PONCYLIUSZ PROSI UPR O KOALICJ?

Data: 2011-02-25 22:18:08
Autor: cytryna
PONCYLIUSZ PROSI UPR O KOALICJ?
Poncyljusz prosi UPR o koalicję" Gdy wyszedłem z tego spotkania byłem zdruzgotany. Miałem wrażenie, że rozmawiałem z jakąś mentalną wydmuszką. Natłok pustki i banałów był przerażający. A przecież, to człowiek z ELITY politycznej naszego kraju, traktowany poważnie przez media, partnerów i biznes. Tymczasem poziom dyskursu, jaki zaproponował UPRowi w rozmowach koalicyjnych był niższy, niż szereg rozmów, jakie zdarzało mi się toczyć na imieninach, lub komentując pod tekstami w blogosferze. Natomiast mam radosną wiadomość dla Pawła Poncyliusza, jest faktycznie szalenie przystojny i miły. I jeśli zauważyłem to nawet ja, zadeklarowany heteroseksualista, to znaczy, że nawet, gdy mu się nie uda w polityce (mam nadzieję) to zawsze zbije kokosy na jakimś wybiegu u Ewy Minge albo tańcząc z innymi gwiazdami.
Aha, nie byłem do końca na spotkaniu, więc nie wiem, czy koalicja PJN-UPR ma szansę, czy nie. I szczerze mówiąc mnie to już mało interesuje." źródło:http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/3256,poncyljusz-prosi-upr-o-
koalicje.
Jednym słowem kolejny samiec alfa z kurzym móżkiem-brawo! --

Data: 2011-02-25 22:17:00
Autor: pluton
PONCYLIUSZ PROSI UPR O KOALICJ?
Jednym słowem kolejny samiec alfa z kurzym móżkiem-brawo!

Wiadomo - pisowiec.

Nullification

Data: 2011-02-26 07:33:16
Autor: Hans Kloss

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000a89.4d681c90newsgate.onet.pl...
Poncyljusz prosi UPR o koalicję"

Te dwie idiotki też szukają gdzie się przytulić? Nikt już ich nie chce?

Niech wracają do: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

HansKoss

PONCYLIUSZ PROSI UPR O KOALICJ?