POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]

Data: 2009-06-16 11:58:08
Autor: bikej
POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
Na komputerze kolezanki zaczely pojawiac sie dziwne krzaki. Komputera
praktycznie nie dalo sie uzywac. Nie chodzi nawet o strone wizualna,
ale tez system padal co chwile.

Problem jest bardzo nasilony i uniemozliwia korzystanie z kompa, gdy
system jest wlaczony normalnie. W trybie awaryjnym da sie korzystac z
komputera, pojawiaja sie jedynie nieliczne "krzaki".

Podejrzewalem, ze to WIRUS, wiec zrobilem format dysku i
zainstalowalem od nowa windows. Podczas instalacji wszystko bylo ok.
Niestety juz przy pierwszy uruchomieniu problem odzyl z jakby zdwojona
sila...
Moze byc to problem hardwareowy? Czy jakis wirus, ktory przetrwal
usuniecie wszystkiech partycji, format i instalacje nowego systemu?

Tak to wyglada:
http://tiny.pl/3lhf
http://tiny.pl/3lh1
http://tiny.pl/3lhp

Z gory dziekuje za jakies sugestie i pozdrawiam,
Bartek

Data: 2009-06-16 21:00:50
Autor: Michal
POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
Tak to wyglada:

Prawdopodobnie uszkodzona pamiec na karcie graficznej.

Data: 2009-06-16 12:22:39
Autor: bikej
On 16 Cze, 21:00, "Michal" <mbierwia_NOSP...@o2.pl> wrote:
> Tak to wyglada:

Prawdopodobnie uszkodzona pamiec na karcie graficznej.

Na pewnym forum dostalem te sama odpoweidz... dzieki. nie jest to
dobra wiadomosc. A karta to gforce 8400

Data: 2009-06-16 23:05:16
Autor: G Nowak
[...]

A to laptop czy cos? Taka karta na pci kosztuje grosze.

--
pozdr

Data: 2009-06-17 08:53:50
Autor: bikej
POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
Uzytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisal w wiadomosci news:h194uc$idp$1inews.gazeta.pl...
Prawdopodobnie uszkodzona pamiec na karcie graficznej.
Na pewnym forum dostalem te sama odpoweidz... dzieki. nie jest to
dobra wiadomosc. A karta to gforce 8400

A to laptop czy cos? Taka karta na pci kosztuje grosze.

pecet. a karta to jednak gf9600. ale tez przypuszczam, ze nie jest droga.

Data: 2009-06-16 22:34:26
Autor: nom
POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]

Uzytkownik "bikej" <grodziec@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1763c793-40b3-4952-9fd8-22c50563902dm19g2000yqk.googlegroups.com...
Na komputerze kolezanki zaczely pojawiac sie dziwne krzaki. Komputera

Mialem lata temu podobny problem na karcie ATI Radeon 7000. Zrobilem jej underclocking (zmniejszylem taktowanie magistrali pamieci i rdzenia GPU o jakies 10% w dól :-) ). Potem tak zmnieniony BIOS wgralem do karty i karta dziala do dzis.

Data: 2009-06-17 08:53:07
Autor: bikej
POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
Uzytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:h18vkg$n66$1inews.gazeta.pl...

[...]

Moze to jakies wyjscie. O ile w nvidii tez da sie zmniejszyc w ten sposob taktowanie.

Data: 2009-06-17 01:20:19
Autor: maX
[...]

Sprawdz czy na innym kompie bedzie tak samo.

Data: 2009-06-17 08:36:23
Autor: Miroslaw Szejduk
POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
Witam

Z ta karta jesli jest chlodzona pasywnie i od gigabyte mam bardzo duzo reklamacji. Chlodzenie karty zostalo wadliwie zaprojektowanie i takie sa tego skutki.

Pozdrawiam
Mirek

Data: 2009-06-17 08:52:14
Autor: bikej
Użytkownik "Miroslaw Szejduk" <shango@o2.pl> napisał w wiadomości news:h19pd7$17g$1node1.news.atman.pl...
[...]

dzieki. sprawdze jaka to karta.

Data: 2009-06-17 12:01:57
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
[...]

Mialem podobna sytuacje z (jesli dobrze pamietam) R9550 Gigabytea (z pamiecia Hynix) z pasywnym chlodzeniem. Po wymianie gwarancyjnej na inny egemplarz (na kosciach Samsunga) problem znikl. Wiec obstawiam nie tyle wadliwy projekt co niechlujny montaz, albo kosci pamieci z odpadkow poprodukcyjnych.

::f::

Data: 2009-06-17 05:25:57
Autor: bikej
POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
On 17 Cze, 12:01, "::-::dysmorfofob::-::" <lookas_2...@poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]

egemplarz (na kosciach Samsunga) problem znikl. Wiec obstawiam nie tyle
wadliwy projekt co niechlujny montaz, albo kosci pamieci z odpadkow

Okazalo sie, po otwarciu obudowy, ze karta ma chlodzenie radiatorem
(sprawnym).
Nie wiem jeszcze jakiej jest marki. ALe sprawdze to.

Data: 2009-06-20 18:06:49
Autor: Michal Lukasik
Dnia 17.6.2009, bikej napisał(a):

Okazalo sie, po otwarciu obudowy, ze karta ma chlodzenie radiatorem
(sprawnym).

A co niby miałoby być niesprawne w radiatorze? ;D
Nawet jakby był połamany to jakąś sprawność zachowuje (inna historia czy
wystarczającą). Chodziło Ci o wentylator?
Lepiej sprawdź czy ten radiator się nagrzewa - jeśli nie, albo słabo, to
najwyraźniej źle odbiera ciepło z GPU i należy to poprawić, tj. zdjąć go,
wyczyścić i nałożyć cieniutką warstwę nowej pasty.
Nie zaszkodzi przy okazji odkurzyć w budzie i poprawić w niej wentylację.
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-06-17 13:59:45
Autor: maX
[...]

No ale to chyba łatwo poznać po temperaturze w czasie pracy ?

POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]