POZ kradziez roweru Kross Level a6

Data: 2009-04-08 13:16:59
Autor: emen
POZ kradziez roweru Kross Level a6
Witam

Dzis 0 10:17 spod LIDLa na osiedlu Sobieskiego zniknal czarny Kross level a6.
Roweru zazwyczaj nie zostawiam samopas, dzis bylem zobaczyc czy jest rowerowa promocja w lidlu - i majac zamiar tylko rzucic okiem przypialem   go linka. Nie bylo mie moze 3 minuty, obszedlem kase, spojrzalem z daleka na kosze z promocjami i wychodzac juz widzialem ze nie ma roweru, ani nikogo na horyzoncie. Zapiecie zniknelo rozniez - linka trelock.

Moj blad - bolesny i kosztowny - niestety. Zzylem sie z bajkiem.

Z cech charekterystycznych:
- sztyca - Accent (oryginalnie bylo cos innego)
- linka do przerzutki poprowadzona w pancerzu od rury podsiodlowej az do przerzutki.
- przednia opona Nobby Nic,
- tylna mocno zuzyty Racing Ralph,
- lapka tylna Smart SuperFlash
- oslona na tylnym widelcu zeby lancuch w rame nie walil.

rower dosc zuzyty - jezdzony caly sezon 3 rok z rzedu - na przednim kole zanikly wskazniki zuzycia obreczy.
brudny od blota - co moze ulec zmianie.

Jakby ktos spotkal taka okazje gdzie na jakiejs gieldzie czy innej rzezni prosze o kontakt na mejla lu tel: 6_6_4  7_4  5_0 3_2

pozdrawiam
emen

Data: 2009-04-08 13:32:29
Autor: dobrov
POZ kradziez roweru Kross Level a6
emen pisze:...

Fuck, a ja sie; rozmys'li?em z ulocka, z.e cie;z.ki :(
Jakis' fachowiec - pewnie cie; s'ledzi? i od razu przysta;pi? do akcji.

A w jakim mies'cie to osiedle Sobieskiego?

Data: 2009-04-08 13:40:59
Autor: emen
dobrov wrote:

Fuck, a ja sie; rozmys'li?em z ulocka, z.e cie;z.ki :(
ja mialem zanabyc decathlonowego w sobote :( teraz nie mam na czym go wozic

ale do czasu, moze sie policaj wykaze, bo w polu widzenia 2 kamer rower stal

Jakis' fachowiec - pewnie cie; s'ledzi? i od razu przysta;pi? do akcji.
trudno powiedziedziec, ale dual controle nie kazdy natychmiast obsluzy, a na mlynek ustawilem.

m mies'cie to osiedle Sobieskiego?
POZ jak poznan

Data: 2009-04-08 13:48:23
Autor: dobrov
emen pisze:
dobrov wrote:

Fuck, a ja sie; rozmys'li?em z ulocka, z.e cie;z.ki :(
ja mialem zanabyc decathlonowego w sobote :( teraz nie mam na czym go wozic

ale do czasu, moze sie policaj wykaze, bo w polu widzenia 2 kamer rower stal

Ja bym poszedl do sklepu i poprosil o film - może beda ludzcy i ci dadza.
Moze gnoje czychali w samochodzie i numer spiszesz?

trudno powiedziedziec, ale dual controle nie kazdy natychmiast obsluzy, a na mlynek ustawilem.

prawidlowo - tez zwykle ustawiam przelozenia nie-do-jazdy

m mies'cie to osiedle Sobieskiego?
POZ jak poznan
fakt, przeoczylem

BTW:
czy mozez przestawic kodowanie na 8859-2
bo inaczej polskie znaczki sie piernicza

Data: 2009-04-08 13:56:33
Autor: emen
dobrov wrote:

Ja bym poszedl do sklepu i poprosil o film - może beda ludzcy i ci dadza.
Moze gnoje czychali w samochodzie i numer spiszesz?
policja juz to zaltwila

BTW:
czy mozez przestawic kodowanie na 8859-2
bo inaczej polskie znaczki sie piernicza

Ni ma PL literek - siedzie przy Macu i nie uzywam - tak na wszelki wypadek - zeby komus nie mieszac

Data: 2009-04-08 15:53:14
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[OT] Re: POZ kradziez roweru Kross Level a6
Dnia 08.04.2009 13:56 użytkownik emen napisał :
Ni ma PL literek - siedzie przy Macu i nie uzywam - tak na wszelki wypadek - zeby komus nie mieszac

Chcesz powiedzieć, że w Maku nie ma polskich znaków? A to co?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-08 16:23:47
Autor: Coaster
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Dnia 08.04.2009 13:56 użytkownik emen napisał :
Ni ma PL literek - siedzie przy Macu i nie uzywam - tak na wszelki wypadek - zeby komus nie mieszac

Chcesz powiedzieć, że w Maku nie ma polskich znaków? A to co?

Nieuzywanie polskich znakow na grupach dyskusyjnych jest jak najbardziej zdgodne z netykieta.

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-08 16:31:45
Autor: galex
Coaster pisze:

Nieuzywanie polskich znakow na grupach dyskusyjnych jest jak najbardziej zdgodne z netykieta.

Chyba na obcojęzycznych.
Nie widzę powodu, by nie używać pl-literek w polskim usenecie.

pozdrawiam
ęż±ćó¶ł

--
galex

Data: 2009-04-08 16:41:25
Autor: emen
[OT] Re: POZ kradziez roweru Kross Level a6
NA makowkach sa jak najbardziej PL literki,

jak juz przedpiscy napisali - nie ma musu uzywania pl ogonkow w postach

a co do ustawien:
thunderbirda zainstalowalem i czytam - nie mam problemow z czyimis postami - w moich krzakow nie ma bo nie ma skad - to po co mam zmieniac?

jest "koszernie" ;)

Data: 2009-04-08 16:47:41
Autor: Coaster
emen wrote:
[...]

Tak trzymac - tradycje trza szanowac! :-)

Data: 2009-04-08 16:45:19
Autor: Coaster
galex wrote:
Coaster pisze:

Nieuzywanie polskich znakow na grupach dyskusyjnych jest jak najbardziej zdgodne z netykieta.

Chyba na obcojęzycznych.

ROFTL, podaj jakich anglosasi uzywaja ogonkow. :-P

Nie widzę powodu, by nie używać pl-literek w polskim usenecie.

A gdzie jak napisalem, ze Ty masz ich nie uzywac?

Data: 2009-04-08 17:07:36
Autor: Coaster
galex wrote:
Coaster pisze:

ROFTL, podaj jakich anglosasi uzywaja ogonkow. :-P

 NTG ;-)

NFWM: jakich ogonkow uzywaja anglosascy rowerzysci. :-P

Nie widzę powodu, by nie używać pl-literek w polskim usenecie.

A gdzie jak napisalem, ze Ty masz ich nie uzywac?

A gdzie ja napisałem, że chodzi o mnie? :-)

A gdzie napisales, ze nie chodzi o Ciebie? ;-)

Data: 2009-04-08 13:44:18
Autor: galex
dobrov pisze:

Fuck, a ja sie; rozmys'li?em z ulocka, z.e cie;z.ki :(
Jakis' fachowiec - pewnie cie; s'ledzi? i od razu przysta;pi? do akcji.

A w jakim mies'cie to osiedle Sobieskiego?

Fuck, a nie widzial'es' tytul'u?

--
galex

Data: 2009-04-08 13:44:08
Autor: Alfer_z_pracy
emen napisal:
Dzis 0 10:17 spod LIDLa na osiedlu Sobieskiego zniknal czarny Kross level a6.

Wyrazy wspólczucia, szukaj nowego bo wiosna nadejszla i szkoda sezonu.

Zapiecie zniknelo rozniez - linka trelock.

Czy dla celów statystyczno-naukowych mozesz powiedziec jaki byl to model linki Trelocka? Lub jesli nie pamietasz chocby jej cene - 15, 30, 100 czy 300 zl? Czy linka zostala przecieta czy moze zapiales o cos, z czego zlodziej po prostu zdjal rower góra lub bokiem, stad brak linki?

Pzdr
A.

Data: 2009-04-08 13:53:23
Autor: emen
Alfer_z_pracy wrote:

Czy dla celów statystyczno-naukowych mozesz powiedziec jaki byl to model linki Trelocka? Lub jesli nie pamietasz chocby jej cene - 15, 30, 100 czy 300 zl?
LModelu nie pamietam cena kolo 50 zl - tydzien temu byl wlam do wozkarni w moim bloku i taka sama wystarczyla zeby damka zony i rower mlodego zostaly na miejscu

Czy linka zostala przecieta czy moze zapiales o cos, z czego
zlodziej po prostu zdjal rower góra lub bokiem, stad brak linki?

Obok lidla latarnie sa zabezpieczone przed samochodami czyms co wyglada jak idealny stojak rowerowy w ksztalcie odwroconego U, z rury o srednicy 8-10 cm i do tego przypialem rame razem z przednim kolem.

Cas kiedy na rower nie patrzylem to dojscie do lidla - jakiesz 15 metrow i wejscie przez bramke - lacznie do przejsca jakies 50 metrow maks - kiedy nie patrzylem na rower lub w strone gdzie stal - majac na uwadze wasze rady dot. zostwiania bajka samotnego na parkingu.

Data: 2009-04-08 14:00:44
Autor: Wojtek Paszkowski
"emen" <emen@gazeta.pl> wrote in message news:gri37m$4u8$1inews.gazeta.pl...

Obok lidla latarnie sa zabezpieczone przed samochodami czyms co wyglada jak idealny stojak rowerowy w ksztalcie odwroconego U, z rury o srednicy 8-10 cm i do tego przypialem rame razem z przednim kolem.

ooo, to chyba taki lidlowy standard. Tyz do tego zawsze przypinam. Moze to jednak równiez z mysla o rowerzystach? Ciekawe, czy w DE tez takie sa.

Wyrazy wspólczucia z powodu straty.

Pozdr

Data: 2009-04-08 14:50:10
Autor: emen
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

dzienx

i tak sie zastanawiam czy mialo to jakis zwiazek z promocja rowerowa w lidlu...

takie gdybanie, czy czyhali na okazje z tej okazji...

mi by sie nie chcialo, ale kto wie jakis zbrodzien nie czytuje profesjonalnych porad rowerowych na preclu

Data: 2009-04-08 15:32:00
Autor: Glexu
POZ kradziez roweru Kross Level a6
Wojtek Paszkowski pisze:
Ciekawe, czy w DE tez takie sa.

Hmmm, u mnie w mieście (DE) przy LIDLu są stojaki na rowery i tam ludzie przypinają ;) Jakoś nie kojarzę tych zabezpieczeń latarni w kształcie odwróconego 'U'

Data: 2009-04-08 22:23:01
Autor: Titus Atomicus
POZ kradziez roweru Kross Level a6
In article <gri5m9$d5n$1@news.wp.pl>,
 "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> wrote:

> [...]

ooo, to chyba taki lidlowy standard. Tyz do tego zawsze przypinam. Moze to jednak równiez z mysla o rowerzystach? Ciekawe, czy w DE tez takie sa.

A czy to jest zakotwione jakos? Czy na przyklad wetkniete w trawnik - bo kolo mnie chyba tylko wetkniete.

TA

Data: 2009-04-09 10:44:07
Autor: emen
POZ kradziez roweru Kross Level a6

A czy to jest zakotwione jakos? Czy na przyklad wetkniete w trawnik - bo kolo mnie chyba tylko wetkniete.

konkretnie zakotwione - spelnia funkcje oslony dla lamp oswietlajacych parking - zeby ich samochody nie trykaly

Data: 2009-04-09 11:36:32
Autor: Quapcio
On 9 Kwi, 10:44, emen <e...@gazeta.pl> wrote:
Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
> A czy to jest zakotwione jakos?
spelnia funkcje oslony dla lamp oswietlajacych
parking - zeby ich samochody nie trykaly
więc zamiast bić w lampę bij± w rowery - dla sklepu czysty zysk ;)

Data: 2009-04-08 14:10:40
Autor: emen
emen wrote:

[...]

Sorki, jeszcze nie opadly emocje i SEND mi sie za szybko klika

Linki nie znalazlem nigdzie w okolicy, tak ze nie wiem czy zoatala przecieta, zerwana czy otwarta jakim uniwersalnym kluczem - jzeli taki istnieje

Linka nie byla droga bo praktycznie nigdzie tego roweru przypietego nie zostawialem - jak nie moglem dzies wejsc np. do sklepu  to zminiealem sklep na bardziej rowerolubny.

Ot taki dosc kiepski poczatek sezonu.

Data: 2009-04-08 15:50:28
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 08.04.2009 13:53 użytkownik emen napisał :
Alfer_z_pracy wrote:

[...]

Linka wystarczyła tylko dlatego, że kto¶ się włamał i nie miał zamiaru jej ci±ć tylko wzi±ć co¶ niezabezpieczonego. Elementarne.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-08 13:54:49
Autor: emen
POZ kradziez roweru Kross Level a6
Patrol Strazy miejsckiej zaczal jezdzic po soiedlu po okolo 10 minutach, a policja byla po jakich 20 - wiec nic nie moge zarzucic sluzbom.
Nawet bylo lepiej niz oczekiwalem.

Data: 2009-04-08 15:15:34
Autor: Kuba Stasiak
POZ kradziez roweru Kross Level a6
Ja swojego Krossa boje sie nawet przypiac U-Lockiem, wiec na miasto mam miastowy rower, którego przypinam wlasnie nim. Taka smutna nauczka, chodz widze, ze zdajesz sobie sprawe, ze linki sa do niczego. Jednak chyba nie wiesz, ze przecina sie ja 15-30 sekund a nie 3 minuty. Widzial jak zostawiasz, gdy tylko wszedles przecial i mial jeszcze 2 minuty na pojechanie. Stanowczo za duzo czasu.

Po drugie promocje LIDLa zawsze mozna zobaczyc w internecie i wychodzi na to, ze jest w czwartek:

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090409.index

P.S - tylko nie kupuj w LIDLu "zapiecia rowerowego" :)

Data: 2009-04-08 15:51:13
Autor: emen
Kuba Stasiak wrote:
Ja swojego Krossa boje sie nawet przypiac U-Lockiem, wiec na miasto mam miastowy rower, którego przypinam wlasnie nim.

wiesz, masz swoj ulubiony pojazd i bierzesz go ze soba
i to jest kompromis - jezdze tym czym lubie i jak lubie, a nie tym czym musze zeby mi nie ukradli - przez potencjalna kradziez musze rezygnowac z przyjemnosci jazdy na swoim ulubionym rowerku

a poza tym jak mieszkasz w bloku to masz pewnie ogarniczona ilosc miejsca parkingowego na rowery wlasciwe do przewidywanej trasy: ;)
miejski na miasto
cross na szutry
mtb - na mtb

[...]

wiem o tym, znaczy sie juz wiem, ale rano mialem duzo rzeczy na trasie do zrobienia i mialem  wrazenie ze to dzis

P.S - tylko nie kupuj w LIDLu "zapiecia rowerowego" :)
kupie, ale tylko zeby sobie na szyi powiesic ku przestrodze...

Data: 2009-04-08 16:17:03
Autor: Kuba Stasiak
[...]

Jak widzisz musisz. W przeciwnym wypadku i tak juz na nim jezdzic nie bedziesz. Jak komunkacyjnie to treking, jak dla przyjemnosci to Kross A6 :) Co nie znaczy, ze kiedys ktos sila moze próbowac mi go odebrac ;/

[...]

Tak, to z pewnoscia bolaczka. Chcialbym kupic sobie jeszcze szose, ale juz nie mam gdzie postawic. W moim pokoju aktualnie sa  4 rowery ;/ Stad zastanawiam sie nad garazem samochodowym, mialbym miejsce do napraw i wszystkie by sie zmiescily :)

Zycze odnalezienia rowerku i szybkiego wskakiwania na niego by móc jezdzic dla przyjemnosci. Powodzenia.

Data: 2009-04-08 16:44:07
Autor: emen
Kuba Stasiak wrote:

[...]

coz, drugiego kredytu hipotecznego w obecnych warunkach gopodarczych nie wezme ;)

Zycze odnalezienia rowerku i szybkiego wskakiwania na niego by móc jezdzic dla przyjemnosci. Powodzenia.
dzienks

dzis jade jeszcze podac policji szczegolowy "rysopis" Levela wraz z "peselem" nr amy - a nuz im sie powiedzie

Data: 2009-04-08 15:49:15
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 08.04.2009 13:54 użytkownik emen napisał :
Patrol Strazy miejsckiej zaczal jezdzic po soiedlu po okolo 10 minutach,

Haha, jeĽdzili po osiedlu po 10 minutach, podczas gdy po tym czasie rower był na drugim końcu miasta.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-08 16:46:17
Autor: emen
Mikołaj "Miki" Menke wrote:

Haha, jeĽdzili po osiedlu po 10 minutach, podczas gdy po tym czasie rower był na drugim końcu miasta.

lepiej ze po 10 niz po 2 godzinach - bo tyle czekalem na patrol w przypadku stluczki samochodowej

a niekoniecznie musial odjecha bardzo daleko - w blokowisku mogl poczuc sie pewnie i odsapnac, a nie szalec po miescie

POZ kradziez roweru Kross Level a6