PORKERT

Data: 2010-08-29 18:10:01
Autor: Panslavista
PORKERT
    Znalazłem stronę - warto dowiedzieć się, czy nadal sprzedają maszynki
produkcji czeskiego  PORKERTa. Może ktoś zacząłby sprowadzać do Polski.
Szczególnie maszynki do mięsa i nadziewarki, maszynkę do makaronu,
śrutownik, nacinarkę do steków (i do siekania zieleniny) oraz do bardzo
małych kuchni maszynkę na korbkę, ale z wymiennymi modułami do wszystkiego.

Data: 2010-08-29 19:56:28
Autor: Strachu S.
PORKERT
[...]

Ja wierze, ze te wszystkie funkcje, jak i wiele innych ma twoj uklad pokarmowy.
Wiecej wiary w siebie! wiecej (samo)zaparcia! (zwlaszcza przy srutowaniu)

Strachu S.

Data: 2010-08-29 23:05:46
Autor: Panslavista
PORKERT

"Strachu S." <satootWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:63df.0000028b.4c7a9f4cnewsgate.onet.pl...
[...]

Na ciebie mam śrutówkę - za naprzykrzanie.

Data: 2010-08-30 09:33:34
Autor: Panslavista
PORKERT
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c7a865b$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobrý den,

Bohužel nemůžeme masořezky Porkert momentálně nabídnout, výrobní závod je v konkurzu. Jakmile se situace vyjasní, sdělíme vám.

Vyvážíme brusivo, nářadí a další železářské zboží - viz www.alico-export.cz. V případě zájmu, zašleme nabídky, vzorky, katalogy.
Děkujeme za zájem.

Mrs. Jaroslava Straznicka

ALICO, EXPORT-IMPORT