POPiS?

Data: 2011-05-15 07:55:10
Autor: jadrys
POPiS?
W dniu 2011-05-15 07:45, cirrus pisze:
# W Sejmie dzia艂a zesp贸艂 ds. internetu, kt贸ry bierze pod lup臋 m.in. przypadki obra偶ania ludzi na internetowych forach. Nale偶膮 do niego - poza jednym pos艂em PO - sami politycy PiS. Tymczasem ostatnio szef MSZ Rados艂aw Sikorski zwraca艂 uwag臋, 偶e on i jego 偶ona s膮 w sieci nieustannie obrzucani wyzwiskami. Zatem, jak deklaruje pose艂 Maks Kraczkowski (PiS) ze wspomnianego zespo艂u, m贸g艂by si臋 on zaj膮膰 tym procederem.

Pr贸buja sprzedajne gnoje wymusza膰 dla siebie pozory szacunku. Na co innego ni偶 zmieszanie z b艂otem zas艂u偶y艂 taki Sikorski u przeci臋tnego Polaka?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-05-15 17:01:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
POPiS?
niedziela, 15 maja 2011 07:55. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

Pr贸buja sprzedajne gnoje wymusza膰 dla siebie pozory szacunku. Na co
innego ni偶 zmieszanie z b艂otem zas艂u偶y艂 taki Sikorski u przeci臋tnego
Polaka?

A kto to jest do h.ja boga Pana ten zwyk艂y Polak?

Jasiu spod budki z piwem po 6 klasach szko艂y podstawowej, kt贸ry ma zero zrozumienia? O tego "elektorata" zabiega PoPiS/SLD/PSL/Samabrona/inne tam hujemuje dzikie w臋偶e? 艁adni mi politycy, banda pos艂ow wyros艂ych na poparciu os艂贸w. Tu potrzebny jest 艣wiecki prawicowy dyktator albo lepiej monarcha ludowy, kt贸ry utrwali艂by post臋pow膮 rewolucj臋 bur偶uazyjn膮, bo Polska jak dot膮d jest pa艅stwem feudalnym, a wszelka ,,lewica'' to po偶a艂owania godne li偶yzadki lokalnych pan贸w, w贸jt贸w i pleban贸w, 胁芯褌 褔褌芯 褌芯胁邪褉懈褖 携写褉懈褋.

Ten nar贸d do dobrych szk贸艂 (nie-parafialnych) pos艂a膰 albo do zaorania w razie rozmy艣lnego nieuctwa.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-15 17:48:10
Autor: jadrys
POPiS?
W dniu 2011-05-15 17:01, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Przeci臋tny to taki kt贸remu odmawia si臋 prawa do decydowania kiedy taki jak Sikorski oddaje kraj pod but USA i i innych imperialist贸w.

Nie - 偶adem "monarcha ludowy" powinien pilnowa膰 porz膮dku w kraju ale co艣 na kszta艂t "Trybun贸w Ludowych" z odpowiednio wi臋kszymi uprawnieniami. To on powinien w imieniu ludu nadzorowa膰 rz膮dz膮ce, czuj膮ce si臋 bezkarnie, (i b臋d膮ce faktycznie bezkarne) partie polityczne. Jego dzia艂alno艣膰 na bierz膮co by艂aby weryfikowana przez nar贸d.

Data: 2011-05-15 12:14:25
Autor: Marek
POPiS?
On May 15, 5:48聽pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

(i b臋d膮ce faktycznie bezkarne) partie polityczne. Jego dzia艂alno艣膰 na
bierz膮co by艂aby weryfikowana przez nar贸d.

Chyba sie Jadrys "Trybuny Ludu" naczytales ???

Data: 2011-05-15 20:19:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
POPiS?
niedziela, 15 maja 2011 17:48. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

[...]

Ale dopiero po przeszkoleniu, 偶eby wiedzia艂, w jakim 艣wiecie 偶yje -- - fizyki kwantowej je艣li chodzi o materi臋 i zaawansowanej psychotroniki -- - je艣li o ducha, a nie bezmy艣lnego klepania paci贸rk贸w. Nawiasem m贸wi膮c nie mam nic przeciwko religii pod jednym warunkiem, 偶eby ka偶dy podstawowy jej wyznawca wiedzia艂 o umy艣le ludzkim i 艣wiecie duchowym wszystko to, co wiedz膮 lepiej wyksztaceni spo艣r贸d kap艂an贸w! To, co si臋 prezentuje ludowi (艣wieckiej cz臋艣ci Ko艣cio艂a) to papka i miazga, a prawdziwe misteria Jezusa Chrystusa kap艂ani skrz臋tnie chowaj膮 dla siebie. Jezus powiedzia艂: darmo otrzymali艣cie, darmo dawajcie, to po prostu skandal, 偶e si臋 kupczy mizernymi kawa艂kami tej wiedzy za _ci臋偶kie_ pieni膮dze. Nie m贸wi臋, 偶eby je艣li ju偶 si臋 chodzi do tego ko艣cio艂a, nie dawa膰 5 z艂 na tac臋 -- - za performance nale偶y si臋 ksi臋dzu na przys艂owiow膮 "bu艂k臋 z szynk膮" -- - ale op艂aty za chrzty, 艣luby, pogrzeby daleko przekraczaj膮 prawdziwe koszta ceremonii w艂膮cznie z odliczeniem podatk贸w, o ile w og贸le pobiera si臋 takowe.

To nie tyle dla przygany, ile dla przemy艣lenia...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-16 05:12:39
Autor: cirrus
POPiS?
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iqosj8$2sp$1news.onet.pl...
[...]

Masz na my艣li komisarzy ludowych i Czeka?

--
stevep

POPiS?