POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!

Data: 2012-02-19 22:50:05
Autor: Polok_Prawdziwy
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
Data: 2012-02-19 23:29:18
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Oo, Fakty i Mity, czyli pierdu pierdu.

R.

Data: 2012-02-19 23:50:33
Autor: Polok_Prawdziwy
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
raff wrote:

http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Oo, Fakty i Mity, czyli pierdu pierdu.

Atak namerginesie RAFAŁELO, ta śMIERDZONCO KAPUSTA, znacysiem ŁOBESROŁEK, wtury łod pewnego casu na PESPE prowokacyje wycynio, to twuj kumpel, cytes włosne zdanie łotym CIARACHU mos...?

Data: 2012-02-20 00:34:58
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
On Sun, 19 Feb 2012 23:50:33 +0100, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

raff wrote:

[...]

wlasne zdanie, to ja o was, obesranych komuchach mam.

R.

Data: 2012-02-19 23:54:39
Autor: Obserwator
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
wlasne zdanie, to ja o was, obesranych komuchach mam.

o kim piszesz *was*, odpowiadajac temu czerwonemu chamowi?

Data: 2012-02-21 22:54:28
Autor: Polok_Prawdziwy
 Obserwator wrote:

raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

wlasne zdanie, to ja o was, obesranych komuchach mam.

o kim piszesz *was*, odpowiadajac temu czerwonemu chamowi?

PIIEEEERRRRRDDDDDD...!!!!!!

- łokrutnie śmierdzoncy ci wysłołem ŁOBESROŁKU...

Data: 2012-02-21 22:52:59
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

[...]

Niepsesodzej RAFAŁELO...
- zaś taki cimniok, to niejeześ...

Data: 2012-02-20 07:52:59
Autor: stevep
Dnia 19-02-2012 o 23:29:18 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Oo, Fakty i Mity, czyli pierdu pierdu.

R.

Ty tylko GW i GW Kurwikowski.  ;)

--
stevep

Data: 2012-02-20 08:46:03
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

=================

Wydawo Ci siem ze Łobejsrołek i inkse pisiki łod tego momdrości nabemdom?!
Cosik mniem siem niewydawo...

MH

Data: 2012-02-20 12:38:47
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
On Mon, 20 Feb 2012 08:46:03 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Od tych komunistycznych bzdur nikt na pewno nie zmadrzeje...

R.

Data: 2012-02-20 11:59:50
Autor: Obserwator
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

Od tych komunistycznych bzdur nikt na pewno nie zmadrzeje...

ale dlaczego karmisz ta lachudre ? Po co to robisz? I jeszcze mnie do tego
mieszasz? Zadalem ci pytanie i zamiast mi odpowiedziec, dalej odpowiadasz
komus takiemu jak Mariusz Hajduk i jego aler ego, ktorzy toba poniewieraja i
cie ponizaja?

Innym zwracasz uwage aby ci smieci nie wyciagali z kf. Czy mozesz rowniez
respektowac innych i nie karmic tych degeneratow?

Data: 2012-02-20 13:05:06
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!

Sluchaj, spierdalaj.

Ty jestes jakis niedojebany.

R.

Data: 2012-02-20 12:12:29
Autor: Obserwator
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
Sluchaj, spierdalaj.

Ty jestes jakis niedojebany.

no popatrz, a ja myslalem, ze jestes jedna z rozumniejszych tutaj osob i
odnosilem sie do ciebie z sympatia. A tu widze, mam kolejnego wroga. Jakos przezyje. Lubie poznawac ludzi:)

Teraz widac kto jest komuchem. Ja komuchem nigdy w zyciu nie bylem i
zapamietaj sobie to raz i na zawsze. Prosze nie karmic tych smieci, bo mam je na oku wiec mozna dostac odpryskiem w
oko.

Data: 2012-02-20 13:19:52
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
On Mon, 20 Feb 2012 12:12:29 +0000 (UTC), " Obserwator"
[...]

Ty wszedzie widzisz wrogow. Cos z toba jest nie tak.

R.

Data: 2012-02-20 12:21:20
Autor: Obserwator
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

Ty wszedzie widzisz wrogow. Cos z toba jest nie tak.

nie, nie wszedzie, tylko tam gdzie sa:)

Data: 2012-02-20 13:22:37
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
On Mon, 20 Feb 2012 12:21:20 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

Ty wszedzie widzisz wrogow. Cos z toba jest nie tak.

nie, nie wszedzie, tylko tam gdzie sa:)

Przyjrzyj sie na tej grupie. Wszedzie widzisz podszywki, wszedzie
widzisz wrogow. To normalne nie jest.

R.

Data: 2012-02-20 12:30:24
Autor: Obserwator
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

Przyjrzyj sie na tej grupie. Wszedzie widzisz podszywki, wszedzie
widzisz wrogow. To normalne nie jest.

 to ty sie przyjrzyj. To grupa dyskusyjna, a nie do szkalowania tutaj piszacych. A ten Hajduk za oszczerstwa bedzie mial ze mna problem jesli sie nie uspokoi .
Prosze z nim nie dyskutowac i nie karmic lajdaka.

 Karmisz czlowieku nienormalne trolle ktore toba poniewieraja i ci ublizaja, a
atakujesz mnie, osobe ci zyczkiwa? To jest normalne?

Data: 2012-02-20 17:17:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhted0$rmp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kto jest ten Hajduk? Może ja? Byłem już kim się tylko da. Jesteście siebie warci.

BomBel

Data: 2012-02-20 16:33:36
Autor: MH
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

Kto jest ten Hajduk? Może ja? Byłem już kim się tylko da.

To ja, to ja MH. Zamieńmy się nickami i dezinformujmy jeszcze mocniej !!

MH

Data: 2012-02-20 18:37:12
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
On Mon, 20 Feb 2012 12:30:24 +0000 (UTC), " Obserwator"
[...]

Nie przesadzaj. Tych dwoch mnie bardziej smieszy niz przeszkadza (tak,
uwazam, ze ich jest dwoch; Hajduk i ten drugi przyglup, Goral).

Nie moge wszystkich wrzucic do KF, to bez sensu.

Wystarczy ladnie poprosic i nie bede ich cytowal. I juz.

R.

Data: 2012-02-20 18:58:35
Autor: raff
[...]

No i fajnie.

Rob sobie jak chcesz.

R.

Data: 2012-02-21 22:50:47
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

No RAFAŁELO...
- rub, jak HRABIA koze...!!!

A swojom drogom, dziwiem siem, ze prubujes go pocłowieceńcku traktować...

Data: 2012-02-21 22:46:22
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

Niemyślis cheba RAFAŁELO, zeto "normalniok" jezd...

Data: 2012-02-20 17:16:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhtds0$q0i$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

Ty wszedzie widzisz wrogow. Cos z toba jest nie tak.

nie, nie wszedzie, tylko tam gdzie sa:)

Masz jakiegoś przyjaciela?

BomBel

Data: 2012-02-20 17:15:46
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhtdbd$o5k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zawsze czujny, zwarty gotowy. Facet ty faktycznie jesteś jakiś nie....y! ;)

BomBel

Data: 2012-02-21 22:44:31
Autor: Polok_Prawdziwy
 Obserwator wrote:

[...]

Ino uwożej, byś sem som swojim śmierdzoncym łodpryskiem ślipia niełobkidoł, bo potakim jodle, wture komsumujes, może ci niełopacnie gałem wypolić...!

A łod RAFAŁELI siem TSYCHUJEWBOK łodsuń, bo pomimo, żeto PRAWICEK jezd, to chop pożondny jezd, ido KAPUCHUW nienoleży BENGALSKO POKRAKO...!!!

Data: 2012-02-20 17:14:38
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:pmd4k7lbcn0psob8aiphft0vh4btngm09v4ax.com...
[...]

Dobrze! Dobrze! ;)))

BomBel

Data: 2012-02-21 22:37:28
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

Brawo RAFAŁELO...!!!

- conom beblać możno, to nietemu śMIERDZIELOWI Z ŁOBKIDANYMI GALOTAMI...

Aswojom drogom, skondsiem taki DEGERENAT BENGALSKI tukej wzionł, cyzby siem jus do wprowadzinio ACTY psygotowywały...?

Data: 2012-02-20 10:27:29
Autor: Marek
On 19 Lut, 22:50, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Jeszcze nie zglupialem, zebym musial sluchac takich madrosci...

POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!