Data: 2018-05-24 12:38:14 | |
Autor: Rowerex | |
PORZADNY bagaznik na sztyce? | |
W dniu wtorek, 22 maja 2018 14:35:23 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
Przydalby sie bagaznik zrobiony na takich samych pretach zamiast Ryzykujesz rozwalenie ramy - sztycę zaciskasz zaciskiem na wystającym "kominie" rury podsiodłowej i tylko w tym miejscu sztyca trzyma się ramy. Jeśli będziesz woził tak ciężki bagaż (20kg to potężna masa) przykręcony tylko do sztycy, a do tego będzie to bagaż ODSTAJĄCY DO TYŁU NA DUŻYM RAMIENIU (inaczej będziesz zahaczał o niego nogami), to PRZY BRAKU PODPARCIA do ramy będzie on pracował dodatkowo NA BOKI, co w połączeniu z dużym ramieniem da potężny moment siły skręcający sztycę i "komin" rury podsiodłowej - po wpływem skręcania, ów komin może zwyczajnie się "ukręcić", a zanim do tego dojdzie, to sztyca będzie ci się sama skręcała, wystarczy małe zachwianie na boki na rowerze, a przy nawet lekkim upadku rama może strzelić... Chyba, że dodasz dodatkowe, dające solidne podparcie podpórki mocowane choćby do piwotów hamulca lub klasycznie gdzieś w okolicach mocowania tylnej piasty. Ale najlepiej, by taki bagażnik był zamocowany na rurze podsiodłowej, tak jak tu już pisano - a podpórki i tak wg mnie należałoby zastosować. Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2018-07-05 23:11:21 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
PORZADNY bagaznik na sztyce? | |
Rowerex <rowerex@op.pl> Wrote in message:
W dniu wtorek, 22 maja 2018 14:35:23 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał: Wielkie dzieki za wyczerpujacy opis problemu :) Chyba, że dodasz dodatkowe, dające solidne podparcie podpórki mocowane choćby do piwotów hamulca lub klasycznie gdzieś w okolicach mocowania tylnej piasty. Ale jak w rowerze full suspension kiedy tylnie kolo ciagle sie rusza wzgledem rury podsiodlowej?
Ale jak w rowerze z full suspension w ktorym rura podsiodlowa jest krotka i na calej dlugosci zabudowana mocowaniem do ramy? -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|