POPIS

Data: 2011-04-07 19:34:48
Autor: Krzysiek
POPIS
Cze¶æ,

co my¶licie o ewentualnej koalicji POPIS po wyborach? serio!

Z arytmetycznego punktu widzenia naj³atwiejsza, najwiêksza i najstabilniejsza.
Z programowego punktu widzenia - wcale nie gorsza ni¿ obecna PO-PSL, poprzednia PIS-LPR-SO a ju¿ na pewno nie gorsza ni¿ PIS-SLD - o której siê mówi od dawna.

Jedyny, najwa¿niejszy i decyduj±cy problem to EMOCJE liderów. Niestety nie do prze³amania. Szkoda.

pozdrawiam
K.

Data: 2011-04-07 19:40:18
Autor: Marek Czaplicki
POPIS
Krzysiek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 07 kwiecień 2011 19:34:

Cześć,

co myślicie o ewentualnej koalicji POPIS po wyborach? serio!
Jedyny, najważniejszy i decydujący problem to EMOCJE liderów. Niestety nie
do przełamania. Szkoda.

Cześć.
skoro nie do przełamania, to nad czym myśleć?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-07 19:42:08
Autor: jadrys
POPIS
W dniu 2011-04-07 19:34, Krzysiek pisze:
Cześć,

co myślicie o ewentualnej koalicji POPIS po wyborach? serio!

Z arytmetycznego punktu widzenia najłatwiejsza, największa i najstabilniejsza.
Z programowego punktu widzenia - wcale nie gorsza niż obecna PO-PSL,
poprzednia PIS-LPR-SO a już na pewno nie gorsza niż PIS-SLD - o której się
mówi od dawna.

Jedyny, najważniejszy i decydujący problem to EMOCJE liderów. Niestety nie do
przełamania. Szkoda.

pozdrawiam
K.

Czego ci szkoda? Czym ty się emocjonujesz? Tym czy syf będzie nami rządził, czy malaria?

Data: 2011-04-07 19:56:21
Autor: Krzysiek
POPIS

Czego ci szkoda? Czym ty siê emocjonujesz? Tym czy syf bêdzie nami

rz±dzi³, czy malaria?

-- -

Ani syf ani malaria. Wydaje mi siê ¿e w obu partiach znajdzie siê sporo bardzo przyzwoitych ludzi o pogl±dach umiarkowanie prawicowych, wolnorynkowych i reformatorskich. Bez dziel±cej ich irracjonalnej niechêci mogliby razem du¿o zdzia³aæ. a tak para idzie w gwizdek.

Data: 2011-04-07 20:13:25
Autor: jadrys
POPIS
W dniu 2011-04-07 19:56, Krzysiek pisze:
Czego ci szkoda? Czym ty się emocjonujesz? Tym czy syf będzie nami
rządził, czy malaria?
-- -
Ani syf ani malaria. Wydaje mi się że w obu partiach znajdzie się sporo bardzo
przyzwoitych ludzi o poglÄ…dach umiarkowanie prawicowych, wolnorynkowych i
reformatorskich. Bez dzielącej ich irracjonalnej niechęci mogliby razem dużo
zdziałać. a tak para idzie w gwizdek.

Daj spokój, - te ponad 20 lat niczego Ci nie wyjaśniło, nie nauczyło? Przecież to są cały czas ci sami ludzie. A te pruby "reform" w ich wykonaniu tylko pogarszały sytuację. Ile razy można wchodzić do tej samej cuchnącej rzeki z nadzieją?

Data: 2011-04-07 21:28:28
Autor: pluton
POPIS
... pruby "reform"

nie chodzi³o ci o próby "reform" ?

Nullification

Data: 2011-04-07 21:52:14
Autor: jadrys
POPIS
W dniu 2011-04-07 21:28, pluton pisze:
... pruby "reform"
nie chodziło ci o próby "reform" ?

Chodziło dokładnie o to co napisałem. Nie zrozumiałeś treści? - bardzo mi przykro.

Data: 2011-04-07 22:04:49
Autor: pluton
POPIS
> nie chodzi³o ci o próby "reform" ?

Chodzi³o dok³adnie o to co napisa³em. Nie zrozumia³e¶ tre¶ci? - bardzo
mi przykro.

Niech ci nie bedzie przykro. Normalni ludzie nie rozumieja pisowcow.

Nullification

Data: 2011-04-08 15:07:09
Autor: jadrys
POPIS
W dniu 2011-04-07 22:04, pluton pisze:
[...]

Ten "normalny" to niby ty?  Znowu mi przykro bo ci naprawdÄ™ normalni doskonale rozumiejÄ… PiS, może trochÄ™ mniej Prezesa, ale sama politykÄ™ PiS rozumiejÄ….

Data: 2011-04-08 17:30:32
Autor: pluton
POPIS
Ten "normalny" to niby ty?  Znowu mi przykro bo ci naprawdê normalni
doskonale rozumiej± PiS, mo¿e trochê mniej Prezesa, ale sama politykê
PiS rozumiej±.

Polityka pis istotnie jest zrozumiala: 'dopierdolic platfusom'.

Nullification

Data: 2011-04-07 19:48:21
Autor: pluton
POPIS
Jedyny, najwa¿niejszy i decyduj±cy problem to EMOCJE liderów. Niestety nie
do
prze³amania. Szkoda.

1) Nie ma takich prochow, po ktorych ktokolwiek  chcialby wchodzic
w koalicje z wariatem

2) Po co wchodzic w koalicje z kims, kto dostanie 5-7% w sejmie ?

Nullification

POPIS