PORCA MISERIA....

Data: 2009-05-22 09:32:33
Autor: sofu
PORCA MISERIA....

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
Nasze polskie dobre wieprzki pójdą jako Made in Italy na wymianę na
chunijną
wieprzowinę najniższej jakosci, wręcz niezdrową. Qrwa! Eudioci niszczą
Polaków.

_-- -- -

Rozwiń myśl, bo nie wiadomo o co chodzi?

sofu

Data: 2009-05-22 09:40:00
Autor: Panslavista
PORCA MISERIA....

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
chunijną
> wieprzowinę najniższej jakosci, wręcz niezdrową. Qrwa! Eudioci niszczą

_-- -- -

Rozwiń myśl, bo nie wiadomo o co chodzi?

Trzymaj rękę na pulsie - zrozumiesz mój komentarz.

PORCA MISERIA....