POPIS tancerski,

Data: 2010-03-21 20:13:59
Autor: apr...
POPIS tancerski,
właśnie przerzucałem kanałami w tiwi i czarna mamba i czupryna wodecki dawali jakieś punkty za całość, to ile zebrał dziś sikorka, a ile komórkowski ?

Data: 2010-03-22 16:22:28
Autor: cirrus
POPIS tancerski,
Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ho5um7$d2q$1inews.gazeta.pl...
właśnie przerzucałem kanałami w tiwi i czarna mamba i czupryna wodecki
dawali  jakieś punkty za całość, to ile zebrał dziś sikorka, a ile
komórkowski ?

Zajrzyj na portal z którego piszesz.

--
stevep

Data: 2010-03-22 16:32:07
Autor: apr...
POPIS tancerski,
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> właśnie przerzucałem kanałami w tiwi i czarna mamba i czupryna wodecki
> dawali  jakieś punkty za całość, to ile zebrał dziś sikorka, a ile

ja się nie boję z niego PISać, jak walczyć z kimś to od środka go w POwietrze.

--

POPIS tancerski,