

Data: 2011-01-21 14:20:10
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-21 14:39, obserwator pisze:
> Dlaczego teraz rzad Tuska nie chce tych zdjec ujawnic???

za daleko do wyborow jeszcze?

a co te zdjecia maja wspolnego z wyborami? Przeciez skoro takie
kompromitujace, to przeciez powinien je wykorzystac juz w tej chwili i nie
musialby sie tak pocic i wic jak piskorz - wygrana mialby w kieszeni i moglby pojechac znowu np. do Peru.

Data: 2011-01-21 15:55:23
Autor: cyc

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ihc3ol$jp5$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-21 14:39, obserwator pisze:
Dlaczego teraz rzad Tuska nie chce tych zdjec ujawnic???

za daleko do wyborow jeszcze?

-- the_foe

Dlaczego konus nie chce przyznac sie i ujanic tresci swojej rozmowy ze swoim bratem , prowadzonej tuz przed katasrofa ?.
Czego tak panicznie sie boi ? , ujawnienia ich przez sluzby , ktore pewnie znaja juz ich tresc ? .

cyc

Data: 2011-01-21 15:50:29
Autor: Marek Czaplicki
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w dniu piątek, 21 stycznia 2011
14:39 :

Dlaczego teraz rzad Tuska nie chce tych zdjec ujawnic???

może dlatego, że pewien prezes na widok tych zdjęć znowu by dostał szału jak
pan spod osiemnastki? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-21 14:58:51
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> Dlaczego teraz rzad Tuska nie chce tych zdjec ujawnic???

może dlatego, że pewien prezes na widok tych zdjęć znowu by dostał szału jak

a kiedy prezes Kaczynski dostal szalu? Szalu dostal Tusk i psychopata
Niesiololowski oraz Kepa podczas ostatnich obrad  Sejmu, ktora wrzeszczala do
poslow *spadaj* - parlamentarzyska jak sie patrzy:))

Data: 2011-01-21 16:06:37
Autor: Marek Czaplicki
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu piątek, 21 stycznia 2011
15:58 :

> [...]

Niesiololowski oraz Kepa podczas ostatnich obrad  Sejmu, ktora wrzeszczala
do poslow *spadaj* - parlamentarzyska jak sie patrzy:))

a zastanawiałeś się dlaczego pan prezes po ujawnieniu nagrań z głosami
kontrloerów lotów na lotnisku pod Smoleńskiem domagał się głowy Tuska
za "puźne ujawnienie przez komisję nagrań"? odp ponieważ po ujawnieniu
nagrań legła w gruzach hipoteza o "zamachu" i liderzy PiS zobaczyli jak
bardzo wygłupiała się ich strona polityczna. od samego początku mówię na
grupie i w rozmowach w realu, że z formuowaniem ocen należy poczekać na
zakończenie działań prokuratury w tej sprawie. prawda jest taka, że i jedna
i druga strona (piloci i kontrolerzy) zawiniła i spowodowała takie
nagromadzenie błędów, że na jakiś "cud" zakrawałoby pomyślne lądowanie na
lotnisku. i ta prawda coraz bardziej znajduje drogę w nomen omen mgle.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-21 10:21:05
Autor: Bruner
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
po zamachu na Kenediego demokraci mogli oskarzyc republikanow o zabojstwo.

skutek byly tylko jeden destabilizacja panstwa i prawdopodobnie zamieszki na wielka skale byc moze nawet wojna domowa gdyby ostro podpuscili narod

jak na to nie patrzac okazalo by sie to tragiczne dla obu stron

to co robi kaczor to proba zdestablizowania panstwa za wszelka cene i podsycanie nienawisci.

Data: 2011-01-21 15:33:34
Autor: obserwator
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
po zamachu na Kenediego demokraci mogli oskarzyc republikanow o zabojstwo.

nie porownuj zabojstwa Kennediego do katastrofy pod Smolenskiem. Poza tym demokracja w USA, to nie psudodemokracja polska, gdzie partie PO, SLD
czy PSL sa zalozone przez prosowiecka agenture.

to co robi kaczor to proba zdestablizowania panstwa za wszelka cene i podsycanie nienawisci.

POlska jest panstwem nieprawdopodobnie zdestabilizowanym przez obecny rzad Tuska.
Nawet SLD tak jej nie zdestabilizowalo, jak to zrobila marionetka obcych sluzb
- Donald Tusk.

Data: 2011-01-21 16:45:02
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc90d$p4k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Buchacha.... sowiecki agent i dywersant śmie krytykować polaków. Zgnijesz w pierdlu, jak Cie tylko ABW namierzy sowiecki szpiclu!!!

Zennon

Data: 2011-01-21 15:19:55
Autor: obserwator
[...]

*pozne* jak juz. Domaganie sie czegos nie jest rownoznaczne z wmawianiem komus, ze wpadl w szal. Niestety ty jako kolejny adwokat ruskich na tej grupie, takich
niuansow nie rozrozniasz, bos wlasnie adwokat ordynarnych klamstw tego rzadu.

Data: 2011-01-21 16:22:53
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc86r$n1r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ruski agent broni się, przez oskarżanie Polaków, o agenturalność. Bezczelnść tych sowieckich przydupasów przekracza wszelkie granice. ABW namierza takich ruskich prowokatorów i zbiera ich IP.

Zennon

Data: 2011-01-21 17:43:31
Autor: Marek Czaplicki
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu piątek, 21 stycznia 2011
16:19 :

[...]

i tu jest własnie pies pogrzebany. tam gdzie są tylko słowa krytyki i próby
zrozumienia zachowań. zwolennicy PiS widzą agentów. mniejsza o to czy z
jednej czy z drugiej strony.
pamiętam czasy gdy "władający", to dobre słowo, Polską też na każde słowo
krytyki mówili, że wypowiadający je ludzie to wiadomych sił agenci. czasy
się zmieniły, ale mentalnośc jak widać pozostała. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-21 16:13:54
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc6vb$jlh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Niesiololowski oraz Kepa podczas ostatnich obrad  Sejmu, ktora wrzeszczala do
poslow *spadaj* - parlamentarzyska jak sie patrzy:))

Wypad z polskiej grupy ruski pożyteczny idioto !!!

Zennon

Data: 2011-01-21 16:04:45
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc2av$6o7$1inews.gazeta.pl...
Lotnisko Siewiernyj jest pod stala, czujna obserwacja satelitarna  USA,
poniewaz jest to miejsce przerzutu rosyjskiej broni, o czym w tekscie
*Horyzont z Buten w tle* pisze W. Gadowski

Buchacha.... Opowiedział Ci już swoją ulubioną historyjkę, że przewrót pod wieżą telewizyjną na Litwie wspomagały polską bronią polskie służby specjalne ;)))

Taki sam mitoman i paranoik jak większość PiSowców. Choć ponoć posiada pewne zdolności menagerskie. BTW człowiek który kiedyć pracował w TVNie ;))) Na pewno agent śpioch ;)))

Zennon

Data: 2011-01-21 19:54:58
Autor: Wiesiaczek
POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE
On Fri, 21 Jan 2011 13:39:44 +0000, obserwator  wrote:
[...]

Jakieś śmieci mi wyłażą z KF-a, PLONK!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

POLSKA OTRZYMALA OD USA ZDJECIA SATELITARNE