POMOCY !!!

Data: 2010-02-16 12:03:54
Autor: Prawusek
POMOCY !!!
Data: 2010-02-16 18:48:44
Autor: Pietrek
POMOCY !!!
Pozostaje tylko zmienić grupę :(

P.

Data: 2010-02-17 07:08:08
Autor: Prawusek
KLIKAJTA LUDZISKA !!!
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

Córka mnie molestuje o klikanie:

http://www.posadzdrzewo.pl/#/konkurs/goya7z

oraz:
http://goya7.posadzdrzewo.pl

Może Polska znowu się zazieleni i wody nie będą tak szybko uciekać w wyniku
rabunkowej gospodarki żydokomuszej.

Data: 2010-02-19 21:30:21
Autor: Abecadło
POMOCY !!!
Córka mnie molestuje

Może to karnalne?

Data: 2010-02-20 21:04:12
Autor: Zubaj
POMOCY !!!

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hldun7$n89$1nemesis.news.neostrada.pl...
Córka mnie molestuje o klikanie:
http://goya7.posadzdrzewo.pl i http://www.posadzdrzewo.pl/#/konkurs/goya7z

A po co te drzewka sadzic ? W mojej okolicy wycina się
1/3 tego co uroslo/przyrosło w lesie. Czyli drzewa przybywa :-)
A jak sobie posadze na dzialce 100 drzew dla dobra ludzkości
to jak ich srednica przekroczy bodajze 10cm to będę się szarpal
z urzedami żeby pozwolili mi je wyciac (a co jak się nie zgodza?)
Taka brutalna rzeczywistosc :-(

Pozdrawiam:
Zubaj

POMOCY !!!