POPIEROM TO CO POWIEDZIAŁ...

Data: 2009-06-15 13:48:45
Autor: Panslavista
POPIEROM TO CO POWIEDZIAŁ...
.... generał - ostrzelanie było przypadkowe.

    Będąc w wojsku na poligonie zostaliśmy prawie zbombardowani - lotnictwo
zrzuciło bomby prawie na nasze linie. Wielkim szczęściem nikt nie został
ranny, choć odłamki padaly pomiędzy żołnierzami. Na szczęście były to bomby
burzące, kasetowe poleciały na linie przeciwnika, w przeciwnym przypadku
ofiar byłyby bardzo wiele.

Data: 2009-06-15 14:09:03
Autor: jadrys
POPIEROM TO CO POWIEDZIAŁ...
Panslavista pisze:
[...]

I myślisz że przez przypadkowy ostrzał taka afera? A co z nagranymi słowami "przypierdolimy tym brudasom"?  Ja jestem całkowicie pewny - nikt nie szuka zemsty na żołnierzach..

Data: 2009-06-15 15:51:20
Autor: Panslavista
POPIEROM TO CO POWIEDZIAŁ...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]

I myślisz że przez przypadkowy ostrzał taka afera? A co z nagranymi
słowami "przypierdolimy tym brudasom"?  Ja jestem całkowicie pewny -

Dalszy ciąg spełniania obietnic tego gangstera parchatego z NYC.
Skoro mieli ostrzelać to nazywali sprawy po żołniersku.
Spotkałem się z tego typu interpretacją.

    Parchactwo w "polskich" sądach karało ludzi za używanie słów "bierz",
gdy właściciel psa został napadnięty przez bandziorów. A przecież psu
obojetne było jakie słowo, gwizd czy gest był sygnałem do ataku.
    W interpretacji sądu powinno to być słowo "broń"... Gdy pierwszy raz tyo
usłyszałem mało się nie polałem ze śmiechu.
    Parchate wykształciuchy kozipierdne zastosowały twórcze myślenie na
temat rozumienia przez psy ludzkiej mowy...

Data: 2009-06-15 16:14:17
Autor: jadrys
POPIEROM TO CO POWIEDZIAŁ...

Panslavista pisze:

[...]

No cóż, twój tok rozumowania w tej sprawie jest logiczny, być może masz rację..

Data: 2009-06-15 16:43:12
Autor: Panslavista
POPIEROM TO CO POWIEDZIAŁ...

Panslavista pisze:
> [...]
> temat rozumienia przez psy ludzkiej mowy...

No cóż, twój tok rozumowania w tej sprawie jest logiczny, być może masz

    Byłem w wojsku, posługiwałem się różnymi broniami. Na dodatek uczono
mnie taktyki. Wyobraź sobie - twierdzą nam będzie każdy próg - partyzanci
(nie terroryści) to mieszkańcy każdej wsi - postrzelali, schowali broń - to
już cywile - dostali z moździeża ostrzał w miejsca skąd strzelano, a tam
byli męczennicy Allaha...

POPIEROM TO CO POWIEDZIAŁ...