PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/

Data: 2010-02-27 16:34:34
Autor: roman ban
PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
PORTFEL NA 2010 ROK

- plan to 100% zysku w skali roku
- portfel bez zmian skladu do konca roku.

CENTROZAP-- -- -- cena zakupu  0,49
EKOEXPORT-- -- -- -- -- -- -- -- -- -1,77 zl
GRUPA PSW-- -- -- -- -- -- -- -- -- -1,00 zl
IMPEXMETAL-- -- -- -- -- -- -- -- -- 2,48 zl
ORCOGROUP-- -- -- -- -- -- -- -- -- 26,15 zl
TECHMEX-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 1,48  zl.

kroowka

kroovka alchemiczna  sie niesprawdzila -to fakt -jak trawa na lace wyschla  -
tylko najmocniejsze
kroovki ze stada przezyly -(takie prawo natury )
Powiem tak : zakladajac  stope zwrotu + 100 %  twojego portfela -w przypadku np. -20 % straty to i tak zaslugujesz na szacunek (pomijajac fakt moich watpliwasci w roku poczatek 2007 )
Motto ; nie spekuluj -tylko -- INVEST
mamy tez  starego zgreda watku Skyppy ,przezyl susze i pasie sie,oby nam trawka smakowala -
martwia mnie zapowiedzi meteorologow o nadchodzacej suszy .
Ale wiatry sie zmieniaja serdecznie pozdrawiam roman.b  --

Data: 2010-02-28 16:08:41
Autor: kroovka
[...]

Wiesz Roman,

Czasami mijamy sie na ulicy,
w twoim miescie lub w stolicy,

starych kumpli wspominamy
Investiwac zgodnie z rynkiem polecamy.

Eko Export bez dwu zdan
do portfela szybko wstaw;

nie pisz, ze czas burzy, suszy, znoju
nie sprzyja dojsciu do wodopoju,

Eko Expoport tobie sprzyja
kup go i nie rozdziawiaj ...yja.

Zartuje z tym "ostatnim slowem",
ale bylo mi potrzebne do ulubionego rymu czestochowskiego.

Wiem ze Stany to twoj rewir
ale z EEX tez zdobedziesz tam szlify.
Nie napisz mi, ze moze spadnie 8%
lub, ze kupisz w tydzien potem,
punkt zaczepienia lassa nie gra teraz!! roli
zyski zetniesz przed kazdym nowym rozpoczeciem jesieni,
do roku 2015 ....NIE! raczej sam doczekaj i ocen.

kroovka

Data: 2010-03-23 15:38:35
Autor: kroovka
PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
MOTTO:
          obecna cena na NC to preludium do rynku gieldy z WIG 80.

Fundusze a i zachodni odbiorcy MIKROSFERY chetnie wezma odpowiedzialnosc za spolke EKO. Eksportujac czy Importujac surowiec i tez uszlachetniajac go pod indywidualne potrzeby po kolejnych wzmiankowanych raportach, i przejmujac okoliczne finskie czy inne podmioty chalupniczo przerabiajace odpady po elektrowniach, ale przygotowuujace jednak swietny tani surowiec dla polskiej firmy  uzyskamy dominanta o wycenie ponad 100 mln zlotych juz za niecaly rok.

Oczywiscie nie obedzie sie bez jakies korekty po 10 czy 15 % i po wzrostach po nowym juz podpisanym kontrakcie o kolejne 30%, nie kazdy to lubi-ja tez wole 15% wzrost dwa razy a nie 30% wzrost, raz na kwartal...

kroovka

Data: 2010-03-23 15:07:46
Autor: leo leo
PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
Bardzo lubie czytac twoje wpisy i szacun za cierpliwosc ze tu piszesz
mimo durnych wpisow innych uzytkownikow co do twojej osoby, eko
slusznie trafiony, ale jak to sie stalo ze przeoczyles Amice... ?

Data: 2010-05-24 15:59:26
Autor: kroovka
PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
II portfel MW Trade i EkoExport maja sie niezle, choc czekamy na kolejne umowy
kroovka

Data: 2010-05-25 14:56:04
Autor: kroovka
PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
II portfel MW Trade i EkoExport maja sie niezle, choc czekamy na kolejne
umowy
kroovka

zakup teraz jest ciekawy bo i tak kurs spadnie po wejsciu PP.

Spadnie tycityci.

Dla wlascicieli zagra jakby role splitu. Ciekawe jest ze porowannie takiego wyimaginowanego kuesu do poprzedniego kursu. czy to daje fory dla wzrostu :-)

kroovka

Data: 2010-05-27 15:30:18
Autor: kroovka
> [...]
> kroovka

zakup teraz jest ciekawy bo i tak kurs spadnie po wejsciu PP.

nabycie teraz akcji po 3,20 poprzez odrobine drozszych akcji najlepsza inwestycja na NC.

Na 7 czerwca mozemy obijac sie przez miesiac o widly 7...8...6,5....8 zlotych...oby tak bylo bo to...dobrze dla obu portfeli

kroovka

Data: 2010-09-13 17:24:33
Autor: kroovka
PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
II portfel MW Trade i EkoExport spelnia juz pokladane zalozenia.

Zas portfel I zalozony na poczatku roku na koniec roku jednak sadze dojdzie tez do swoich planowanych celow.

kroovka

Fundusze pilnują wycene spolki na poziomie dajacym im szanse wejscia do EEX przed wejsciem na GIELDE-Rynek podstawowy.

Robia to skutecznie ale ale trudno im, nawet gdy wyrzucaja celowo akcje, zbic kurs EEX, wyraznie, ponizej 4 zlote.

kroovka

Data: 2010-09-27 19:15:49
Autor: kroovka
mamy 61,73% oraz 103,95%
II portfel MW Trade i EkoExport spelnia juz pokladane zalozenia.
 Zaś portfel I - zalożony na poczatku roku - na koniec roku jednak sadze dojdzie też do swoich planowanych celów.

kroovka

Data: 2010-09-27 19:26:44
Autor: Zbyszek
mamy 61,73% oraz 103,95%
Dnia 27-09-2010 o 19:15:49 <kroovka@poczta.onet.pl> napisał(a):

II portfel MW Trade i EkoExport spelnia juz pokladane zalozenia.
Zaś portfel I - zalożony na poczatku roku - na koniec roku jednak sadze
dojdzie też do swoich planowanych celów.

czyli co, te inne spółki out jako nie rokujące nadziei ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-29 14:49:12
Autor: kroovka
mamy 61,73% oraz 103,95%
> [...]

> dojdzie też do swoich planowanych celów.

czyli co, te inne spółki out jako nie rokujące nadziei ?

-- -- -- -- -- -

jak widzisz, np. Centrzap jest na straconej pozycji-- fajnie-prawda?

kroovka

Data: 2010-09-29 19:10:13
Autor: Zbyszek
mamy 61,73% oraz 103,95%
Dnia 29-09-2010 o 14:49:12 <kroovka@poczta.onet.pl> napisał(a):

jak widzisz, np. Centrzap jest na straconej pozycji-- fajnie-prawda?

no coś się ruszyło, ale to chyba nie ma podstaw fundamentalnych jak mawia  Janek W. ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-10-07 18:07:55
Autor: kroovka
61,73% oraz 103,95%...nieco inaczej - powyżej widać.
> [...]

> jak widzisz, np. Centrzap jest na straconej pozycji-- fajnie-prawda?

no coś się ruszyło, ale to chyba nie ma podstaw fundamentalnych jak mawia

Centrozap moglby byc liderem gdyby KNF byla powazna instytucja-a jest jaka jest.

Moze powazna, moze nie niejest powazna, a moze zabawa w przerzucanie kosztow Ja tak bawi?

Inne spolki i tak ewentualnie nadrobia-szczegolnie Grupa PSW (niezwykly kontrakt wieloletni z partnerem zza zachodniej granicy) i EkoExport (jutro laczy akcje i zaczyna powazne wzrosty juz bez ŻARTóW)  i sądzę, że ORCO-jeśli nie zaskoczy na stale dopiero w 2011???

kroovka

Data: 2010-12-08 17:22:33
Autor: kroovka
PODZIĘKOWANIA dla Zarządów dwu spółek akcyjnych
Inne spolki i tak ewentualnie nadrobia-szczegolnie Grupa PSW (niezwykly kontrakt wieloletni z partnerem zza zachodniej granicy) i EkoExport (jutro laczy akcje i zaczyna powazne wzrosty juz bez &macr;ARTóW)  i s&plusmn;dz&ecirc;, &iquest;e ORCO-
je&para;li nie zaskoczy na stale dopiero w 2011???

kroovka

Jutro i w piatek bedzie ŚWIĘTO tego podjescia do finansowania!!!

PSW Grupa/Holding:

Szanowni Panstwo,
W imieniu Zarzadu Grupy PSW Holding S.A. przekazuje na Panstwa rece korekte prognoz wyników finansowych Spółki za okres 1.01.2010 r. &#8211; 31.12.2010 r.
Prognozy przedstawione 1 marca 2010r (raport bie acy nr 27/2010) wynosiły:
Przychody ze sprzeda2y &#8211; 148 mln. zł
Zysk netto &#8211; 7.3 mln. zł
Po korekcie prognozy wyników finansowych przedstawiaja sie nastepujaco:
Przychody ze sprzeda2y &#8211; 150 mln. zł
Zysk netto &#8211; 15 mln. zł

.....Emitent zakładał, 2e wspomniana spółka Platinum
Capital zainwestuje w 8 projektów w 2010 r. a na dzien dzisiejszy prowadzi ju2 18 projektów inwestycyjnych a kolejne projekty zamierza rozpoczac na przełomie grudnia/stycznia.  Jednoczesnie Zarzad Grupy PSW Holding S.A. informuje, 2e przedstawiona prognoza mo2e ulec......dalszej zmianie.
O ewentualnych dalszych zmianach Emitent bedzie informował odrebnymi raportami
bie2acymi.
Z wyrazami szacunku
Włodzimierz Krawczyk
Prezes Zarzadu Grupy PSW Holding S.A.

Ja tez śle wyrazy Szacunku:
a) dla zarzadu Grupy PSW Holding S.A., podobnie jak dla:
b) zarzadu EkoExportu.

Oba zarządy "uratują mi skórę" w tym - podanym na początku roku - portfelu. DZIĘKUJĘ.

kroovka

Juz powoli kompletuję portfel na 2011 r., jako alternatywe dla jakiegos małego funduszu.. To ma pokazac ze zatrudnienie wielu specjalistow-drogich i przemądrych, nie musi byc bardziej owocne.

Tez chce pokazac ze codzienne studiowanie AT, daje nam koszty w postaci programow dl analizy, zabiera czas i nie daje poczucie zdrowego rozsadku by śledzic nastroje na rynku i większe możliwe kontrakty wsród spółek ogólnie znanych.

kroovka

Data: 2010-12-08 10:48:05
Autor: leo leo
PODZIĘKOWANIA dla Zarządów dwu spółek akcyjnych
Nie moge sie doczekac portfela na 2011, ciekawe co tam bedzie, Orco
raczej na pewno, eex pewnie tez + orzel. Pozdrawiam.

Data: 2010-12-09 00:08:28
Autor: SERG
W dniu 2010-12-08 19:48, leo leo pisze:
Nie moge sie doczekac portfela na 2011, ciekawe co tam bedzie, Orco
raczej na pewno, eex pewnie tez + orzel. Pozdrawiam.

MoĹźe SOBET Z NC :)

Data: 2010-12-10 16:19:50
Autor: kroovka
EEX fantastyczna prognoza na 2011 i tylko cisza wyborcza
powstrzymuje przed wejsciem inwestora-"funduszu" nie naszego (proropa i gaz ma tu swoje korzeniesukcesu - brawo)  oraz chec podania faktow juz dla nowych Akcjonariuszy 28 grudnia br.

Mamy farta!
Portfel 2010 na koniec roku jednak wystrzeli.
kroovka

Data: 2010-12-10 08:00:41
Autor: ron
EEX fantastyczna prognoza na 2011 i tylko cisza wyborcza
PSW sie nie popisalo, ale do konca roku jeszcze troche.

Data: 2010-12-15 19:24:43
Autor: stach
[...]

Dziś podobna sytuacja na PSW jak w zeszłym tygodniu na EEX, niby dobre info, a
tu większość sell. Niewiele tych sesji zostało już w tym roku, coś zaczynam
wątpić ;((

Data: 2010-12-16 08:43:03
Autor: kroovka
EEX fantastyczna prognoza na 2011 i tylko cisza wyborcza
... chec podania faktow juz dla nowych Akcjonariuszy 28 grudnia br.
> Portfel 2010 na koniec roku jednak wystrzeli.
> kroovka

Dzi&para; podobna sytuacja na PSW jak w zesz&sup3;ym tygodniu na EEX, niby dobre info, a
tu wi&ecirc;kszo&para;&aelig; sell. ....

Nie bic na  alarm:
Rynek swawolny powolny i nierychliwy ale swoje wie i te ponad pewnie 15 mln zl zysku netto w 2011 da swoj wyraz na koniec roku gdy ktos przesedzi sukcesy Innych podmiotow na NC.

Trudno isc w konkury z EEX ktory da nie mniej niz 6 mln zl...niby mniej ale jakie piekne pieniadze, ale EEX podwoi to w 2012 a czy PSW to nie wiem...moze tez bedzie 32 mln zl??

To swietne gwarantowane inwestycje-a to ze dobre to swaidczy o tym ze nie ma ich w Rynku dla Opornych-tam prowadzacy sobie kupuja a nie reklamuja:-0

mecenas

Data: 2010-12-29 23:49:53
Autor: kroovka
EEX fantastyczna prognoza na 2011 i tylko ten rok JEST MARNY
Jesli Eko Export da w 2011 6 mln zl zysku netto [oficjalna prognoza] to wynik w 2010 moze nie musi byc tylko 1,5 mln zlotych.

Taki wynik jest stanowczo niski jak na notownia między 8 a 9 zlotych.

Kto wie czy mogloby byc ok 3 mln zlotych juz w 2010 czy tez cos "dziedzicznie-
czy alerfgicznie- po kontaktach z WDM. - przeszkodzilo w takim sukcesie?

Teraz wycena na rynku regulowanym wynika już tylko z sentymentu-moze byc 10 zlotych a moze byc 6 zlotych-nizej nie bo BDM by się zbytnio martwił.

C/z to ponad 150, wiec wyjatkowo duzo jak na juz dajace zyski spolki na gieldzie.

Ale rynek kupuje przyszlosc i lubi marzenia i wie że każdy kto potrzebuje mikrosfere moze zadzwonic do "Strażaków" w Bielsku i na sygnale z rosnaca marżą dostanie towar i w dzien i w nocy.

Dziedzice z dziada pradziada to techniczni fachowcy od Azjii w tym Rosjii po Stany i po Emiraty i Kuwejt i byc moze Norwegię.

kroovka --

PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/