PORTFEL NA 2011 ROK : marfi: 7...14....21...28(raczej 35...:-))

Data: 2011-06-08 21:33:42
Autor: alibaba8
> [...]

> chyba że masz windowsa Vista lub 7. Jeśli masz ten nowoczesny system  to

> możesz użyć windosw live, ale wątpię czy będziesz potrafił go skutecznie

> skonfigurować gdyż jak większość programów Microsoftu ten jest wyjątkowo

> nieprzyjazny użytkownikowi.

> Dlatego lepies scignij sobie jakiś byle jakiego klienta usnetu i wypełnij

> go danymi o emailu, hasłem i jako serwer news podaj news.onet.pl

> Jeśli to będzie za trudne zawsze możesz zqałożyć sobie konto w googlach i

> stamdąd wysyłać aczkolwiek nie będziesz widział polskich znaków więc to

I znowu chopie to samo, nie czytasz albo nie rozumiesz co piszę. Windows 7 może
jest problemem dla Ciebie. Jeszcze raz napiszę. Nie będę pisał z czytnika z
odkrytym adresem IP. Już powinieneś zauważyć, że trudno mnie obrazić bez względu
na to pod kogo się podszyjesz.

Data: 2011-06-08 22:19:16
Autor: root
Dnia Wed, 08 Jun 2011 21:33:42 +0200, alibaba8@vp.pl napisał(a):

> [...]

odkrytym adresem IP. Już powinieneś zauważyć, że trudno mnie obrazić bez względu

Widzisz, nie czytam co piszesz bo nie mogę czytać. Ale teraz zrozumiałem,
dlaczego nie chcesz pisać z czytnika i już nie będe ci już proponował
żadnych rozwiązań. Rozumiem też że łącząc się z bramką onetu używasz
jakiegoś proxy na Tajwanie z szyfrowaniem transmisji, bo jeśli nie to Twoje
wysiłki pozostania anonimowym na niewiele by się zdały. W każdym razie
życzę powodzenia.

Data: 2011-06-08 22:57:58
Autor: tomek
alibaba8@vp.pl wrote:

[...]

O ile się nie mylę, powyższa część nagłówka Twojej wiadomości wskazuje, że: - mieszkasz gdzieś na Dolnym Śląsku, bądź południe woj. lubuskiego
- korzystasz z routera wifi wyposażonego w system AirOS, a numer 61 na końcu "10.174.28.61" wskazuje na dużą liczbę użytkowników routera
- Twoim ISP jest Dialog,
- korzystasz z Firefox'a w wersji 4.0 na Windows XP

:)

PORTFEL NA 2011 ROK : marfi: 7...14....21...28(raczej 35...:-))