POMYLIŁEM SIĘ! Na kalendarzyk pójdą 3mln zł

Data: 2017-04-06 21:57:01
Autor: prezydent San Escobar
POMYLIŁEM SIĘ! Na kalendarzyk pójdą 3mln zł
Na internetowy kalendarzyk pójdą się paść jednak 3mln zł.
Ponad 2mln będzie kosztowała promocja -- dla znajomych królika oczywiście :DDD

A apki na Andka są za darmo i nawet z alarmem :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-07 11:44:55
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:6a7decpnc1viirf8vc7s79qgo1tho0g74l4ax.com...
[...]

Kalendarzyki będą szły jak woda! Do każdego kalendarzyka zostanie gratis dołączona tabletka "dzień po".

CL

POMYLIŁEM SIĘ! Na kalendarzyk pójdą 3mln zł