POPiSowe media kwiczą i tu też pospólstwo

Data: 2010-10-04 14:54:11
Autor: boukun
POPiSowe media kwiczą i tu też pospólstwo
Pamiętacie jak Stan Tymiński wyskoczył nagle spoza układu i zagroził Bolkowi Walizie? Pamiętacie co to był wtedy za rejwach w mediach? Cała SBecka medialna, skomasowana kampania toczyła się przeciwko niezależnemu Tymińskiemu, który nagle zagroził rozpadowi tak misternie konstruowanemu przez Kiszczaka, Kaczyńskich i Geremków układu. To samo dzisiaj układ POPiS robi dzić przeciwko niezależnemu i nie mającemu nic wspólnego z Kiszcakowskim układem (tak bronionym przez Jarosława Kaczyńskiego w Fundacji Batorego) Palikotem. Od dzisiaj POPiS to już jedno i te same zjednoczone gówno. Bez Palikota mamy teraz tylko POPiS... i SLD..
Dziękujemy tym oszustom, Polacy chcą nowoczesnej Polski, Polacy chcą nowego, Polacy chcą wykopać układ okrągłostołowy POPiS...

boukun

Data: 2010-10-04 15:04:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8cj3e$7vg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Może by tak w swoim imieniu? Ja ci nie dawałem upoważnienia.

Data: 2010-10-04 15:08:49
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca9d0ac$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak pisałem, tutejsze kwiczące pospólstwo mnie nie obchodzi...
Z tępym narodem nie utożsamiam sie i nie chcę mieć nic wspólnego...

boukun

Data: 2010-10-04 15:19:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8cjus$efg$1mx1.internetia.pl...

[...]

To pisz pojebie w swoim imieniu (pojebie - nie jestem pospólstwem).

Data: 2010-10-04 15:19:13
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca9d426$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I tym sposobem poświadczasz, że jestes pospólstwem...
Pospólstwo mnie nie interesuje, z pospólstwem się nie liczę...

boukun

Data: 2010-10-04 15:35:32
Autor: Tomek
POPiSowe media kwiczą i tu też pospólstwo
Dziękujemy tym oszustom, Polacy chcą nowoczesnej Polski, Polacy chcą nowego, Polacy chcą wykopać układ okrągłostołowy POPiS...

Jeśli nie zauważyłeś, w Europie nie ma granic. Ślub z Zenonem możesz wziąć np. w Holandii. Albo dokonać tam eutanazji.
Tomek

Data: 2010-10-04 16:24:00
Autor: awe

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ca9da9d$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a moze boukun jest lesbijka? ten brak logicznego myslenia by to tlumaczyl
awe

Data: 2010-10-04 17:29:36
Autor: boukun
[...]

Bez sensu, idzie NOWE!!!
Nowoczesna Polska, oczywiście mówię w imieniu ludzi rozmunych, samodzielnie myślących, nie dotyczy to pospólstwa skazanego na POPiS.

boukun

POPiSowe media kwiczą i tu też pospólstwo