POLSKA W WIKILEAKS. PAŃSTWO BEZSILNE.

Data: 2010-12-10 01:37:45
Autor:
POLSKA W WIKILEAKS. PAŃSTWO BEZSILNE.
 obserwator <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
*Tylko w jednym obszarze i tylko jeden polityk polski występuje w dotychczas
ujawnionych dokumentach jako liczący się podmiot polityczny i twórca
samodzielnych decyzji..*

Komorski? ;)
Przynajmniej takie wrazenie staral sie przy Obamie wywrzec wg niektorych z was tu ;)

Data: 2010-12-10 02:19:54
Autor: obserwator
  <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
> Komorski? ;)
Przynajmniej takie wrazenie staral sie przy Obamie wywrzec wg niektorych z was tu ;)

przeczytaj caly tekst, tam jest dalsza czesc tego zdania i opowiedz kim byl
ten czlowiek.

Data: 2010-12-10 02:33:04
Autor:
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
  <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  obserwator <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > *Tylko w jednym obszarze i tylko jeden polityk polski występuje w dotychcza
> Przynajmniej takie wrazenie staral sie > przy Obamie wywrzec wg niektorych z was tu ;)

przeczytaj caly tekst, tam jest dalsza czesc tego zdania i opowiedz kim byl
ten czlowiek.

E tam. Nawet nie czytajac wiem kto jest Tym a kto tylko by chcial Nim byc ;)

--

POLSKA W WIKILEAKS. PAŃSTWO BEZSILNE.