POLSKI PUB PRZESZEDL W RECE MLODOTURKA

Data: 2010-06-12 18:19:06
Autor: boukun
POLSKI PUB PRZESZEDL W RECE MLODOTURKA
POLSKI PUB PRZESZEDL W RECE MLODOTURKA PODOBNEGO DO LEONARDA COHENA
12 cze 2010 - 12 czerwca 2010, godz 14:01 - jeste¶my w restauracji "Polski Pub", należ±cej dotychczas do Leszka Bubla, a obecnie sprzedanej w niepolskie ręce. Oto, jak się zmienia Warszawa.
http://www.youtube.com/watch?v=CsH4R5r_A9Y&feature=email
boukun

Data: 2010-06-12 18:43:29
Autor: zenek
boukun pisze:
[...]

A co ty robiles w warszawie ?
Przeciez to wiocha opuszczona przez boga tam wrony zawracaja.

:):)

Data: 2010-06-12 18:49:17
Autor: boukun

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hv0dfg$t5h$1news.onet.pl...
boukun pisze:
POLSKI PUB PRZESZEDL W RECE MLODOTURKA PODOBNEGO DO LEONARDA COHENA
12 cze 2010 - 12 czerwca 2010, godz 14:01 - jesteśmy w restauracji "Polski Pub", należącej dotychczas do Leszka Bubla, a obecnie sprzedanej w niepolskie ręce. Oto, jak się zmienia Warszawa.
[...]

Co jedynie, to byłem ostatnio w Warszawie tylko wirtualnie.

Moje dwa komentarze na temat tego klipu:

Wy jesteście teraz wszyscy siebie warci Panie Eugeniuszu... Swoją drogą, dlaczego nie kręcił Pan klipów z tego lokalu, jak był on jeszcze polski?

Pan Kurzeja jest jednak najprzyzwoitszy z waszego towarzystwa i według mnie, z was tylko on ma prawo mienić się polskim narodowcem. Te kąśliwe uwagi na temat pana Bubla nie przynoszą panu Sendeckiemu chluby, a wróg zaciera ręce i się cieszy, co widać po komentarzach tutaj chociażby...

boukun

POLSKI PUB PRZESZEDL W RECE MLODOTURKA