POLSKA W WIKILEAKS. PAŃSTWO BEZSILNE.

Data: 2010-12-08 20:54:28
Autor: Tomy M.
POLSKA W WIKILEAKS. PAŃSTWO BEZSILNE.
W dniu 2010-12-08 18:35,  obserwator pisze:
[ciach]
Tę prawidłowość szczególnie łatwo dostrzec na przykładzie kwestii związanych z
instalacją tarczy antyrakietowej. Sekwencja zdarzeń wynikająca z kolejnych
dokumentów dyplomatycznych jednoznacznie wskazuje, że powodem rezygnacji z
tarczy był sprzeciw Moskwy, połączony z propozycją włączenia Rosji do systemu
antyrakietowego oraz koncepcja nowej administracji Białego Domu, prowadząca do
„resetu” w stosunkach rosyjsko-amerykaÅ„skich, za cenÄ™ kolejnych ustÄ™pstw wobec
Kremla. W tym obrazie, rola rządu Donalda Tuska została zredukowana do pozycji
biernego odbiorcy.
[ciach]

.... a teraz wyobraźmy sobie że Polska ma własny system
antyrakiet mogących unieszkodliwiać rakiety balistyczne
średniego i dalekiego zasięgu.
Jak wyglądałaby polityka Rosji?

Dlaczego nie prowadzimy badań w kierunku wyprodukowania takich
rakiet?! Nie mówcie mi tylko o zaawansowanej technologii
bo wszyscy wiemy że nauka stoi w miejscu od kilkudziesięciu lat
a w technikach rakietowych nie wymyślono niczego przełomowego.

Kto stoi za tym aby Polska nie miała:

- własnych samolotów
- własnych czołgów
- własnej broni rakietowej i przeciwrakietowej

KTO?

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-08 14:30:38
Autor: Marek
POLSKA W WIKILEAKS. PAÑSTWO BEZSILNE.
On Dec 8, 8:54 pm, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
W dniu 2010-12-08 18:35,  obserwator pisze:
[ciach]> Tê prawid³owo¶æ szczególnie ³atwo dostrzec na przyk³adzie kwestii zwi±zanych z
> instalacj± tarczy antyrakietowej. Sekwencja zdarzeñ wynikaj±ca z kolejnych
> dokumentów dyplomatycznych jednoznacznie wskazuje, ¿e powodem rezygnacji z
> tarczy by³ sprzeciw Moskwy, po³±czony z propozycj± w³±czenia Rosji do systemu
> antyrakietowego oraz koncepcja nowej administracji Bia³ego Domu, prowadz±ca do
> &#8222;resetu&#8221; w stosunkach rosyjsko-amerykañskich, za cenê kolejnych ustêpstw wobec
> Kremla. W tym obrazie, rola rz±du Donalda Tuska zosta³a zredukowana do pozycji
> biernego odbiorcy.

[ciach]

... a teraz wyobra¼my sobie ¿e Polska ma w³asny system
antyrakiet mog±cych unieszkodliwiaæ rakiety balistyczne
¶redniego i dalekiego zasiêgu.
Jak wygl±da³aby polityka Rosji?

Dlaczego nie prowadzimy badañ w kierunku wyprodukowania takich
rakiet?! Nie mówcie mi tylko o zaawansowanej technologii
bo wszyscy wiemy ¿e nauka stoi w miejscu od kilkudziesiêciu lat
a w technikach rakietowych nie wymy¶lono niczego prze³omowego.

Kto stoi za tym aby Polska nie mia³a:

- w³asnych samolotów
- w³asnych czo³gów
- w³asnej broni rakietowej i przeciwrakietowej

KTO?

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co wiêcej jest on
przeciwieñstwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem ³±cz±cym
przesz³o¶æ i przysz³o¶æ. ¯aden prawdziwy rewolucjonista nie by³
internacjonalist±" -- George Orwell

Takie debile, jak ty ! !!

Data: 2010-12-08 23:12:48
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cffe279$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]
&#8222;resetu&#8221; w stosunkach rosyjsko-amerykańskich, za cenę kolejnych ustępstw wobec
[...]

Za drogo i zbyt skomplikowane

- własnych czołgów

Za drogo i zbyt skomplikowane

- własnej broni rakietowej i przeciwrakietowej

A to jest moim zdaniem do zrobienia z palcem w d*.*e, tylko ktoś musi podjąć decyzję. Byle araby z Hezbollahu były w stanie nastraszyć izrael swoimi rakietkami, więc kraj takiej wielkości jak polska spokojnie powinien być w stanie wyprodukować rakiety średniego zasięgu. Nie musiały by mieć jakiejś hiper celności i hiper nośności, byle robiły ze 300-600 km i było ich dużo. Jednak Moskwa jest chyba poza zasięgiem naszych możliwości technicznych.

Zennon

Data: 2010-12-08 14:35:04
Autor: Marek
On Dec 8, 11:12 pm, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
U¿ytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:4cffe279$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> - w³asnych czo³gów

Za drogo i zbyt skomplikowane

> - w³asnej broni rakietowej i przeciwrakietowej

A to jest moim zdaniem do zrobienia z palcem w d*.*e, tylko kto¶ musi podj±æ
decyzjê. Byle araby z Hezbollahu by³y w stanie nastraszyæ izrael swoimi
rakietkami, wiêc kraj takiej wielko¶ci jak polska spokojnie powinien byæ w
stanie wyprodukowaæ rakiety ¶redniego zasiêgu. Nie musia³y by mieæ jakiej¶
hiper celno¶ci i hiper no¶no¶ci, byle robi³y ze 300-600 km i by³o ich du¿o.
Jednak Moskwa jest chyba poza zasiêgiem naszych mo¿liwo¶ci technicznych.

Zennon- Hide quoted text -

Moze zwiekszyc produkcje czapek ???

Data: 2010-12-08 23:30:44
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-08 23:12, Eulalia Browarek pisze:

- własnych samolotów

Za drogo i zbyt skomplikowane

Może dla arabów, Polska ma/miała w tym sporo doświadczenia.

- własnych czołgów

Za drogo i zbyt skomplikowane

Może dla arabów, Polska ma/miała w tym sporo doświadczenia.

- własnej broni rakietowej i przeciwrakietowej

A to jest moim zdaniem do zrobienia z palcem w d*.*e, tylko ktoÅ› musi
[...]

Owszem, ale nie porównujmy rakietek domowej roboty firmy Hamas
(Hezbollah rządzi w Libii i kupuje sobie legalnie broń)
z przeciwrakietami do niszczenia rakiet balistycznych, te
ostatnie muszą być szybkie i "mądre".
Rakiety defensywne krótkiego zasięgu są w naszym posiadaniu
średniego zasięgu pewnie również, chociaż oficjalnie nic
o tym nie wiadomo. Balistycznych nie zbudujemy w szybkim
czasie, ale przeciwrakiety to zasadniczo czysta programistka
bo sama technologia jest prosta.
   Programistów mamy podobno dobrych, wiÄ™c dlaczego prosimy
się amerykanów?

Data: 2010-12-08 14:33:19
Autor: Marek
On Dec 8, 11:30 pm, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> Za drogo i zbyt skomplikowane

Mo¿e dla arabów, Polska ma/mia³a w tym sporo do¶wiadczenia.

> [...]

> naszych mo¿liwo¶ci technicznych.

Owszem, ale nie porównujmy rakietek domowej roboty firmy Hamas
(Hezbollah rz±dzi w Libii i kupuje sobie legalnie broñ)
z przeciwrakietami do niszczenia rakiet balistycznych, te
ostatnie musz± byæ szybkie i "m±dre".
Rakiety defensywne krótkiego zasiêgu s± w naszym posiadaniu
¶redniego zasiêgu pewnie równie¿, chocia¿ oficjalnie nic
o tym nie wiadomo. Balistycznych nie zbudujemy w szybkim
czasie, ale przeciwrakiety to zasadniczo czysta programistka
bo sama technologia jest prosta.
   Programistów mamy podobno dobrych, wiêc dlaczego prosimy
siê amerykanów?

--

[...]

Idz wystrugaj sobie palke z korzenia ty durniu...

Data: 2010-12-09 01:37:41
Autor: Jaksa
On Wed, 08 Dec 2010 23:12:48 +0100, Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl>  wrote:

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:4cffe279$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-08 18:35,  obserwator pisze:
[ciach]
TÄ™ prawidÅ‚owość szczególnie Å‚atwo dostrzec na przykÅ‚adzie kwestii  zwiÄ…zanych z
instalacjÄ… tarczy antyrakietowej. Sekwencja zdarzeÅ„ wynikajÄ…ca z  kolejnych
dokumentów dyplomatycznych jednoznacznie wskazuje, że powodem  rezygnacji z
tarczy byÅ‚ sprzeciw Moskwy, poÅ‚Ä…czony z propozycjÄ… wÅ‚Ä…czenia Rosji do  systemu
antyrakietowego oraz koncepcja nowej administracji BiaÅ‚ego Domu,  prowadzÄ…ca do
&#8222;resetu&#8221; w stosunkach rosyjsko-amerykaÅ„skich, za cenÄ™  kolejnych ustÄ™pstw wobec
Kremla. W tym obrazie, rola rzÄ…du Donalda Tuska zostaÅ‚a zredukowana do  pozycji
[...]

A to jest moim zdaniem do zrobienia z palcem w d*.*e, tylko ktoÅ› musi  podjąć decyzjÄ™. Byle araby z Hezbollahu byÅ‚y w stanie nastraszyć izrael  swoimi rakietkami, wiÄ™c kraj takiej wielkoÅ›ci jak polska spokojnie  powinien być w stanie wyprodukować rakiety Å›redniego zasiÄ™gu. Nie  musiaÅ‚y by mieć jakiejÅ› hiper celnoÅ›ci i hiper noÅ›noÅ›ci, byle robiÅ‚y ze  300-600 km i byÅ‚o ich dużo. Jednak Moskwa jest chyba poza zasiÄ™giem  naszych możliwoÅ›ci technicznych.

A tu moj ulubiony fornalu, trafilo ci sie jak slepej kurze ziarno..

Faktycznie, powinno byc duzo, bardzo duzo, broni rakietowej rozmieszczonej
po calej Polsce, i to od zabawek stingerow po rakiety sredniego zasiegu.

Liczebnosc powinna isc w dziesiatki tysiecy, taka bron jest wzglednie
tania a bardzo skuteczna. Te niecala 100 nowoczesnych samolotow
jakie ma Polska, to tylko zabawka dla generalicji, niewielka w sumie
wartosc, bo jest ich po prostu zbyt malo.

Jaksa

Data: 2010-12-09 03:31:03
Autor: obserwator
Jaksa napisal:

[...]

taaaak......ty bardzo madry facet jestes. A ty chociaz wiesz ile takie
uzbrojenie kosztuje i czy Polske stac na takie uzbrojenie w tej chwili, aby przeciwstawic sie zagrozeniu od strony Rosji?

Ponadto Polska jest w NATO. Chopie, ty nawet tekstu ktory tu zamiesciem
kompletnie nie zrozumiales, a takie rady tu zamieszczasz?

Kurwa, czy w Polsce mieszkaja juz tylko same barany??

Data: 2010-12-10 00:55:47
Autor: Jaksa
On Thu, 09 Dec 2010 04:31:03 +0100, obserwator   <darz_bor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa napisal:

[...]

O ile pamietam, pomiedzy 70 tys a 300 tys dolarow za bron klasy stingera.
Powiedzmy 160-180 tys za przecietny model. Czyli za jednego F-16 mozna by
miec przeszlo 300 stingerow i znikome koszty ekspolatacji.

Nie jestem oczywiscie zadnym strategiem militarnym, ale w ciemno wybieram
300 stingerow zamiast jednego F-16.

Za cale te 3 eskadry F-16 mozna by zakupic jakies 15,000 rakietek stinger.
Mysle, ze przy 60 tys czulbym sie juz wzglednie bezpieczny.

Ponadto Polska jest w NATO. Chopie, ty nawet tekstu ktory tu zamiesciem
kompletnie nie zrozumiales, a takie rady tu zamieszczasz?

Bycie w NATO gowno w sumie znaczy dla Polski, co oczywiscie dla jelopa
nie jest jasne. Dlatego jest jelopem..

Kurwa, czy w Polsce mieszkaja juz tylko same barany??

Biorac pod uwage wyniki wyborow od 1989, barany w niej przewazaja.

Jaksa

Data: 2010-12-10 01:53:21
Autor: obserwator
POLSKA W WIKILEAKS. PAÑSTWO BEZSILNE.
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):
[...]

Ty nadal nie przeczytales tego bardzo waznego teskstu ktory tu wkleilem, bo
nadal uparcie wypisujesz absurdalne pomysly. Ten tekst opisuje dokladnie sytuacje w jakiej znalazla sie w tej chwili
Polska, ale ty tego nie rozumiesz bo nawet tego tekstu nie przeczytales.
Nie bedziesz bezpieczny, bo ani Polska nie ma pieniedzy na zakup porzadnego
uzbrojenia, ani nie ma w tej chwili ludzi ktorzy byliby zainteresowani poprawa
obecnej sytuacji militarnej. Nie po to sie Polske przez tyle lat oslabialo (o czym mozna dowiedziec sie z
tekstu ktory wkleilem), aby teraz nagle zaczac ja dozbrajac.

> [...]
> kompletnie nie zrozumiales, a takie rady tu zamieszczasz?

Bycie w NATO gowno w sumie znaczy dla Polski, co oczywiscie dla jelopa

Bycie w NATO jest bardzo wazne dla Polski, ale samo bycie rzeczywiscie nic nie
znaczy jesli w Polsce nie ma ludzi ktorym na tym zalezy i potrafia ta
przynaleznosc wykorzystac dla panstwa.
Pod Smolenskiem zginalo dowodctwo polskie, ktore doskonale wiedzialo jak
waznym zagadnieniem jest przynaleznosc Polski do NATO. Nie przeczytales tekstu,ktory mozna uznac za wiarygodny, bo informacje
oparto o doniesienia Wikileaks,ktore wczesniej Polakom nie byly znane.

> Kurwa, czy w Polsce mieszkaja juz tylko same barany??

Biorac pod uwage wyniki wyborow od 1989, barany w niej przewazaja.

Ty specjalnie od tej normy jak widac nie odbiegasz.

Data: 2010-12-13 00:01:39
Autor: Jaksa
On Fri, 10 Dec 2010 02:53:21 +0100, obserwator   <darz_bor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Ten twoj bardzo wazny teskt byl wazny i odkrywczny tylko dla ciebie.

nadal uparcie wypisujesz absurdalne pomysly.

Co nazywasz moim absurdalnym pomyslem? Pomysl by wyposazyc armie
w wielka ilosc stingerow? Uzasadnij wiec jego absurdalnosc.

[...]

Jak to nie ma, cala masa, poczawszy od wojskowych. Stad zakup F16,
rosomakow, nowe czolgi itd.

Obecna sytuacja polskiego wojska jest drastycznie odmienna od tej
z 2000 roku. To raptem 10 lat.

> [...]

> Ponadto Polska jest w NATO. Chopie, ty nawet tekstu ktory tu  zamiesciem
> kompletnie nie zrozumiales, a takie rady tu zamieszczasz?

Nudzisz mnie, glupcze

Jaksa

Data: 2010-12-12 23:55:09
Autor: obserwator
POLSKA W WIKILEAKS. PAÑSTWO BEZSILNE.
Jaksa <Jaksa@podole.pl>  napisal:

Nudzisz mnie, glupcze.

zbigniew uwaza, ze jestes tylko debilem, a jednak nadal twierdze, ze jestes wyjatkowo prymitywnym prowokatorem, a nie polskim *patriota*.

Jestes tak zalosny w tej swojej bucie niemieckiej, ze nawet na pewnych grupach
wschodioeuropejskich, ktore trudno posadzac o sympatie dla Polski, internauci
ci napisali, ze przynosisz wstyd Polsce. Oni po prostu nie wiedza, ze ty
kompromitujesz Polsce celowo. A teraz znikaj prowokatorze, bo ci te wszystkie zabezpieczenia anonimowatosci
nie pomoga jak ktos sie nimi zainteresuje.

Wiesz i badz mi wdzieczny,ze cie ostrzegam publicznie, bo w koncu nie musze
tego robic i moge tylko obserwowac grupe, a swoje zrobic. --

Data: 2010-12-13 02:44:48
Autor: Jaksa
On Mon, 13 Dec 2010 00:55:09 +0100,  obserwator  <darz_bor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

[...]

Spierdalaj smieciu.

Jaksa

Data: 2010-12-13 02:07:51
Autor: obserwator
POLSKA W WIKILEAKS. PAÑSTWO BEZSILNE.
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a)

Spierdalaj smieciu.

 kolejny raz potwierdzasz kim jestes. Gratuluje intelektu:)))

Data: 2010-12-15 01:57:17
Autor: Jaksa
On Mon, 13 Dec 2010 03:07:51 +0100,  obserwator  <darz_bor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a)

Spierdalaj smieciu.

 kolejny raz potwierdzasz kim jestes. Gratuluje intelektu:)))

Tobie zas idioto nie ma czego gratulowac, przykro mi.

Jaksa

POLSKA W WIKILEAKS. PAŃSTWO BEZSILNE.