POPiS?

Data: 2011-05-15 07:45:10
Autor: cirrus
POPiS?
# W Sejmie dziaa zesp ds. internetu, ktry bierze pod lup m.in. przypadki obraania ludzi na internetowych forach. Nale do niego - poza jednym posem PO - sami politycy PiS. Tymczasem ostatnio szef MSZ Radosaw Sikorski zwraca uwag, e on i jego ona s w sieci nieustannie obrzucani wyzwiskami. Zatem, jak deklaruje pose Maks Kraczkowski (PiS) ze wspomnianego zespou, mgby si on zaj tym procederem.

 Stworzony w lutym tego roku zesp spotka si z krytyk politykw PO i SLD. - Teraz minister Radosaw Sikorski na wasnej skrze przekona si o wadze problemu - mwi pose Maks Kraczkowski (PiS). Stwierdza rwnie, e pose Sikorski byby cennym, nowym czonkiem Zespou ds. Promocji Wolnoci Przekazu i Poszanowania Zasad Dialogu Spoecznego w Komunikacji.

 Pose PiS dodaje rwnie, e zesp, jeliby Sikorski si do niego zwrci ze swoj spraw, to ten by si ni zaj, jak kad inn. Polityk PiS zachca jednoczenie szefa MSZ-u do tego, aby na forum rzdu wspiera ich przyszy projekt ws. "cywilizowania" forw internetowych i przekazywania organom cigania danych osb, ktre na forach naruszaj prawo.

 Niedawno w TVN24 szef MSZ cytowa wpisy o sobie i swojej onie, jakie zamieszczali internauci. Byy wrd nich "Ty judeokomunistyczny pachoku". "Hitler zacz, my skoczymy. Do pieca, smay si, yduchy, do pieca". Albo: "Radosaw Sikorski - m ortodoksyjnej z dziada pradziada amerykaskiej ydwki, wrg Polskoci, biegle wadajcy jzykiem polskim amerykaski agent i mason, zdalnie sterowany przez tecia, naczelnego czosnka nowego Yorku".

 Radosaw Sikorski skierowa przeciw wydawcy "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) za antysemickie i obraliwe wpisy na swj temat. Szybko potem wydawca ten tymczasowo zawiesi moliwo pisania komentarzy na nalecych do koncernu stronach internetowych.

 Minister pozwa za t sama rzecz pozwa rwnie wydawc "Pulsu Biznesu". Sikorski domaga si od pozwanych przeprosin oraz 20 tys. z zadouczynienia. Wczeniej "Puls Biznesu" i "Fakt" przeprosiy szefa MSZ Radosawa Sikorskiego za "obraliwe" i "wulgarne" komentarze, jakie znalazy si na ich forach internetowych oraz poinformoway o ich usuniciu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfg9r

--
stevep

Data: 2011-05-15 07:55:10
Autor: jadrys
POPiS?
W dniu 2011-05-15 07:45, cirrus pisze:
# W Sejmie działa zespół ds. internetu, który bierze pod lupę m.in. przypadki obrażania ludzi na internetowych forach. Należą do niego - poza jednym posłem PO - sami politycy PiS. Tymczasem ostatnio szef MSZ Radosław Sikorski zwracał uwagę, że on i jego żona są w sieci nieustannie obrzucani wyzwiskami. Zatem, jak deklaruje poseł Maks Kraczkowski (PiS) ze wspomnianego zespołu, mógłby się on zająć tym procederem.

Próbuja sprzedajne gnoje wymuszać dla siebie pozory szacunku. Na co innego niż zmieszanie z błotem zasłużył taki Sikorski u przeciętnego Polaka?

Data: 2011-05-15 17:01:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
POPiS?
niedziela, 15 maja 2011 07:55. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

Próbuja sprzedajne gnoje wymuszać dla siebie pozory szacunku. Na co
innego niż zmieszanie z błotem zasłużył taki Sikorski u przeciętnego
Polaka?

A kto to jest do h.ja boga Pana ten zwykły Polak?

Jasiu spod budki z piwem po 6 klasach szkoły podstawowej, który ma zero zrozumienia? O tego "elektorata" zabiega PoPiS/SLD/PSL/Samabrona/inne tam hujemuje dzikie węże? Ładni mi politycy, banda posłow wyrosłych na poparciu osłów. Tu potrzebny jest świecki prawicowy dyktator albo lepiej monarcha ludowy, który utrwaliłby postępową rewolucję burżuazyjną, bo Polska jak dotąd jest państwem feudalnym, a wszelka ,,lewica'' to pożałowania godne liżyzadki lokalnych panów, wójtów i plebanów, вот что товарищ Ядрис.

Ten naród do dobrych szkół (nie-parafialnych) posłać albo do zaorania w razie rozmyślnego nieuctwa.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-15 17:48:10
Autor: jadrys
POPiS?
W dniu 2011-05-15 17:01, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Przeciętny to taki któremu odmawia się prawa do decydowania kiedy taki jak Sikorski oddaje kraj pod but USA i i innych imperialistów.

Nie - żadem "monarcha ludowy" powinien pilnować porządku w kraju ale coś na kształt "Trybunów Ludowych" z odpowiednio większymi uprawnieniami. To on powinien w imieniu ludu nadzorować rządzące, czujące się bezkarnie, (i będące faktycznie bezkarne) partie polityczne. Jego działalność na bierząco byłaby weryfikowana przez naród.

Data: 2011-05-15 12:14:25
Autor: Marek
POPiS?
On May 15, 5:48 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

(i będące faktycznie bezkarne) partie polityczne. Jego działalność na
bierząco byłaby weryfikowana przez naród.

Chyba sie Jadrys "Trybuny Ludu" naczytales ???

Data: 2011-05-15 20:19:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
POPiS?
niedziela, 15 maja 2011 17:48. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

[...]

Ale dopiero po przeszkoleniu, żeby wiedział, w jakim świecie żyje -- - fizyki kwantowej jeśli chodzi o materię i zaawansowanej psychotroniki -- - jeśli o ducha, a nie bezmyślnego klepania paciórków. Nawiasem mówiąc nie mam nic przeciwko religii pod jednym warunkiem, żeby każdy podstawowy jej wyznawca wiedział o umyśle ludzkim i świecie duchowym wszystko to, co wiedzą lepiej wyksztaceni spośród kapłanów! To, co się prezentuje ludowi (świeckiej części Kościoła) to papka i miazga, a prawdziwe misteria Jezusa Chrystusa kapłani skrzętnie chowają dla siebie. Jezus powiedział: darmo otrzymaliście, darmo dawajcie, to po prostu skandal, że się kupczy mizernymi kawałkami tej wiedzy za _ciężkie_ pieniądze. Nie mówię, żeby jeśli już się chodzi do tego kościoła, nie dawać 5 zł na tacę -- - za performance należy się księdzu na przysłowiową "bułkę z szynką" -- - ale opłaty za chrzty, śluby, pogrzeby daleko przekraczają prawdziwe koszta ceremonii włącznie z odliczeniem podatków, o ile w ogóle pobiera się takowe.

To nie tyle dla przygany, ile dla przemyślenia...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-16 05:12:39
Autor: cirrus
POPiS?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqosj8$2sp$1news.onet.pl...
[...]

Masz na myśli komisarzy ludowych i Czeka?

--
stevep

POPiS?