POSTYMP

Data: 2009-03-06 09:10:39
Autor: Panslavista
POSTYMP
 JEDEN   zrobił   JAPONIĘ   drugi   zrobił  IRLANDIĘ

Morświn sięgnął głębiej, do... Gabonu.

Data: 2009-03-06 18:00:48
Autor: SQLwysyn
POSTYMP
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:goqlsr$j52$1atlantis.news.neostrada.pl...
JEDEN   zrobił   JAPONIĘ   drugi   zrobił  IRLANDIĘ

Morświn sięgnął głębiej, do... Gabonu.

A Panslavista sięgnął szczytu, ale debilizmu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-03-06 22:23:45
Autor: Jarek P.
POSTYMP
Panslavista <panslavista@wp.pl> wrote:
JEDEN   zrobił   JAPONIĘ   drugi   zrobił  IRLANDIĘ

Morświn sięgnął głębiej, do... Gabonu.

Z ciekawości spytam: po co wysyłasz takie posty? To u ciebie jakies nerwowe jest? Musisz? Ktoś Ci każe? Czy masz może misję do spełnienia?

Wiesz, że nikt się na tej grupie tym nie zainteresuje, wiesz, że nie jest toto absolutnie związane z tematyką tej grupy, wiesz (na podstawie BAAARDZO licznych, niestety, doświadczeń choćby), że zostaniesz po prostu zignorowany, a w najlepszym wypadku jedyne co wywołasz, to kolejny kubeł pomyj wylany ci na głowę, a mimo to wysyłasz takie bzdety, w dodatku robisz to w cyklach dość wyraźnie sugerujących jakieś nawroty samniewiemczego.

Więc po co? Odpowiesz? Ale tak na poważnie?

J.

Data: 2009-03-06 22:52:58
Autor: Panslavista
POSTYMP
> [...]

wyraźnie sugerujących jakieś nawroty samniewiemczego.

Więc po co? Odpowiesz? Ale tak na poważnie?

To z pewnoscia nie do ciebie, więc po co spamujesz?

Data: 2009-03-07 08:38:57
Autor: zil0g
POSTYMP
*Panslavista* wdusil[a] knefle:

| To z pewnoscia nie do ciebie, więc po co spamujesz?

Moze sprobuj zamiast wody z filtra RO pic wode po odkurzaniu swoim przewspanialym urzadzeniem wielofunkcyjnym marki rainbow?

Data: 2009-03-07 08:40:31
Autor: Panslavista
POSTYMP

Użytkownik "zil0g" <zil0g@megapolis.prl> napisał w wiadomości
*Panslavista* wdusil[a] knefle:

| To z pewnoscia nie do ciebie, więc po co spamujesz?

Moze sprobuj zamiast wody z filtra RO pic wode po odkurzaniu
swoim przewspanialym urzadzeniem wielofunkcyjnym marki rainbow?

Nie czytałeś dokładnie - ja mam Hylę. Tańsza i lekko lepsza od Raibow'a
A popijam dobre lekko słodkie wino gronowo-aroniowe i napój z yerba mate.
Życzę ci tego samego - może spojrzysz na życie z właściwym dystansem -
dystansem Baltazara.
Sami sie uczta - powiedział Baltazar.

Data: 2009-03-07 13:10:51
Autor: Qrczak
POSTYMP
W Usenecie Panslavista <panslavista@wp.pl> tak oto plecie:

[...]

Widać nie należy mieszać wina z mate.

Qra

Data: 2009-03-07 13:35:52
Autor: Panslavista
POSTYMP

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie czytałeś dokładnie - ja mam Hylę. Tańsza i lekko lepsza od Raibow'a
> A popijam dobre lekko słodkie wino gronowo-aroniowe i napój z yerba

Błąd. Mate można mieszać z prawie wszystkim. Oprócz kawy (mate ma kofeiny 4x
więcej) i być może herbaty.

Data: 2009-03-07 14:48:59
Autor: Qrczak
POSTYMP
[...]

A Tobie nie służy.

Qra, albo służy _za_ dobrze

Data: 2009-03-07 15:16:35
Autor: Panslavista
POSTYMP

> [...]
Raibow'a
> mate.

> Błąd. Mate można mieszać z prawie wszystkim. Oprócz kawy (mate ma

Służy, a najlepiej rosołek z Qry.

Data: 2009-03-07 16:10:44
Autor: Qrczak
POSTYMP
[...]

Na to trzeba sobie zasłużyć.

Qra

Data: 2009-03-07 16:21:18
Autor: Panslavista
POSTYMP
W Usenecie Panslavista <panslavista@wp.pl> tak oto plecie:

> Służy, a najlepiej rosołek z Qry.

Na to trzeba sobie zasłużyć.

Qra

Tego od Qr już nie wymagam!

Data: 2009-03-07 16:34:01
Autor: Panslavista
POSTYMP

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jak ten twój Qrczak ma na imię?

Data: 2009-03-07 17:54:59
Autor: Qrczak
POSTYMP
[...]

Mały. Kurczak Mały

Qra

Data: 2009-03-07 10:23:24
Autor: Jarek P.
POSTYMP
Panslavista <panslavista@wp.pl> wrote:

To z pewnoscia nie do ciebie, więc po co spamujesz?

Mylisz pojęcia. Spamujesz Ty. Ja pytam, po co to robisz. I proszę o poważną odpowiedź, nie o unik.
Jeśli uważasz, że nie zrozumiem - odpisz tym, którzy wg Ciebie zrozumieją. Skoro piszesz, to musisz wierzyć, że tacy rozumiejący Ciebie tu są. Odpisz więc im.

J.

Data: 2009-03-07 10:33:52
Autor: Panslavista
POSTYMP
> [...]

Jeśli uważasz, że nie zrozumiem - odpisz tym, którzy wg Ciebie
zrozumieją. Skoro piszesz, to musisz wierzyć, że tacy rozumiejący

Nudzisz.

Finis Opus Dei.

Data: 2009-03-07 15:09:09
Autor: Jarek P.
POSTYMP
Panslavista <panslavista@wp.pl> wrote:

Nudzisz.

Acha, czyli nie potrafisz odpowiedzieć. Jasne.

Finis Opus Dei.

"Koniec dzieło boże"? To własnie chciałeś napisać? ;-)

J.

Data: 2009-03-07 16:11:23
Autor: Qrczak
POSTYMP
W Usenecie Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> tak oto plecie:

Panslavista <panslavista@wp.pl> wrote:

Nudzisz.

Acha, czyli nie potrafisz odpowiedzieć. Jasne.

Finis Opus Dei.

"Koniec dzieło boże"? To własnie chciałeś napisać? ;-)

No że zaraz potem będzie koniec świata.

Qra

Data: 2009-03-08 07:40:05
Autor: wolim
POSTYMP
No kolego. Zagonili Cie w kozi róg. Okazałeś się być słabym leszczem... skoro jedyne na co cię stać to "nudzisz".

Chyba sam zaczynasz rozumieć, że twoje barwne wypowiedzi nikogo nie interesują...

Pzdry,
/\/\\/\/

Data: 2009-03-08 07:50:39
Autor: Panslavista
POSTYMP

Użytkownik "wolim" <nie@tutaj.pisz> napisał w wiadomości
[...]

Wolę być leszczem niz piskorzem a tu piskorze piskają, że coś muszę.

Data: 2009-03-08 07:52:12
Autor: wolim
POSTYMP
Znowu unik? Nudzisz.

Data: 2009-03-08 12:53:53
Autor: Piotrek
POSTYMP
Znowu unik? Nudzisz.

a czego sie spodziewales ?:)
chyba nie tego ze troll blysnie intelektem i napisze cos z sensem :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-07 08:29:12
Autor: SQLwysyn
POSTYMP
Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gos48v$5f8$1inews.gazeta.pl...
[...]

ADHD, choroba afektywna, uszkodzenie płata czołowego. Diagnoz może być wiele.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-03-07 08:45:29
Autor: Panslavista
POSTYMP

Użytkownik "SQLwysyn" <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nerwowe jest? Musisz? Ktoś Ci każe? Czy masz może misję do spełnienia?

ADHD, choroba afektywna, uszkodzenie płata czołowego. Diagnoz może być

Pacz pan, pacz pan, a to seplenienie skulwysynu też z tego się wzieło?

Data: 2009-03-09 17:09:30
Autor: SQLwysyn
POSTYMP
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:got8p5$ljn$1atlantis.news.neostrada.pl...

ADHD, choroba afektywna, uszkodzenie płata czołowego. Diagnoz może być
wiele.

Pacz pan, pacz pan, a to seplenienie skulwysynu też z tego się wzieło?

Nie wiem, spytaj swojego lekarza. Może cieknaca slina z twego ryja jest powodem?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

POSTYMP