POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!

Data: 2012-02-19 23:29:18
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Oo, Fakty i Mity, czyli pierdu pierdu.

R.

Data: 2012-02-19 23:50:33
Autor: Polok_Prawdziwy
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
raff wrote:

http://www.faktyimity.pl/Audio/Default.aspx

Oo, Fakty i Mity, czyli pierdu pierdu.

Atak namerginesie RAFAŁELO, ta śMIERDZONCO KAPUSTA, znacysiem ŁOBESROŁEK, wtury łod pewnego casu na PESPE prowokacyje wycynio, to twuj kumpel, cytes włosne zdanie łotym CIARACHU mos...?

Data: 2012-02-20 00:34:58
Autor: raff
POSŁUCHEJTA SEM - ZMONDżEJECIE...!!!
On Sun, 19 Feb 2012 23:50:33 +0100, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

raff wrote:

[...]

wlasne zdanie, to ja o was, obesranych komuchach mam.

R.

Data: 2012-02-19 23:54:39
Autor: Obserwator
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
wlasne zdanie, to ja o was, obesranych komuchach mam.

o kim piszesz *was*, odpowiadajac temu czerwonemu chamowi?

Data: 2012-02-21 22:54:28
Autor: Polok_Prawdziwy
 Obserwator wrote:

raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

wlasne zdanie, to ja o was, obesranych komuchach mam.

o kim piszesz *was*, odpowiadajac temu czerwonemu chamowi?

PIIEEEERRRRRDDDDDD...!!!!!!

- łokrutnie śmierdzoncy ci wysłołem ŁOBESROŁKU...

Data: 2012-02-21 22:52:59
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

[...]

Niepsesodzej RAFAŁELO...