POW - oznakowanie

Data: 2013-10-17 13:54:51
Autor: Uncle Pete
POW - oznakowanie
Powiedzcie mi, czy się nie znam i muszę oddać prawo jazdy, czy na wjeździe na POW z al. Krakowskiej w kierunku Ursynowa ze znakami jest coś bardzo nie tak?

http://i178.photobucket.com/albums/w272/pkozar/Warszawa/roadsigns1.jpg

Chodzi o trzy znaki po prawej stronie: po pierwsze, surrealistyczna dla mnie przynajmniej) kombinacja znaków D-8 i D-43, pomijając to, że wjeżdżamy na ekspresówkę, a nie ją opuszczamy. Po drugie, od prawej strony nie ma żadnego wlotu drogi podporządkowanej, sami jesteśmy na drodze podporządkowanej, której wlot jest po prawej strone POW. Znaki stoją w miejscu zaznaczonym czerwoną kropką:

http://i178.photobucket.com/albums/w272/pkozar/Warszawa/roadsigns2b.png

Mogę tylko podejrzewać, że ten odcinek POW może jeszcze nie mieć statusu drogi ekspresowej, a wiec widzimy nie znak D-8, a przekreślony znak D-7 :) Natomiast D-43 jest ustawiony dla jadących POW (nic, że go zasłaniają ekrany akustyczne).

Piotr

Data: 2013-10-17 11:53:30
Autor: Konfabulator
POW - oznakowanie
Wy lepiej uważajcie na zjazd z S73 na POW. Już dwa razy bym się tam zabił. Jak się jedzie wieczorem i chce się zjechać na POW z lewego pasa to droga zrobiona jest tak, że  nie widać początku zakrętu i można centralnie wbić się w barierę rozgraniczającą. Przez oszczędność prądu, tylko dzięki fartowi jeszcze tu piszę.

Data: 2013-10-17 19:02:27
Autor: masti
POW - oznakowanie
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 11:53:30 -0700 osobnik zwany Konfabulator
napisał:

Wy lepiej uważajcie na zjazd z S73 na POW. Już dwa razy bym się tam
zabił. Jak się jedzie wieczorem i chce się zjechać na POW z lewego pasa
to droga zrobiona jest tak, Ĺźe  nie widać początku zakrętu i moĹźna
centralnie wbić się w barierę rozgraniczającą. Przez oszczędność prądu,
tylko dzięki fartowi jeszcze tu piszę.

konfabulujesz

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-17 22:47:41
Autor: Uncle Pete
POW - oznakowanie
On 2013-10-17 20:53, Konfabulator wrote:
[...]

A co to jest S73?

Piotr

Data: 2013-10-17 13:54:05
Autor: Konfabulator
POW - oznakowanie
S73 to jest konkretnie S79 :-) Chodzi o ten kawałek od Marynarskiej do POW.

Data: 2013-10-17 14:35:03
Autor: masti
POW - oznakowanie
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 13:54:51 +0200 osobnik zwany Uncle Pete
napisał:

Powiedzcie mi, czy się nie znam i muszę oddać prawo jazdy, czy na
wjeĹşdzie na POW z al. Krakowskiej w kierunku Ursynowa ze znakami jest
[...]

S2 nie jest jeszcze ekspresówką. dlatego jak wjeżdżasz na nią z S8/A2 to masz znak końca ekspresówki. Droga jest otwarta tymczasowo i będzie ekspresówką jak skończą wszystkie ekrany, znaki itd.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-17 16:47:42
Autor: Axel
POW - oznakowanie

"masti"  wrote in message news:l3osin$dr7$6dont-email.me...

[...]

Aleja Krakowska jest ekspresówką? Przespałem coś? Bo o tym wjeździe mowa...

--
Axel

Data: 2013-10-17 15:05:27
Autor: masti
POW - oznakowanie
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 16:47:42 +0200 osobnik zwany Axel napisał:

[...]

to wiem. Ale podobnie jest na wjeĹşdzie z S8/A2 a tu to po prostu nie ten znak powiesili :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-17 16:55:33
Autor: jerzu
POW - oznakowanie
On Thu, 17 Oct 2013 14:35:03 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

S2 nie jest jeszcze ekspresówką. dlatego jak wjeżdżasz na nią z S8/A2 to masz znak końca ekspresówki.

Nie znak końca, tylko przekreślony znak początku :) Tylko jakiś
inzynier zapomniał na nim, a własciwie na wszystkich, nakleić drugiego
paska, coby było przekreślone na krzyż. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-10-17 17:40:09
Autor: Artur Maśląg
POW - oznakowanie
W dniu 2013-10-17 16:55, jerzu pisze:
[...]

Powiększyłem - tak, to ma sens :)

inzynier zapomniał na nim, a własciwie na wszystkich, nakleić drugiego
paska, coby było przekreślone na krzyż.

Jak jechałem ostatnio późnym wieczorem to też się zastanawiałem co to
za znaki i której jezdni tyczą - po drodze gdzieś też było podwójne
70, ale na nitce oddzielonej barierą od nitki głównej. I tak nie
jest źle, ale niech to skończą, bo widać dezorientację u kierowców :>

Data: 2013-10-17 18:23:20
Autor: spider
POW - oznakowanie
W dniu 2013-10-17 17:40, Artur Maśląg pisze:

Jak jechałem ostatnio późnym wieczorem to też się zastanawiałem co to
za znaki i której jezdni tyczą - po drodze gdzieś też było podwójne
70, ale na nitce oddzielonej barierą od nitki głównej.

Na tej 70-tce raz widziałem jak suszyli, także trzeba uważać, dla własnego bezpieczeństwa ;)

Data: 2013-10-17 18:51:08
Autor: Artur Maśląg
POW - oznakowanie
W dniu 2013-10-17 18:23, spider pisze:
[...]

A suszyli na której nitce? Na tej schodzącej do Krakowskiej to też
widziałem któregoś razu.

Data: 2013-10-17 19:26:28
Autor: Uncle Pete
POW - oznakowanie
[...]

Cały czas jeżdże między Puławską i al. Krakowską i stwierdziłem dla siebie, że ograniczenie dotyczy tej nitki, gdzie znaki są ustawione po obu stronach - bo są to nitki odchodzące do węzłów, z zakrętami, więc faktycznie jechać tam 120-ką nie byłoby wskazane. Ale po jakiego... kierowca musi za każdym razem zgadywać, co zarządca drogi miał na myśli? Oznakowanie powinno być takie, żeby dało się go zrozumieć natychmiast.

Piotr

Data: 2013-10-17 19:46:22
Autor: Artur Maśląg
POW - oznakowanie
W dniu 2013-10-17 19:26, Uncle Pete pisze:
[...]
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Cały czas jeżdże między Puławską i al. Krakowską i stwierdziłem dla

Ja akurat jeżdżę częściej na odcinku Puławska-Górczewska (tutaj niekoniecznie po S2/S8 - zależy od pory dnia itd., stąd pewna nieregularność ;) )

siebie, że ograniczenie dotyczy tej nitki, gdzie znaki są ustawione po
obu stronach - bo są to nitki odchodzące do węzłów, z zakrętami, więc
faktycznie jechać tam 120-ką nie byłoby wskazane.

Ja tez przyjąłem taką interpretację ;)

Ale po jakiego...
kierowca musi za każdym razem zgadywać, co zarządca drogi miał na myśli?
Oznakowanie powinno być takie, żeby dało się go zrozumieć natychmiast.

Zgadzam się z powyższym, stąd mój post :) O ile w gęstym ruchu to może
nie widać pewnych rzeczy, bądź człowiek nie bardzo ma okazję się temu
na spokojnie przyjrzeć, ale właśnie wieczorem (ciemno i spokój) można
sobie na to na spokojnie pozwolić, przy okazji kontemplacji dantejskich
ciemności :)

Data: 2013-10-17 16:02:52
Autor: MarcinJM
POW - oznakowanie
W dniu 2013-10-17 13:54, Uncle Pete pisze:
Powiedzcie mi, czy się nie znam i muszę oddać prawo jazdy, czy na
wjeździe na POW z al. Krakowskiej w kierunku Ursynowa ze znakami jest
coś bardzo nie tak?

Radosna tworczosc. Olac.

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

POW - oznakowanie