POWSTAN POLSKO...

Data: 2009-12-13 07:55:52
Autor: J-23
POWSTAN POLSKO...
On 13 Gru, 14:00, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
ZRZUĆ  KAJDANY !!!

Ale jakie kajdany?

J-23 itede...

Data: 2009-12-13 17:07:02
Autor: jedrus
POWSTAN POLSKO...
J-23 pisze:

ZRZUÆ  KAJDANY !!!

Ale jakie kajdany?

J-23 itede...

Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki, podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

--
jedrus

Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

Data: 2009-12-13 16:13:14
Autor: Karol
POWSTAN POLSKO...
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):

Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki, podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

w Polsce to akurat najlepiej robi Bondaryk i ABW. Sprawdz sobie KTO to jest Bondaryk, w kazdym razie na pewno nie proamerykanin:) --

Data: 2009-12-13 18:58:06
Autor: Prawusek
POWSTAN POLSKO...

"jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> wrote in message
J-23 pisze:

> Ale jakie kajdany?
>
> J-23 itede...

Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki,
podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.

Data: 2009-12-13 19:25:54
Autor: marek czaplicki
POWSTAN POLSKO...
Prawusek pisze:
Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.
skoro są niewidzialne to ich nie widać. czy coś przeoczyłem?

Data: 2009-12-13 20:03:29
Autor: Prawusek
POWSTAN POLSKO...

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message
Prawusek pisze:
> Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.
skoro są niewidzialne to ich nie widać. czy coś przeoczyłem?

A trzecie oko to masz to brązowe...

Data: 2009-12-13 20:23:18
Autor: marek czaplicki
POWSTAN POLSKO...
Prawusek pisze:
Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.
skoro są niewidzialne to ich nie widać. czy coś przeoczyłem?

A trzecie oko to masz to brązowe...

więc wytłumacz. jakie to niewidzialne kajdany skuły Polaków i mnie przy okazji? i wytłumacz dlaczego przez małe IQ ich nie widać?

Data: 2009-12-13 23:01:27
Autor: jedrus
POWSTAN POLSKO...
Prawusek pisze:

J-23 itede...
Fakt, lekko przesadzil z kajdanami. Umowmy sie ze chodzi o bransoletki,
podsluchy.... czyli permanentna inwigilacje  . ;)

Te to widać, a niewidzialnych nie widzicie? Małe IQ macie.

Jedno co widze to to, ze tobie tez "nikt nie bedzie wmawiac ze biale jest biale a czarne jest czarne?" ;)