PORD

Data: 2013-11-04 15:31:44
Autor: W贸dz
PORD
Witajcie koledzy i kole偶anki

Zastanawia艂em si臋 czy zada膰 to pytanie na grupie odno艣nie prawa czy
samochod贸w. Doszed艂em do wniosku 偶e grupa prawa b臋dzie bardziej
odpowiednia.

Przechodz臋 ju偶 do meritum:
M臋czy mnie od jakiego艣 czasu sprawa. Wiem, 偶e b臋d膮c kurierem nie musze mie膰
pozwolenia na przew贸z rzeczy jad膮c samochodem typu "dostawczak". Mnie
natomiast zastanawia czy r贸wnie偶 nie musz臋 mie膰 pozwolenia na przew贸z os贸b
w samochodzie osobowym, je艣li by艂bym pracownikiem firmy. Firmy us艂ugowej,
kt贸rej profilem dzia艂alno艣ci nie jest przew贸z os贸b - takiej  jak Taxi.

W贸dz

Data: 2013-11-04 19:47:00
Autor: Baczek
PORD
[...]

Mia艂em takie same dylematy.
Zadzwoni艂em do lokalnego "przedstawicielstwa" ITD.
Odes艂ano mnie do drog贸wki. Zadzwoni艂em do lokalnego szefa drog贸wki,
kaza艂 zadzwoni膰 za 3 godziny. Po 3 godzinach nadal nie wiedzia艂,
prosi艂 mnie o jakie艣 informacje jak ju偶 si臋 dowiem.

Wyszed艂em z za艂o偶enia, 偶e nie ma mnie kto艣 skontrolowa膰 ;)

Data: 2013-11-05 09:34:13
Autor: W贸dz
PORD
Dnia Mon, 4 Nov 2013 19:47:00 +0100, Baczek napisa艂(a):

[...]

Dzi臋ki za odpowied藕. Tak samo my艣la艂em, tylko chcia艂em si臋 upewni膰.
Ja natomiast napisa艂em do eksperta od prawa o ruchy drogowym, b臋d膮cego
swojego czasu egzaminatorem, ale jako艣 musia艂 albo zmieni膰 mail, albo
zagin膮膰 w g膮szczu spamu

W贸dz

PORD