PORCA MISERIA....

Data: 2009-05-22 06:59:16
Autor: Panslavista
PORCA MISERIA....
Nasze polskie dobre wieprzki pójdą jako Made in Italy na wymianę na chunijną
wieprzowinę najniższej jakosci, wręcz niezdrową. Qrwa! Eudioci niszczą
Polaków.

Data: 2009-05-22 09:32:33
Autor: sofu
PORCA MISERIA....

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
Nasze polskie dobre wieprzki pójdą jako Made in Italy na wymianę na
chunijną
wieprzowinę najniższej jakosci, wręcz niezdrową. Qrwa! Eudioci niszczą
Polaków.

_-- -- -

Rozwiń myśl, bo nie wiadomo o co chodzi?

sofu

Data: 2009-05-22 09:40:00
Autor: Panslavista
PORCA MISERIA....

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
chunijną
> wieprzowinę najniższej jakosci, wręcz niezdrową. Qrwa! Eudioci niszczą

_-- -- -

Rozwiń myśl, bo nie wiadomo o co chodzi?

Trzymaj rękę na pulsie - zrozumiesz mój komentarz.

Data: 2009-05-22 09:47:25
Autor: cirrus
PORCA MISERIA....
[...]

Nie martw się, oddamy im te ze świńską grypą. :)

--
stevep

Data: 2009-05-22 11:02:34
Autor: Piotr
PORCA MISERIA....
Dnia Fri, 22 May 2009 09:47:25 +0200, cirrus napisał(a):

Nie martw się, oddamy im te ze świńską grypą. :)

Może by sobie wzięli też te czerwone, i te przemalowane z czerwonego.
Piotr

Data: 2009-05-22 11:34:40
Autor: jadrys
PORCA MISERIA....
Piotr pisze:
Dnia Fri, 22 May 2009 09:47:25 +0200, cirrus napisał(a):

Nie martw się, oddamy im te ze świńską grypą. :)

Może by sobie wzięli też te czerwone, i te przemalowane z czerwonego.
Piotr

Czarnych pewnie nie przyjmą, mają swoich dosyć..

--
Kapitalizm jest chorobą, którą należy leczyć..

Data: 2009-05-22 11:39:10
Autor: Piotr
PORCA MISERIA....
Dnia Fri, 22 May 2009 11:34:40 +0200, jadrys napisał(a):

Czarnych pewnie nie przyjmą, mają swoich dosyć..

Ja nic nie wiem o czarnych, Jadrysiu. O świniach mówimy...
Piotr

Data: 2009-05-22 12:35:57
Autor: jadrys
PORCA MISERIA....
Piotr pisze:
Dnia Fri, 22 May 2009 11:34:40 +0200, jadrys napisał(a):

Czarnych pewnie nie przyjmą, mają swoich dosyć..

Ja nic nie wiem o czarnych, Jadrysiu. O świniach mówimy...
Piotr

Ja też o zwierzakach żywiących się w korycie..

Data: 2009-05-22 14:17:11
Autor: Piotr
PORCA MISERIA....
Dnia Fri, 22 May 2009 12:35:57 +0200, jadrys napisał(a):

Ja też o zwierzakach żywiących się w korycie..

Hehh, chciałbyś Jadrysiu się swoją lewiźnianą sromotą podzielić z
innymi...
Ale się nie da, pomimo lewiźnianych usiłowań, to w świadomości ludzi
"świnie" są tylko czerwone, Jadrysiu.
Piotr

Data: 2009-05-22 14:34:47
Autor: jadrys
PORCA MISERIA....
Piotr pisze:
[...]

W świadomości ludzi jest także miejsce na inne kolory nierogacizny, Piotrze..

Data: 2009-05-22 14:39:13
Autor: Piotr
PORCA MISERIA....
Dnia Fri, 22 May 2009 14:34:47 +0200, jadrys napisał(a):

W świadomości ludzi jest także miejsce na inne kolory nierogacizny, Piotrze..

Oj, odnoszę wrażenie, że okreslenie "ludzie" rozciagnąłeś, w sposób
nieuprawniony, na "nierogaciznę" w czerwonym kolorze, he, he!
Piotr

Data: 2009-05-22 12:20:49
Autor: Panslavista
PORCA MISERIA....

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości
Piotr pisze:

> Może by sobie wzięli też te czerwone, i te przemalowane z czerwonego.
> Piotr

Czarnych pewnie nie przyjmą, mają swoich dosyć..

Żydokomuchy to najwięksi troskliwcy ......... o nieswoje...

Data: 2009-05-22 13:54:57
Autor: Panslavista
PORCA MISERIA....