POWSTAN POLSKO...

Data: 2009-12-13 14:00:58
Autor: Prawusek
POWSTAN POLSKO...
ZRZUĆ  KAJDANY !!!

Data: 2009-12-13 07:55:52
Autor: J-23
POWSTAN POLSKO...
On 13 Gru, 14:00, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
ZRZUĆ  KAJDANY !!!

Ale jakie kajdany?

J-23 itede...

Data: 2009-12-13 17:07:02
Autor: jedrus
POWSTAN POLSKO...
J-23 pisze:

ZRZUÆ  KAJDANY !!!

Ale jakie kajdany?

J-23 itede...

Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki, podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

--
jedrus

Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

Data: 2009-12-13 16:13:14
Autor: Karol
POWSTAN POLSKO...
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):

Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki, podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

w Polsce to akurat najlepiej robi Bondaryk i ABW. Sprawdz sobie KTO to jest Bondaryk, w kazdym razie na pewno nie proamerykanin:) --

Data: 2009-12-13 18:58:06
Autor: Prawusek
POWSTAN POLSKO...

"jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> wrote in message
J-23 pisze:

> Ale jakie kajdany?
>
> J-23 itede...

Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki,
podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.

Data: 2009-12-13 19:25:54
Autor: marek czaplicki
POWSTAN POLSKO...
Prawusek pisze:
Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.
skoro są niewidzialne to ich nie widać. czy coś przeoczyłem?

Data: 2009-12-13 20:03:29
Autor: Prawusek
POWSTAN POLSKO...

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message
Prawusek pisze:
> Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.
skoro są niewidzialne to ich nie widać. czy coś przeoczyłem?

A trzecie oko to masz to brązowe...

Data: 2009-12-13 20:23:18
Autor: marek czaplicki
POWSTAN POLSKO...
Prawusek pisze:
Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.
skoro są niewidzialne to ich nie widać. czy coś przeoczyłem?

A trzecie oko to masz to brązowe...

więc wytłumacz. jakie to niewidzialne kajdany skuły Polaków i mnie przy okazji? i wytłumacz dlaczego przez małe IQ ich nie widać?

Data: 2009-12-13 23:01:27
Autor: jedrus
POWSTAN POLSKO...
Prawusek pisze:

J-23 itede...
Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki,
podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.

Jedno co widze to to, ze tobie tez "nikt nie bedzie wmawiac ze biale jest biale a czarne jest czarne?" ;)

Data: 2009-12-13 14:42:52
Autor: Karol
POWSTAN POLSKO...
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):
ZRZUĆ  KAJDANY !!!

daj jakas konkretna propozycje, np. co zrobic z sbucami i innymi aparatczykami
prosowieckimi na dobrej emeryturze ktorzy nadal mieszaja w polskiej polityce,
nawet na grupach dyskusyjnych, bo sie boja prawdy.

Data: 2009-12-13 15:51:00
Autor: boukun
POWSTAN POLSKO...

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg2uhc$lhe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic nie zrobisz, bo ich jako cieńki pajac bezwiednia, albo i wiednie popierasz... Jako tępy niewolnik, jesteś urodzony do tego, żeby oni za twoje pieniądze ciebie zniewalali...

boukun

Data: 2009-12-13 15:03:00
Autor: Karol
POWSTAN POLSKO...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Nic nie zrobisz, bo ich jako cieńki pajac bezwiednia, albo i wiednie popierasz... Jako tępy niewolnik, jesteś urodzony do tego, żeby oni za twoje pieniądze ciebie zniewalali...

ty za to zniewalasz swoja zone, ktora na nich pracuje w Rajchu, a ty buszujes
po sieci od lat i zamieszczasz klamliwe teksty prosowieckie, chyba tez nie za
darmo, jednoszczesnie od tych co ich oklamujesz wyciagasz kase na swoje
utrzymanie.

Data: 2009-12-13 16:56:40
Autor: Jadrys
POWSTAN POLSKO...
W dniu 2009-12-13 14:00, Prawusek pisze:
ZRZUĆ  KAJDANY !!!

I przepędź kapitalistów i ich pieski na Madagaskar!  Może ich styl życia będzie się podobał lemurom.

Data: 2009-12-13 17:38:10
Autor: cirrus
POWSTAN POLSKO...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg32rs$qb8$2news.onet.pl...
W dniu 2009-12-13 14:00, Prawusek pisze:
ZRZUĆ  KAJDANY !!!
I przepędź kapitalistów i ich pieski na Madagaskar!  Może ich styl życia będzie się podobał lemurom.

Wskaż tych kapitalistów z imienia i nazwiska, których chcesz przepędzać.

--
stevep

Data: 2009-12-13 18:29:41
Autor: Jadrys
POWSTAN POLSKO...
W dniu 2009-12-13 17:38, cirrus pisze:
[...]

Aż tak odważny to ja nie jestem.. przynajmniej na obecną chwilę, być może kiedyś na barykadzie je wykrzyczę..

Data: 2009-12-14 09:13:06
Autor: cirrus
POWSTAN POLSKO...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg38a9$7h8$2news.onet.pl...
[...]

Stara metoda "wiem, ale nie powiem", ja też wiem, ale nie powiem kto ją najczęściej stosuje.

--
stevep

Data: 2009-12-14 09:51:58
Autor: jedrus
POWSTAN POLSKO...
cirrus pisze:
..
Aż tak odważny to ja nie jestem.. przynajmniej na obecną chwilę, być może kiedyś na barykadzie je wykrzyczę..

Stara metoda "wiem, ale nie powiem", ja też wiem, ale nie powiem kto ją najczęściej stosuje.

To nie wiesz ze na tym polega transparentosc ;)
"Chetnie odpowiem na to pytanie ale na posiedzeniu zamknietym"

Data: 2009-12-14 14:43:44
Autor: Jadrys
POWSTAN POLSKO...
W dniu 2009-12-14 09:13, cirrus pisze:
[...]

Ty Stefan sprawiasz wrażenie że nic nie wiesz ponad to co ci propaganda poda na tacy pod nos..

Data: 2009-12-14 15:00:23
Autor: Prawusek
POWSTAN POLSKO...
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hg5fej$ig2$2news.onet.pl...
> [...]
> najczęściej stosuje.

Ty Stefan sprawiasz wrażenie że nic nie wiesz ponad to co ci propaganda

Bo to jest insz. z tych, co to obsadzali biurka w biurach.

Data: 2009-12-14 19:59:27
Autor: Jadrys
POWSTAN POLSKO...
W dniu 2009-12-14 15:00, Prawusek pisze:

Ty Stefan sprawiasz wrażenie że nic nie wiesz ponad to co ci propaganda
poda na tacy pod nos..

Bo to jest insz. z tych, co to obsadzali biurka w biurach.

Chyba nawet na pewno, - typowy bezmyślny urzędas.

Data: 2009-12-14 16:38:48
Autor: cirrus
POWSTAN POLSKO...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg5fej$ig2$2news.onet.pl...
[...]

Chyba kapitalistyczna, ale powiedz te nazwiska zagwarantuje ci glejt żelazny.

--
stevep

Data: 2009-12-15 11:28:49
Autor: cirrus
POWSTAN POLSKO...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg61t4$ct6$2news.onet.pl...
[...]

Ja, jak cię obciążą wezme winę na siebie.

--
stevep

Data: 2009-12-16 16:59:30
Autor: Jadrys
POWSTAN POLSKO...
W dniu 2009-12-15 11:28, cirrus pisze:
[...]

W polskim prawodawstwie nie ma czegoś takiego jak "branie winy na siebie".

Data: 2009-12-17 12:26:21
Autor: cirrus
POWSTAN POLSKO...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgb051$ak4$3news.onet.pl...
[...]

To jak taki z ciebie trzęsiportek powiedz mi nazwiska na ucho, a ja je ogloszę.

--
stevep

Data: 2009-12-18 19:38:12
Autor: Jadrys
POWSTAN POLSKO...
W dniu 2009-12-17 12:26, cirrus pisze:

W polskim prawodawstwie nie ma czegoś takiego jak "branie winy na siebie".

To jak taki z ciebie trzęsiportek powiedz mi nazwiska na ucho, a ja je
ogloszę.

O nie, co o tym inni grupowicze by pomyśleli? To szeptanie na ucho.. Ani chybi wzięliby nas za parę gejów.

Data: 2009-12-13 17:39:15
Autor: cirrus
POWSTAN POLSKO...
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hg2p6p$58k$1nemesis.news.neostrada.pl...
ZRZUĆ  KAJDANY !!!

Zrzuć kretynie spodnie będzie ci gołą dupę widać.

--
stevep

Data: 2009-12-13 22:07:19
Autor: matusm