POMOCY BFBC2

Data: 2010-12-23 02:18:56
Autor: preses
POMOCY BFBC2
Witajcie
odpaliłem wczoraj po długiej przerwie battlefielda, ściągnąłem
aktualizację, wchodzę na multi a tu co?
Gołe konto, zaczynam od nowa. Na stronie EAGames widzę, że niby
wszystko jest ok. Pomóżcie, co zrobić żeby ściągnąć niezapisane dane?

pozdr bq

Data: 2010-12-23 17:21:08
Autor: valdgir
POMOCY BFBC2
Użytkownik "preses" <bartosz.bogucki@gmail.com> napisał w wiadomości news:307eeab3-4871-4414-b099-9c9123533f5bd7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Nic z tym nie zrobisz, to błąd po ich stronie. W końcu to naprawią.
Na X360 miałem tak parę razy, ale po minucie wszystko się pojawiło.
Na PS3 jest z tym błędem podobno gorzej.

pozdr.
Valdgir

POMOCY BFBC2