POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r

Data: 2009-05-18 21:58:37
Autor: Jansun
POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r
Witam,
Mialem w fazerze '00 dokladnie takie same objawy (miedzy innymi tez wymienialem aku) i okazalo sie (wykryl to elektryk), ze jakis przewód powodowal zwarcie - czesem zwieral a czasem nie.

Pozdrawiam - Jansun

Data: 2009-05-19 02:17:15
Autor: atomek
POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r
okazalo sie (wykryl to elektryk), ze jakis przewód
powodowal zwarcie - czesem zwieral a czasem nie.

o ja jebe. to chyba najgorszy scenariusz. wymienilem sam migacze, i
przenioslem komputer czy cos tam ;) w inne miejsce bo polke w ktorej
byl wycialem. wiec jest szansa ze na tych przewodach cos sie
przetarlo. wiec na poczatku rozkrece owiewki i dokladnie posprawdzam
przewody w newralgicznych miejscach, a jak to nie pomoze to sie
zglosze do elektryka.

POMOCY. Ucieka mi prad z Fazera 600 2003 r