POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r

Data: 2009-05-18 20:13:21
Autor: Mystik
POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r
Czesc

Uzytkownik <atomek@data.pl> napisal w wiadomosci news:7135cbfe-2210-4bd2-901a-71d13399eccar34g2000vba.googlegroups.com...

Podlacz amperomierz i zmierz prad uplywu/poboru na wylaczonej stacyjce.

mam alarm patrol line ale mam go od 3 lat i nigdy nie bylo z
tym problemu.

To nie znaczy, ze nie mógl sie zepsuc.
Aha. A to sprawdzone ladowanie, to jak wyglada?

pozdr.
Mystik

Data: 2009-05-19 02:13:43
Autor: atomek
POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r

Aha. A to sprawdzone ladowanie, to jak wyglada?

jak odpale silnik to na aku jest ok 14v

pozdrawiam

 Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek
          http://atlobek.grono.net

POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r