PORTFEL NA 2011 ROK : marfi: 7...14....21...28(raczej 35...:-))

Data: 2011-06-09 09:03:17
Autor: alibaba8
PORTFEL NA 2011 ROK : marfi: 7...14....21...28(raczej 35...:-))

 Widzisz, nie czytam co piszesz bo nie mogę czytać. Ale teraz zrozumiałem,

 dlaczego nie chcesz pisać z czytnika i już nie będe ci już proponował

 żadnych rozwiązań. Rozumiem też że łącząc się z bramką onetu używasz

 jakiegoś proxy na Tajwanie z szyfrowaniem transmisji, bo jeśli nie to Twoje

 wysiłki pozostania anonimowym na niewiele by się zdały. W każdym razie

 życzę powodzenia.

No jakoś nie zauważyłem abyś się chwalił swoim IP. Nie rozumiem też dlaczego nie powiesz jak go ukrywasz tylko wymyślasz jakieś dyrdymały jak choćby z czytaniem. Mój tekst nie jest zakrzaczony a tylko cytaty. Nie rozumiem też dlaczego na tej grupie tak ciężko o logikę. Tak jakby konwersacje toczono zawodowo dla podtrzymania grupy niusowej.

Data: 2011-06-09 11:31:25
Autor: root
Dnia Thu, 09 Jun 2011 09:03:17 +0200, alibaba8@vp.pl napisał(a):

[...]

Usenet pokazuje naglowki, bez wzgledu na to czy wysylasz przez przegladarke
czy nie. Nie wiem dlaczego nie widzisz mojego, bo niczego specjalnego nie
robie. Zeby byc anonimowym mozesz uzyc jakiegos serwera anoniminizujacego
albo laczyc sie zdalnie po ssh z jakims własnym serwerem i stamtad wysylac. W zasadzie mógłbym tak robic ale mi sie nie do tej pory nie chcialo. Z tego
co wiem to anonimizery są najczesciej banowane. Moze sie jednak tym
zainteresuje.

PORTFEL NA 2011 ROK : marfi: 7...14....21...28(raczej 35...:-))