POPiSLDPSL wezwany do 'pokoju zwierzeń'

Data: 2012-01-27 20:59:04
Autor: Grzegorz Z.
POPiSLDPSL wezwany do 'pokoju zwierzeń'
Pracownica ambasady USA w Warszawie dzwoniła do polskiego Sejmu i
wypytywała się o dyscyplinę partyjną podczas głosowania nad dezyderatem do
premiera ws. ACTA. - To skandaliczne, nie podlegamy administracji
prezydenta Obamy - komentują zażenowani politycy. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11046835,Ambasada_USA_monitoruje_dzialania_komisji_sejmowej.html

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 21:47:09
Autor: raff
POPiSLDPSL wezwany do 'pokoju zwierzeń'

Aha, no to wszystko jasne.

R.

Data: 2012-01-28 08:36:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2a36i75163a1op0tr4mhl20mvrt4hl5nna4ax.com...
[...]

Tak, ty "durniu, bydlaku i pajacu"! Nie podobają się ci te obelgi? Masz klerozę jełopie? Obrzucałes nimi prezydenta B.Komorowskiego.

BomBel

Data: 2012-01-27 22:08:07
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
[...]

a przesluchales nagranie? co to za tumany udzielaly szczegolowychy informacji *komus* kto zadzwonil z abasady?

Nawet nazwiska sie nie dowiedzieli aby sprawdzic czy to jest rzeczywiscie pracownik ambasady USA?

Niech ktos sprobuje zadzwonic z ambasady polskiej do zespolu powolanego przez Kongres USA i dowiedziec sie jako osoba anonimowa o wynik glosowania ktore mialo miejsce w ambasadzie.

Cos ruskie bardzo sie ciesza z tych demonstracji w Polsce...Ciekawe dlaczego?

informacje o zamieszkach w Polsce to news na czolowkach w ich masmediach:)

Data: 2012-01-27 23:09:09
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-27 23:08,  Obserwator pisze:
a przesluchales nagranie? co to za tumany udzielaly szczegolowychy informacji
*komus*  kto zadzwonil z abasady?

Wystarczy sam telefon :>

Data: 2012-01-27 22:21:30
Autor: Obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2012-01-27 23:08,  Obserwator pisze:
> a przesluchales nagranie? co to za tumany udzielaly szczegolowychy
> [...]

taaak ? wystarczy telefon? Przesluchaj najpierw nagranie podane w tekscie. --

Data: 2012-01-27 23:23:22
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

Gdyby chodziło o telefon z Moskwy do KC PO dnia 11.04.2010 to by wam
wystarczył.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 22:29:17
Autor: Obserwator
> [...]
> taaak ? wystarczy telefon? Przesluchaj najpierw nagranie podane w tekscie.

Gdyby chodziło o telefon z Moskwy do KC PO dnia 11.04.2010 to by wam

jakim wam? co ty bredzisz? odpowiedz mi na pytanie o co ci chodzi z tymi *Solidarnymi* tez, bo nie rozumiem.

Data: 2012-01-27 23:32:35
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

Ale to nie ja pisałem, to ten drugi. Pytaj tego drugiego z
"eternal-september".

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 22:38:31
Autor: Obserwator
POPiSLDPSL wezwany do 'pokoju zwierzeń'
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Ale to nie ja pisałem, to ten drugi. Pytaj tego drugiego z
"eternal-september".

nie blaznuj, bo dobrze wiesz, ze ja wiem pod jakimi nickami tu piszesz. Gdybys trzymal sie konsekwentnie pogladow, to by mi to nie przeszkadzalo.

Nie lubie tego co robisz...

Data: 2012-01-27 23:47:47
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-27 23:38,  Obserwator pisze:
nie blaznuj, bo dobrze wiesz, ze ja wiem pod jakimi nickami tu piszesz.

Się Karolek tak  nie bulwersuj... Też wiem pod jakim nickiem pisałeś swoje urojenia. :>

Data: 2012-01-27 23:31:01
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

I "twarde dowody".

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 23:28:55
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-27 23:21,  Obserwator pisze:
[...]

Tak. Wystarczył... Jakim prawem pracownica ambasady USA dzwoni w sprawie głosowania, absencji kilku posłów? :> Nie widzisz problemu? :> USA to mesjasz kurwa jakiś? To samo jakby rosyjska ambasada wydzwaniała... Ten sam pikuś. Poszli WON!

Data: 2012-01-28 08:35:23
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:72ze0tnilci9$.11ozy6b291iv0$.dlg40tude.net...
[...]

Powtarzam pytanie: do kogo konkretnie zadzwoniła sprzątaczka z ambasady?

BomBel

Data: 2012-01-28 11:51:51
Autor: Arnoldzik
Dnia Sat, 28 Jan 2012 08:35:23 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Do Sejmu! ;)))))) Co za barany!

POPiSLDPSL wezwany do 'pokoju zwierzeń'