POP3 i SMTP w Orange

Data: 2012-05-26 00:15:56
Autor: Animka
POP3 i SMTP w Orange
Nie działa poczta Orange. Nie mogę ściągnąć maili z serwera na konto w Thunderbirdzie. Do przedwczoraj dzialało.
Teraz ustawiałam różnie pop3 i smtp i w związku z tym nie wiem czy powinnam ustawić tak czy siak.
Jakie sÄ… ustawienia pop3 i smtp?

W odpowiedzi od Orange dostałam takiego maila (mogłam przeczytać oczywiście tylko na koncie na stronie Orange):
"Szanowna Pani
Poczta na portalu Orange On-line może chwilowo być niedostępna w momencie najwiekszej liczby wejść. Prośimy sprubować puźniej.

XXXXXXXX
Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego"

--
animka

Data: 2012-05-25 18:02:07
Autor: Pszemol
POP3 i SMTP w Orange
"Animka" <to.nie.ja@wp.pl> wrote in message news:jpp0gt$3ia$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jesteś pewna, że to cytat? Ci doradcy w Orange nie znają ortografii!!!!

POP3 i SMTP w Orange