POPIERDOLONY MILLENIUM

Data: 2020-06-21 22:30:30
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
"Przelewy są wykonywane zgodnie z dyspozycjami. jednak nie są widoczne w historii konta z datą niedzielną."

Tak napisała Justyna Gzowska.

A ja chciałem tylko wydrukować potwierdzenie przelewu.

Ktoś tu jest POPIERDOLONY

Posiadacz którego biurka zasługuje na jesień średniowiecza?

Data: 2020-06-21 23:56:11
Autor: Marek
POPIERDOLONY MILLENIUM
On Sun, 21 Jun 2020 22:30:30 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Posiadacz którego biurka zasługuje na jesień średniowiecza?

Problem z korporacją jest taki, że właśnie nie ma tego winnego, komu można to zrobić.

--
Marek

Data: 2020-06-22 02:48:45
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Dnia Sun, 21 Jun 2020 22:30:30 +0200, z napisał(a):
[...]

Ale o co chodzi - nie ma ich w historii, sa z data poniedziakowa, beda
dopiero w poniedzialek ?

Niestety, banki cuda wyprawiaja z "data ksiegowania", choc millenium
jakby wieksze.

J.

Data: 2020-06-22 07:43:58
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-22 o 02:48, J.F. pisze:
Ale o co chodzi - nie ma ich w historii, sa z data poniedziakowa, beda
dopiero w poniedzialek ?

DOKŁADNIE. Dzisiaj (niedziela) wysłane dzisiaj zapłacone, pieniądze przelane towar wydany.

ALE... Przelew będzie widoczny dopiero w poniedziałek z poniedziałkową datą.

Niby bzdura. Ale potrzebowałem potwierdzenie tego przelewu w niedzielę.

Jak system ma WOLNE i NIE DZIAŁA to niech nie pozwalają na robienie przelewów. Łajzy jedne.

Data: 2020-06-22 09:17:19
Autor: Liwiusz
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-22 o 07:43, z pisze:
[...]

A to przelew wewnątrzbankowy, czy poza bank Millennium?

--
Liwiusz

Data: 2020-06-22 10:04:57
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Było kilka w stylu PayU

Data: 2020-06-22 09:42:21
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Dnia Mon, 22 Jun 2020 07:43:58 +0200, z napisał(a):
[...]

Glowy nie dam ... ale czy KIR nie ma wolnego?
I tak naprawde przelew wyjdzie dopiero w poniedzialek ?

Tak czy inaczej dojdzie w poniedzialek, ale np Santandera tak
przylapalem - przelew zlecony w piatek ok 14tej, w historii juz
figuruje, a do odbiorcy nie dochodzi.
Widac nie zalapal sie na trzecia sesje, ale jednak zlecili, byc moze
wyslali jeszcze w piatek - wiec dla banku "zrealizowany", a tak
naprawde kisi sie gdzies KIR. Przelewy z data przyszla Santantander
wysyla ok 7 rano w dniu zleconym.

A mille ... nawet wlasny/wewnetrzy przelew zlecony w niedziele
"zaksiegują" w poniedzialek. I tu przyznaje - to popierdolone.

Dla rownowagi - jak miesiac sie konczyl w niedziele, to mbank odsetki
naliczal w niedziele, ale ksiegowal z data piatkowa czy jakos tak.

J.

Data: 2020-06-22 10:07:54
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-22 o 09:42, J.F. pisze:
I tak naprawde przelew wyjdzie dopiero w poniedzialek ?

Pieniądze dotarły. Towar wysłany, konto u bukmachera doładowane itd. ;-)

Tylko w systemie bankowym śladu po przelewie NIE MA.

Data: 2020-06-22 10:45:48
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef066db$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-06-22 o 09:42, J.F. pisze:
I tak naprawde przelew wyjdzie dopiero w poniedzialek ?

Pieniądze dotarły. Towar wysłany, konto u bukmachera doładowane itd. ;-)

Czyli przelew wewnetrzny ... czy wrecz obciazenie karty ?

Tylko w systemie bankowym śladu po przelewie NIE MA.

Skoro ksiegowany w poniedzialek, to w niedziele nie ma :-)
Moze trzeba bylo w kryteriach szukania pogrzebac :-)

Tak czy inaczej - troche nieprzyjemnie :-)

J.

Data: 2020-06-22 12:15:20
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-22 o 10:45, J.F. pisze:
Skoro ksiegowany w poniedzialek, to w niedziele nie ma

A pieniądze w niedzielę już u klienta.

Pięknie ;-)

Data: 2020-06-22 10:47:44
Autor: Robert_DF
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 22.06.2020 o 07:43, z pisze:

Jak system ma WOLNE i NIE DZIAŁA to niech nie pozwalają na robienie przelewów. Łajzy jedne.

w niedzielę możesz zlecić przelew, ale wyjdzie dopiero w poniedziałek z datą poniedziałkową

system nie ma wolnego, ale elixir nie działa

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-06-22 10:52:59
Autor: Liwiusz
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-22 o 10:47, Robert_DF pisze:
[...]

No ale podobno przelew wyszedł w niedziele i dotarł. Coś mi to nie pasuje w tym opisie.

--
Liwiusz

Data: 2020-06-22 12:22:32
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-22 o 10:52, Liwiusz pisze:
No ale podobno przelew wyszedł w niedziele i dotarł. Coś mi to nie pasuje w tym opisie.

Jeden przelew płacony PGE przez PayU.
Tu faktycznie nie mam potwierdzenia kiedy pieniądze dotrą/dotarły do PGE ale PayU dostało.

Ale...

Były inne przelewy np. STS też przez przelewyPL czy jakoś tak i te pieniądze już w niedzielę zdążyłem u bukmachera przetupać. ;-)

Żadnego niedzielnego przelewu nie miałem w historii.
Infolinia kazała ustawić datę poniedziałkową w opcjach szukania. (System na to nie pozwala) albo czekac do 24.00

Nie było też żadnego powiadomienia o zablokowanych środkach jak się zdarza gdy oczekuje na wykonanie.

Normalnie jakby były wykonane

CO TO MA BYĆ? BANK? ;-)

Data: 2020-06-22 13:17:34
Autor: radekp@konto.pl
POPIERDOLONY MILLENIUM
Mon, 22 Jun 2020 12:22:32 +0200, w <5ef08669$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

[...]

Jaki to bank?

Data: 2020-06-22 13:50:02
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
z <z@z.pl> napisał(-a):
[...]

No przeciez jest w temacie. POPIERD* :-)

J.

Data: 2020-06-22 11:17:26
Autor: Michal Jankowski
POPIERDOLONY MILLENIUM
No ale co? Przelewają od razu, księgują w poniedziałek. Masz gdzieś w umowie, że tak nie wolno?

Ba, pewnie nawet by mogło się pokazywać po tygodniu i też by było dobrze. :)

   MJ

Data: 2020-06-22 12:27:02
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-22 o 11:17, Michal Jankowski pisze:
No ale co? Przelewają od razu, księgują w poniedziałek. Masz gdzieś w umowie, że tak nie wolno?

Ba, pewnie nawet by mogło się pokazywać po tygodniu i też by było dobrze. :)

   MJ

Serio? Ktoś może uważać że tak jest dobrze?

Data: 2020-06-22 13:09:09
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
[...]

Zarzad banku :-)

Ale ... patrzac sie na karty - pojawia sie blokada, a rozliczenie za pare dni.
A przeciez place w terminalu, online, blokada sie pojawia blyskawicznie, a rozliczenie trwa.
I to jeszcze w Polsce, wiec waluta ta sama.

Takie to durne te amerykanskie pomysly, i nikt tego nie chce poprawic.
Widac duzo na tym zarabiaja  :-)

J.

Data: 2020-06-22 22:49:00
Autor: brum
POPIERDOLONY MILLENIUM
W Citi jest inna ciekawostka: przelew zlecony na poniedzialek jest robiony w niedziele. Nie ma mozliwosci, aby zlecic przelew na poniedzialek. To znaczy, zlecac mozna, ale zawsze pojdzie w niedziele. I w historii bedzie w niedziele. Tlumaczenia w reklamacjach sa tak popaprane, ze sami sie w nich gubia. Ale nie poprawia.

Data: 2020-06-23 01:47:23
Autor: Dawid Rutkowski
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2020 22:49:03 UTC+2 użytkownik brum napisał:
[...]

A próbowałeś zlecać z wyprzedzeniem na inne dni tygodnia niż poniedziałek?
Nie mam zamiaru głupków bronić, jedynie szukam prawdy ;>

A wiem, że mają tak, że środki na przelew z datą przyszłą muszą być zapewnione poprzedniego dnia roboczego.
Zapewne na wieczór (tu już zgaduję, bo nie testowałem) i możliwe, że obciążanie rachunków źródłowych oraz wystawianie zleceń do elixira odbywa się WYŁĄCZNIE w przetwarzaniu nocnym.
To by dawało w wyniku obciążenie rachunku przelewem "poniedziałkowym" w niedzielę - bo w historii widać właśnie i wyłącznie to, czyli datę obciążenia rachunku źródłowego - daty wyjścia przelewu z banku, a tym bardziej daty uznania rachunku docelowego nie uświadczysz.

Hmmm, ale właściwie czy rodzi to jakiś problem?
Ew. jakby było więcej niż 0% to by odsetki za jeden dzień kradli.

Tzn. problem oczywiście może być jak ktoś o tej - w sumie dziwacznej - regulacji nie wie i myśli, że jak mu przyjdzie przelew w poniedziałek I sesją, to z citka wyjdzie III sesją.
Albo myśli, że jak przelew z datą przyszłą nie wyjdzie, to bank chociaż jakoś o tym powiadomi.
Niestety nie powiadomi - albo przynajmniej nie powiadomi bez wykupienia dodatkowo płatnego pakietu powiadomień. W "standardowej" ofercie zlecenie sobie zniknie jak sen złoty i szukaj wiatru w polu.

PS.: Zacytowałbyś te ich odpowiedzi z reklamacji, czasem się można pośmiać.

Data: 2020-06-23 14:13:52
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Nie mam zamiaru głupków bronić, jedynie szukam prawdy ;>

Prawda jest taka że oprócz bugów programistycznych w bankach siedzą też idioci którzy decydują że ma być tak a nie tak.

Data: 2020-06-23 05:16:54
Autor: Dawid Rutkowski
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu wtorek, 23 czerwca 2020 14:13:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
> Nie mam zamiaru głupków bronić, jedynie szukam prawdy ;>

Prawda jest taka że oprócz bugów programistycznych w bankach siedzą też idioci którzy decydują że ma być tak a nie tak.

Ale nie są takimi idiotami, by się przed tym nie zabezpieczyć odpowiednimi zapisami w regulaminach - i to po upewnieniu się, że zapisy te są zgodne z prawem.
Inni idiocie nie czytają tego, co podpisują - a potem żale na necie wypłakują ;P

Data: 2020-06-23 14:24:14
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Dyskryminujesz jednych idiotów na tle innych?
Ty FASZYSTO ;-)

PS. Zaczęło się od niemożności wydrukowania potwierdzenia przelewu który został wykonany/dostarczony oraz mijaniem się z prawdą systemu co do daty tej operacji.

Dojdziesz jaki był zamysł tej operacji?
Jeśli to nie idioci to pewnie w szerszej skali przynosi to zyski bankowi. A skoro tak to czy to aby na pewno nie łamie praw. np. konsumenckich albo jeszcze jakichś ważniejszych ;-)

Data: 2020-06-23 14:28:04
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Następnym razem mam uważać na daty? Mam ich aż tak kontrolować?
Spłacę ratę/kredyt pierwszego a system stwierdzi że to było jednak drugiego dnia miesiąca.
Mam ograniczone zaufanie dlatego to wychwyciłem.
Mam mieć jeszcze bardziej ograniczone?
Mam robić skriny i przechowywać przez 5 lat aby bronić się w sadzie?

Do tego zmierzamy?

Data: 2020-06-23 14:58:26
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef1f554$0$525$65785112@news.neostrada.pl...
Następnym razem mam uważać na daty? Mam ich aż tak kontrolować?
Spłacę ratę/kredyt pierwszego a system stwierdzi że to było jednak drugiego dnia miesiąca.

Kredyt u nich ?
Bo jak przelew do innego banku ... to niestety - dojdzie w poniedzialek.

A jak u nich ... przeczytac umowe/regulamin starannie.

Mam ograniczone zaufanie dlatego to wychwyciłem.
Mam mieć jeszcze bardziej ograniczone?
Mam robić skriny i przechowywać przez 5 lat aby bronić się w sadzie?

Moze wystarczy 3 miesiace ... ale nie, lepiej do konca kredytu - zawsze moga na koniec wyskoczyc z rozliczeniem koncowym i doliczyc zalegle odsetki :-)

Do tego zmierzamy?

Raczej - zawsze tak bylo.
Odchodzimy od tych metod, ale jak widac - nie calkiem :-)

J.

Data: 2020-06-23 21:01:55
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-23 o 14:58, J.F. pisze:
[...]

Napisałem na przyszłość o innym dniu miesiąca.
Sądzisz że mogą taki numer wywinąć?
Obecnie wywinęli taki że przelew zrealizowali 20 a w systemie jest widoczny jako 21.
TO MA BYĆ NORMALNE?

Raczej - zawsze tak bylo.

To wybornie

I że niby ja się bezpodstawnie awanturuję i mam czytać drobne druczki.

A potem zdziwienie że mam tylko jedno konto, jeden kredyt, 0 kart.

Data: 2020-06-25 05:45:15
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Dnia Tue, 23 Jun 2020 21:01:55 +0200, z napisał(a):
[...]

Ale przelew w tym samym banku, czy miedzy bankami ?

[...]

Moze stad probiem. Mialbys wiecej, to bys sie nie dziwil, ze przelew
idzie 3 dni, ze transakcja karta jest rozliczana po kilku dniach, ze
bank ma swoja date ksiegowania, cokolwiek to znaczy.

Aczkolwiek przyznaje, ze to zachowanie milka jest wk*, i kosztowalo
mnie 7.50 :-(

J.

Data: 2020-06-25 15:17:59
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-25 o 05:45, J.F. pisze:
Ale przelew w tym samym banku, czy miedzy bankami ?

Ku....

Pzez Pay faktura PGE. Co za różnica jaki to przelew.

System kłamie. Stan faktyczny jest inny.

Błahostka? Będziesz się tak tłumaczył w sądzie że to błahostka?

Data: 2020-06-26 07:29:52
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Dnia Thu, 25 Jun 2020 15:17:59 +0200, z napisał(a):
W dniu 2020-06-25 o 05:45, J.F. pisze:
Ale przelew w tym samym banku, czy miedzy bankami ?
Ku....
Pzez Pay faktura PGE. Co za różnica jaki to przelew.

Zasadnicza !
Zaplaciles przez jakis Pay, to niech ci Pay potwierdzi ze wplacil na
konto odbiorcy i kiedy.
Bankowi nic do tego !

System kłamie. Stan faktyczny jest inny.
Błahostka? Będziesz się tak tłumaczył w sądzie że to błahostka?

Wezwiesz dyrektora banku na swiadka i niech tlumaczy, ze pieniadze
byly na koncie odbiorcy juz w sobote, a moze nawet w piatek o 22:00,
ale ksiegowa przychodzi do roboty w poniedzialek o 8:00 i dlatego taka
data :-)

J.

Data: 2020-06-26 08:51:25
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-26 o 07:29, J.F. pisze:

Bankowi nic do tego !

Co Ty pierdolisz. Bank Millenium kłamie że pieniądze przelał 21 a w rzeczywistości zrobił to 20 czerwca.

Będzie kłamał też na inne tematy?

[...]

Nie czytasz. BANK KŁAMIE KIEDY W RZECZYWISTOŚCI ROBI PRZELEW.

Jakoś muszę z tym żyć że w XXI wieku robi przelewy kiedy mu pasuje (np. kiedy komputery wypoczną ;-) ) ale KŁAMSTWO W PAIERACH podpada pod paragraf.

Data: 2020-06-26 02:02:58
Autor: Dawid Rutkowski
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu piątek, 26 czerwca 2020 08:51:28 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-06-26 o 07:29, J.F. pisze:

> Bankowi nic do tego !

Co Ty pierdolisz. Bank Millenium kłamie że pieniądze przelał 21 a w rzeczywistości zrobił to 20 czerwca.

Będzie kłamał też na inne tematy?

Przelał 21.
To Ty nie masz pojęcia, co naprawdę zrobiłeś.
Można się zastanawiać, "czy to jeszcze jest głupota czy już zdrada" (czyli kłamstwo), ale w każdym przypadku wychodzisz na debila, więc już się więcej nie ośmieszaj publicznie.

Data: 2020-06-26 13:48:56
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Przelał 21.

Ty też nie czytasz?
Pieniądze dotarły do bukmachera i tego samego dnia (20 czerwca zostały wydane)

Ogarnij się człowieku.

Data: 2020-06-26 05:35:44
Autor: Dawid Rutkowski
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu piątek, 26 czerwca 2020 13:48:59 UTC+2 użytkownik z napisał:
> Przelał 21.

Ty też nie czytasz?
Pieniądze dotarły do bukmachera i tego samego dnia (20 czerwca zostały wydane)

Ogarnij się człowieku.

Czytam i wiem, o czym piszę.
A skoro już zrobiłeś z siebie idiotę do kwadratu, to masz w nagrodę wyjaśnienie.

Nie robiłeś "zwykłego" przelewu zlecanego w ST banku (w tym wypadku milka) - czy to wewnętrznego czy zewnętrznego typu elixir, a nawet express elixir czy bluemedia, tylko zapłaciłeś za pomocą payU czy też przelewy24.

Dzięki temu odbiorca dostał pieniądze od razu w niedzielę. Ale nie odbyło się to za pomocą jednego przelewu, tylko dwóch. Uświadomisz to sobie jak obejrzysz potwierdzenia przelewów i sprawdzisz dane beneficjenta.

W skrócie - był jeden przelew wewnętrzny z Twojego konta w milku na konto należące do payU/przelewy24 - oraz drugi, wewnętrzny w banku odbiorcy (bukmachera czy pge), z konta payU/przelewy24 (oczywiście innego niż to w milku, bo to w innym banku - i przelane też są "inne pieniądze") na rachunek odbiorcy końcowego..
W większości banków przelewy wewnętrzne chodzą natychmiast, nawet w weekend.
Ale w niedzielę żadne pieniądze nie zostały przelane między bankami.

To jedno - a drugie to księgowanie przelewu przez milka.
Regulamin, który podpisałeś, a nie przeczytałeś, wyraźnie mówi, że księgowanie odbywa się z datą najbliższego dnia roboczego. Niezależnie od tego, kiedy konto było faktycznie obciążone.

Ogólnie to jest chyba tylko jedna sytuacja, gdy liczy się moment obciążenia konta źródłowego, a nie moment uznania (a nawet moment księgowania) rachunku docelowego - jest do przelew podatkowy.

Data: 2020-06-26 14:42:25
Autor: Kamil Jońca
POPIERDOLONY MILLENIUM
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

> [...]

Dzięki temu odbiorca dostał pieniądze od razu w niedzielę. Ale nie odbyło się to za pomocą jednego przelewu, tylko dwóch. Uświadomisz to sobie jak obejrzysz potwierdzenia przelewów i sprawdzisz dane beneficjenta.
Obstawiam, ze nawet nie pieniądze, a "obietnicę" pieniędzy.

[...]
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-06-28 17:55:33
Autor: WAM
POPIERDOLONY MILLENIUM
On Fri, 26 Jun 2020 14:42:25 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil
Jońca) wrote:

[...]

Zgadza się, w większości przypadków odbiorca pieniądze dostanie
później, w chwili płatności dostaje tylko info przez API pośrednika
ile zapłacone.

Paynow (mbank) podobno wypłaca od razu, imoje następnego dnia
roboczego, payu i przelewy24 wg ustawień w koncie sklepu (najszybciej
chyba następnego dnia roboczego ale można ustawić w które dni np tylko
w poniedziałki).

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-06-26 14:57:54
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Regulamin, który podpisałeś, a nie przeczytałeś, wyraźnie mówi, że księgowanie odbywa się z datą najbliższego dnia roboczego. Niezależnie od tego, kiedy konto było faktycznie obciążone.

Ty piszesz jak jest a ja piszę że to jest w XXI wieku POPIERDOLONE.

Tak miliony much się przyzwyczaiły że przelew TRWAAAAAAAA. ;-)
Że od obciążenia do zapłacenia mogą minąć lataaaaa świetlneeeeeee...

Ale przy okazji wyszło na jaw że przelew można zrobić szybko nawet gdy komputery bankowe ODPOOOOCZZZYYYWWWAAAJJĄĄĄĄA... (o zgrozo dzieląc go na dwa przelewy)

Oraz to że system komputerowy banku za tym NIENADDDĄĄĄŻŻŻAAAA...

Teraz wyobraź sobie firmę działającą na rynku która ma taki BURDEL.

Jak długo pociągnie? NO JAK?

A to wszystko ma być psipadek zaszłość, milionom much to wystarcza...

ZAŁOŚĆ

Data: 2020-06-26 14:35:07
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef59aee$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-06-26 o 07:29, J.F. pisze:
Bankowi nic do tego !

Co Ty pierdolisz. Bank Millenium kłamie że pieniądze przelał 21 a w rzeczywistości zrobił to 20 czerwca.

Ale musisz sie okreslic na co sie wsciekasz, bo jesli na wszystko ... to kup kalasza i seria po okna, moze Ci ulzy :-)

Jak wplacasz pieniadze do kogos i robisz to przez posrednika, jak jakis Pay, poczta, agencja wplat, czy nawet kasa w banku, to sie przyzwyczaj, ze moze byc opoznienie.
I ze za wplate odpowiada posrednik.

Będzie kłamał też na inne tematy?

Niestety. I moze nawet nie tyle klamal, co "tak mamy w komputerze".

[...]

Tam jest "Data transakcji/Data ksiegowania". Co do daty ksiegowania to juz widzisz - nie zaksiegowalismy pana operacji i co pan nam zrobi :-)

Data transakcji jest istotnie ciekawa.

Klamac nie powinni.

Jakoś muszę z tym żyć że w XXI wieku robi przelewy kiedy mu pasuje (np.
kiedy komputery wypoczną ;-) )

Ano, tak sie w bankach przyjelo. Wyjatkiem przelewy szybkie i wewnetrzne ... ale jak widac - w Mille to jakos slabo.

Ale ci "polece" Idee.
Tam jest/bylo jakos tak, ze robisz przelew miedzy wlasnymi kontami, czy lokate zamykasz po 23:00 ... niby sie zrobilo, pieniadze sa, a konto jakies zablokowane.
Dalsze operacje mozesz zrobic po 1:00 - i beda juz mialy datę nastepną.

J.

Data: 2020-06-26 15:00:28
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-26 o 14:35, J.F. pisze:
Ale musisz sie okreslic na co sie wsciekasz,

A co napisałem na początku? Pamiętasz?

Nie mogłem wydrukować potwierdzenia przelewu który został dokonany (sprawdziłem) bo system zrobi to następnego dnia.

Nie przeleje bo to może być dla systemu TRUDNE.

On nie zapisze tego w historii konta. Bo to jest jeszcze bardziej TRUDNE.

Żałość

Data: 2020-06-26 15:03:48
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
[...]

Przypierdalam się do tego co jest winny. Millenium nie potrafi zapisać w historii wykonanego/przesłanego/dostarczonego przelwu.

KŁAMIE że nie było przelewu a BYŁ.

Wprowadza w błąd klienta że ma określoną kwotę na koncie bo środki nie zostały zablokowane.
Nie było żadnego śladu że coś się wydarzyło.

Jak nie potrafią zrobić tego dobrze to niech nie przelewają w niedziele i będzie porządek.

Co za debile tam pracują?

Data: 2020-06-26 16:22:36
Autor: cef
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-26 o 14:35, J.F. pisze:

Data transakcji jest istotnie ciekawa.

A co w niej ciekawego?
Ja mam w tym banku tylko KK i od jakiegoś czasu
na wyciągu mam tylko datę transakcji.
I też nie zawsze jest to data użycia karty.

Data: 2020-06-26 16:37:05
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef604ad$0$553$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przy KK sprawa jest z natury bardziej skomplikowana,
ale jesli mamy przelew wewnetrzny zlecony w sobote, zrealizowany w sobote, to czym jest ta data transakcji ?

J.

Data: 2020-06-25 15:19:04
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
[...]

Znaczy mam się przyłączyć do milionów much? ;-)

Data: 2020-06-26 07:23:08
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Dnia Thu, 25 Jun 2020 15:19:04 +0200, z napisał(a):
[...]

Sie nie przylaczaj. Plac gotowka w kasie i nie narzekaj ze czynna do
15-tej,
albo na poczcie, tylko sie nie zdziw ze dotrze za pare dni.

J.

Data: 2020-06-26 08:54:32
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Mam nadzieję że nie przyjdzie Ci kiedyś walczyć a bankiem który ma w papierach inną datę twojej wpłaty/zaksięgowania pieniędzy niż FAKTYCZNIE NASTĄPIŁA.
(nie Ty zleciłeś przelewew ale kiedy faktycznie pieniądze dotarły. W mordę... Muszę tłumaczyć jak dziecku bo przecież nie czytają na co odpowiadają) ;-)

Data: 2020-06-26 14:20:32
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef59baa$0$17351$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale sie najpierw zdecyduj - czy chodzi o przelew wewnetrzny w banku, czy miedzybankowy.
Bo to duza roznica.

Jakbys mial wieksze obycie z bankami, to bys sie tak nie denerwowal :-)

Co do daty zaksiegowania ... taka data byla w bankach od dawna. Chyba jeszcze w PRL, a moze i przed wojna ... pierwsza swiatową :-)
Co ona znaczy ... chyba nikt nie wie :-)

Fakt, ze dzis jakby stracila na znaczeniu i powinno byc szybko, ale nie jest.

J.

Data: 2020-06-26 14:31:34
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 2020-06-26 o 14:20, J.F. pisze:
Bo to duza roznica.

Przecież napisałem PayU

Co to zmienia w kwestii KŁAMSTWA w systemie bankowym?

Data: 2020-06-26 15:42:14
Autor: J.F.
POPIERDOLONY MILLENIUM
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef5eaa8$0$520$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-06-26 o 14:20, J.F. pisze:
Bo to duza roznica.

Przecież napisałem PayU

Co to zmienia w kwestii KŁAMSTWA w systemie bankowym?

No ale o co to wsciekanie ?

Pieniadze mialy dotrzec szybko, dotarly szybko, bookmacher ci chyba pretensji nie robi, a ty jestes madrzejszy na przyszlosc.

Ja to moge narzekac, bo 7.50 mnie to "kosztowalo".

No i na kolejna rzecz moge narzekac - bo mi przypomniales, zeby reklamacje zlozyc, a milku ... nie moge znalezc.
Nie da sie przez ST ?

J.

Data: 2020-06-26 15:50:27
Autor: z
POPIERDOLONY MILLENIUM
Przecież napisałem że potrzebowałem potwierdzenia przelewu.
Przez PayU tego dnia wykonałem więcej przelewów.

Data: 2020-06-23 19:59:31
Autor: brum
POPIERDOLONY MILLENIUM
A próbowałeś zlecać z wyprzedzeniem na inne dni tygodnia niż poniedziałek?

Jasne. Przelewy zlecane na inne dni sa realizowane zgodnie z dyspozycja.

Hmmm, ale właściwie czy rodzi to jakiś problem?

Owszem. Jesli odbiorca ma rachunek w Citi, to srodki dostanie w niedziele, a nie w poniedzialek.
Jesli poniedzalek to pierwszy dzien miesiaca, a srodki dostanie w niedziele, ostatniego dnia miesiaca, to moze powodowac u niektorych odbiorcow obowiazek podatkowy. Moze tez sztucznie zawyzac obroty w poprzednim miesiacu. Moze spowodowac brak otrzymania pomocy publicznej z uwagi na (teoretycznie) duze obroty w danym miesiacu.

PS.: Zacytowałbyś te ich odpowiedzi z reklamacji, czasem się można pośmiać.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są tylko w dni robocze.
W przypadku realizacji przelewu w ramach zlecenia stałego lub przelewu z datą przyszłą Bank sprawdza na jeden dzień roboczy przed wyznaczoną datą realizacji przelewu, czy na rachunku dostępna jest wystarczająca ilość środków.

W sytuacji, gdy dzień realizacji przelewu wypada na dzień następujący po dniu wolnym (np. poniedziałek), a w poprzednim dniu roboczym ilość środków na Pana rachunku jest dostateczna, konto jest obciążane kwotą przelewu w sobotę ale z datą realizacji pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym.

Celem powyższego obciążenia jest zapewnienie możliwości realizacji przelewu zgodnie z Pani dyspozycją, tj. I sesją Elixiru w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wolnym.

Przykro nam, że w tym przypadku zakres świadczonych przez Bank usług nie jest zgodny z Pana oczekiwaniami, niestety w chwili obecnej nie możemy zaproponować Panu innego rozwiązania w zakresie realizacji ww. przelewów.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Plec mi zmieniaja co chwila, ale juz mniejsza o to. Twierdza, ze robia w sobote, chociaz robia w niedziele. Niech sobie srodki blokuja jesli musza, ale przelew niech robia po polnocy, a nie w niedziele.

Data: 2020-06-24 09:04:36
Autor: Alf/red/
POPIERDOLONY MILLENIUM
W dniu 23.06.2020 o 19:59, brum pisze:
Owszem. Jesli odbiorca ma rachunek w Citi, to srodki dostanie w niedziele, a
nie w poniedzialek.
Jesli poniedzalek to pierwszy dzien miesiaca, a srodki dostanie w niedziele,

Ale "na papierze" dla niego to także będzie poniedziałek.

--
Alf/red/

Data: 2020-06-24 22:39:23
Autor: brum
POPIERDOLONY MILLENIUM
Ale "na papierze" dla niego to także będzie poniedziałek.

Otoz nie. W wyciagu jest data niedzielna. To nie jest tak, ze kasa jest pobierana/blokowana w niedziele, a przelew jest robiony w poniedzialek. Saldo zostaje pomniejszone w niedziele i w historii jest data niedzielna.

POPIERDOLONY MILLENIUM