POPISowe standardy

Data: 2010-07-06 07:06:05
Autor: apr...
POPISowe standardy
palikot - kaczyński ma rękach krew,
kurski - przegraliśmy bo nie można było mówić o katastrofie.
30 baniek kosztowali nas kandydaci, naszych podatków, bo przecież oni nie płacili z własnych pieniędzy, partyjne pijarowskie i mendialne machiny informacyjne zrobiły ludziom papkę w mózgach, a zwolennicy i przeciwnicy bedą się teraz rajcować żyrandolem, kaszalotem, martusią, kotem, a gdzie w tym wszystkim Polska Racja Stanu ?
Czy jest nadzieja na Polskę samodzielną, bezpieczną i silną ?

Data: 2010-07-06 09:28:05
Autor: Bogdan Idzikowski
POPISowe standardy

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0ukks$dq4$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co to jest Polska Racja Stanu? Jakaś odmiana margaryny?

Data: 2010-07-06 07:46:20
Autor: apr...
POPISowe standardy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> Czy jest nadzieja na Polskę samodzielną, bezpieczną i silną ?
>
> -- A co to jest Polska Racja Stanu? Jakaś odmiana margaryny?
przykro mi to powiedzieć kmiotku ze szczecina, ale jesteś tępy jak elektorat POPISu, za to porównanie będziesz się smarzył, na margarynie, debilu.
to jest frajerze Polska Racja Stanu:

Data: 2010-07-06 09:54:26
Autor: Bogdan Idzikowski
POPISowe standardy

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0un0c$mgi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyjaśnij mi kmiotku, jeśli potrafisz?

Data: 2010-07-06 07:55:57
Autor: apr...
POPISowe standardy
> [...]

> Czy jest nadzieja na Polskę samodzielną, bezpieczną i silną ?
>
> -- A co to jest Polska Racja Stanu? Jakaś odmiana margaryny?
i jeszcze jedno, widzę, że masz facet w sobie tyle liberalnej ojro_pejskości, iż stwierdzenie o PRS stanowi dla ciebie nowość, więc abyś mógł trochę liznąć patriotyzmu dedykuję ci ten tekst:

http://grypa666.wordpress.com/2010/06/18/czy-wygra-polska-racja-stanu/

...Utworzenie tych dwóch partii / PO i PIS / nie było przypadkowe. Należało &#8222;zagospodarować&#8221; dwie najliczniejsze grupy społeczne &#8211; tradycyjnie propolskich katolików i zlaicyzowanych, rwących się do Europy i świata &#8222;postępowców&#8221;. Medialnie wytworzono ostre linie podziału inscenizując walkę proeuropejskich liberałów z katolickim &#8222;ciemnogrodem&#8221;.

Przy czym udało się mediom na tyle uwypuklać &#8222;różnice&#8221; pomiędzy PiS a PO, że mało kto zwrócił uwagę, iż obie partie są wybitnie prounijne i proamerykańskie.  Obie partie nawoływały do udziału w wyborach do t.zw. europarlamentu. Ani jedna z nich nie przyznała się, że europarlament to piekielnie kosztowna dekoracja zasłaniająca faszystoidalną sitwę rządzącą Unią. Obie partie udają, że nie wiedzą, iż Unia jest etapem przejściowym do narzucenia światu dyktatury ideologów NWO.

Obie partie są za pozostaniem Polski w NATO i za sojuszem z Ameryką. Obie partie  ignorują fakt, że USA jest żydowskim kastetem do podboju świata gojów. A o tym świadczy stan, w jakim stopniu władze USA są zażydzone...

Data: 2010-07-06 10:01:24
Autor: Bogdan Idzikowski
POPISowe standardy

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0unid$oeu$1inews.gazeta.pl...
http://grypa666.wordpress.com/2010/06/18/czy-wygra-polska-racja-stanu/

Czyli miałem rację ale nie do końca. Twoja Polska Racja Stanu jest odmianą masła, lub też delirycznymi majaczeniami jakiś fanatyków.

Data: 2010-07-06 08:11:26
Autor: apr...
POPISowe standardy
> [...]

Czyli miałem rację ale nie do końca. Twoja Polska Racja Stanu jest odmianą masła, lub też delirycznymi majaczeniami jakiś fanatyków.
wygrałeś facet, poddaję się, twoja POzycja płatnego pachołka PO na zachodnich rubieżach Polski przynosi chwałę i zaszczyt regionalnemu oddziałowi twojej partii, uważaj, abyś się kiedyś nie pośliznął, na tym ojro_pejskim maśle.

Data: 2010-07-06 10:23:03
Autor: Bogdan Idzikowski
POPISowe standardy

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0uofe$rr4$1inews.gazeta.pl...
> [...]

partii, uważaj, abyś się kiedyś nie pośliznął, na tym ojro_pejskim maśle.

Dalej się mylisz.

PO powiewa mi.
PiS powiewa mi.
SLD powiewa mi.
ZSL powiewa mi.
i wszystkie inne partie................

Data: 2010-07-06 08:30:05
Autor: apr...
POPISowe standardy
> [...]

> partii, uważaj, abyś się kiedyś nie pośliznął, na tym ojro_pejskim maśle.

PO powiewa mi.
PiS powiewa mi.
SLD powiewa mi.
ZSL powiewa mi.
i wszystkie inne partie................

no zobacz boguś, to tak jak i ja, moje hasło to anty POPIS i reszta kanapek,
ale jednego nie rozumię, dlaczego nie pojmujesz o co chodzi w Polskiej Racji Stanu ?
a może udajesz, co ?
pozdrowienia z zachodniopomorskiego.

Data: 2010-07-06 10:37:09
Autor: Bogdan Idzikowski
POPISowe standardy

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0upid$29u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ale jednego nie rozumię, dlaczego nie pojmujesz o co chodzi w Polskiej Racji

Chodzi o realizm, a nie mrzonki. Realną możliwość osiągnięcia celu. A nie pieprzenie kotka w bambus.

POPISowe standardy