PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!

Data: 2009-02-23 01:12:13
Autor: Panslavista
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
     Często spotykam się z zapytaniemi jak sobie poradzić z problemem
domowym. Podaję środki i sposoby korzystania z nich firmy Amway - bo
te są skuteczne i niedrogie, jeżeli ktoś je stosuje zgodnie z
zaleceniem. Nie trzeba być sprzedawcą tych środków - można je kupować
od sprzedawców nie angażując się w biznes.
     Kiedyś gdy byłem sprzedawcą kupiłem broszurę / ulotkę z której
łatwo wyszukać środki do problemów z czyszczeniem czy praniem domowym.
Zadzwoniłem przed chwilą do Amwaya i uzyskałem namiary. Gdy będziecie
szukać porady zadzwońcie do Działu Koordynatorów 022 32 71 900 i
dogadajcie się o otrzymanie takiej broszury nr kartalogowy 105 467
(bez spacji).
Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

Strona firmy Amway:
http://www.amway.pl

Data: 2009-02-23 10:37:55
Autor: Jan Werbiński
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
skończ z tym sekciarskim spamem

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-02-23 01:55:58
Autor: Panslavista
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Pobulgotaj dłużej... bo wchodzi na to, że masz oddech krótki...

Data: 2009-02-24 17:54:08
Autor: SQLwysyn
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista.gugu@gmail.com> napisał w wiadomości news:5308c6e8-bdde-4760-8077-1cc833c5db0af3g2000yqf.googlegroups.com...

Pobulgotaj dłużej... bo wchodzi na to, że masz oddech krótki...

Powiem delikatnie i subtelnie - wypierdalaj stąd.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-02-24 10:17:40
Autor: Panslavista
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
On 24 Lut, 17:54, "SQLwysyn" <sqlwy...@sqlwysyn.pl> wrote:
Użytkownik "Panslavista" <panslavista.g...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5308c6e8-bdde-4760-8077-1cc833c5db0af3g2000yqf.googlegroups.com...

> Pobulgotaj dłużej... bo wchodzi na to, że masz oddech krótki...

Powiem delikatnie i subtelnie - wypierdalaj stąd.

> [...]

Powiem skutecznie:

Nie jestem u ciebie, zbiornico GWna.

Wstaw sobie zęby, zbiornico GWna, przejdziesz na Oracle...

Data: 2009-02-23 21:05:01
Autor: Marek Dyjor
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
Panslavista wrote:
[...]

rotfl...

a teraz jeszcze amway.  :)

Data: 2009-02-25 00:16:55
Autor: kogutek
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
[...]

Ktoś mnie już agitował do produktów tej firmy. Zaciekawiły mnie nalepki z
terminem przydatności. Z ciekawości zdrapałem kilka. Pod nimi były wydrukowane
bezpośrednio na opakowaniach terminy przydatności. Tak od 2 do 4 lat wstecz.
Może i dobre te produkty jak są nie przeterminowane. --

PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!