POMOCY

Data: 2012-07-30 10:34:01
Autor: filip3885
POMOCY
Jaki strój na crossa kupić jak mam do wydania 1100zł.jestem jeszcze amatorem!

Data: 2012-07-30 10:37:47
Autor: Piotr Klimek
POMOCY
Dnia (Mon, 30 Jul 2012 10:34:01 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za filip3885
wyklawiaturowal co nastepuje:

Jaki strój na crossa kupić jak mam do wydania 1100zł.jestem jeszcze amatorem!

Buty: Axo Boxer
Zbroja: Datex
Nakolanniki: Madhead
Kask: Madhead
Gogle: Madhead

Powinno się udać zmieścić w tej kwocie. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-07-30 12:55:18
Autor: Marcin N
POMOCY
> W dniu 2012-07-30 12:34, filip3885 pisze:
(...)

Czym się kierowałeś nadając taki tytuł wątkowi?

--
MN

Data: 2012-07-30 11:57:06
Autor: filip3885
POMOCY
Marcin N napisal

 > W dniu 2012-07-30 12:34, filip3885 pisze:
(...)

Czym się kierowałeś nadając taki tytuł wątkowi?

Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie mam całego stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj za nie dużą!

Data: 2012-07-30 14:41:50
Autor: Marcin N
POMOCY
W dniu 2012-07-30 13:57, filip3885 pisze:
Marcin N napisal

> [...]

Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie mam całego
stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj za nie dużą!

Znacznie lepszy więc byłby tytuł:
"nie mam całego stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj". Wystarczy usunąć błędy.

--
MN

Data: 2012-07-30 14:51:29
Autor: WOJO
POMOCY
Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie mam całego stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj za nie dużą!
Ja pierdziu, aż oczy bolą...
Człowieku, jak już się odtrujesz, to zapamiętaj - strÓj > stroje
WOJO

Data: 2012-07-30 20:17:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
POMOCY
W dniu 2012-07-30 13:57, filip3885 pisze:

Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie
mam całego stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj
za nie dużą!

Na razie skombinuj dużą. Zdaje się, że można takie ustrzelić pod restauracjami McDonald's. Jak już przyciupciasz dużą - większy struj kupisz za dużą.

Data: 2012-07-30 13:56:06
Autor: maverik
POMOCY

Czym się kierowałeś nadając taki tytuł wątkowi?

jak jesteś młody i masz 1100 zł w ręku to sie boisz

Data: 2012-07-30 12:02:12
Autor: filip3885
POMOCY
maverik napisal

Czym się kierowałeś nadając taki tytuł wątkowi?

jak jesteś młody i masz 1100 zł w ręku to sie boisz
Nie rozumiem czym się kerujesz i tak jestem młody mam 12 lat !

POMOCY