POMOC ANTENCE

Data: 2009-07-06 16:14:27
Autor: Panslavista
POMOC ANTENCE

Nec Hercules contra prules...

Trafiły parchy na Zagłobę - Herkulesa  hr. Sasa
Z radości puścili się w pląsy w stajni Augiasza
Tańczą, festiwalują i po głowach się głaszczą
Bo wreszcie wielki przypływ trefnego już czują
Co to się dzieje? Aj waj, Panslavista się śmieje
Ach witam was, oberżnięte kuski i obłe kutasy.
Wy tu na saksy, a nie na  letnie wasze wywczasy
Tu jest moja dziedzina, tu rządzić będą Sasy
Wyciepną hołotę parchatą daleko, za góry i lasy
Tu Polacy w tym i Panslavista - Mikulski hr. Sas
Który nie boi się nawet was. Wezmę Kropidło,
Jak mój przodek, święconą wodę, pokropię
Prosto z Konewki nauką wziętą z Mickiewicza
Nie znajdziecie już żadnego mośka Moskwicza
Aby na wasze krętactwa kupa się na nas zwalił
Bo Rosjanie to Słowianie jako i Polacy gordyje
Nie jacy tacy jak wy - parchy raby proklajtyje
Będziemy razem wiązać sznury na wasze szyje
I zabeczycie kozim bekiem, a my do wtóru
Nareszcie wolnym, naszym słowiańskim śmiechem.

POMOC ANTENCE